Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Skjønner at du er lei av alt du får i mot deg, men hvis det hjelper deg litt, så synes jeg at mange av dine blogger var underholdende!
Hvis du skriver tekster inn på Word og du skriver dem feil, pleier det som regel å komme en piggete linje under ordet. Da finner du nok alle de riktige ordene
Fortsett og skriv etter min mening. ikke bry deg om de som ikke har noe annet å gjøre enn å rakke ned på folk!
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
liken din sier meg noe helt annet
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Haters gonna hate...

Vil si det er litt overdrevent av deg å slutte, forstår at du får litt ekstra pepper grunnet skrivingen din, men når man er på ett forum må man tåle litt kritikk. Ingen untak.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ja, for det er en helt feil måte å gjøre det på. Nå har ikke jeg dysleksi, kan ikke sette meg inn i din situasjon. Men det eneste du har som mål, ved å lage denne bloggen - er avledningsmanøvre og under belte-stedet taktikk. Samt å få sympatistemmer.

Hvis du vil at noe skal skje, begynn å ta imot tipsene folk har gitt deg her tydeligvis, slett denne bloggen, lat som det ikke skjedde. For å forlate, er bare feil.
  • 0
Eyey, det er sommer, VM og vi lever i verdens beste land! Folk får gjøre det de selv vil, og Alebra har gjort et valg her, så la oss respektere det og glemme hva han har gjort! Forhåpentligvis bruker han pausen til å lære seg punktum- og kommaregelen, så blir bloggene løftet flere hakk! Gleder med til en ny alebre-blogger!!
  • 0
Uenig. Ikke ta pause. Synes han kan slette denne bloggen, for det vil ikke ha noen effekt. Heller fortsette å blogge, samt ta imot tipsene folk gir. Ingenting er umulig, det umulige tar bare lengre tid er vell det et ordtak som heter
  • 0
Jeg synes at det er tøft av deg å skrive så mange blogger! Det er bra du ikke lar dysleksien ta overhånd, så jeg sier; Keep Up The Good Work!
  • 0
Jeg må si meg enig med Majesty i denne sammenhengen. Det er definitivt trolleegenskaper i denne brukeren. Kjenner plenty med folk som har dysleksi. Og de skriver ikke så idiotisk som denne brukeren gjør. De klarer å få et poeng i blogg/tekst i det hele tatt. Dette klarer ikke denne slasken.

Jeg har lenge støttet deg, men når du ikke viser noe forbedring, samme type skrivefeil og tegnsetting som er intet-eksisterende, så er det ikke noe poeng å gi deg konstruktiv kritikk eller ros. Du spyr ut patetiske blogger uten innhold, grammatikk eller noe. Du lengter etter ufullstendig ros og slemme kommentarer når du holder på.

Følg med i timen, gutt!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
jeg sier det igjen: Har du ikke noen som kan korekturlese bloggene dine før du legger dem ut?

jeg får ofte noen andre til å lese over tekstene mine hvis jeg skal legge ut noe på engelsk.

Det gjelder å jobbe med problemene og ikke mot dem.
This is a private conversation between me and the world
  • 0
Siterer Majesty:
Siste gang jeg kommer til å gi min mening i denne saken her, men here goes.



Alebre har ikke forbedret skrivingen sin siden han for første gang snublet seg inn på nettsiden. Han kunne ikke å bruke komma eller punktum da, og nå, etter hundre fyrrige oppfordringer, har han fremdeles ikke vist det minste forsøk til å i det hele tatt prøve å forbedre seg. He's trollin', get over it.



Dysleksi gjør at du har vanskeligere for å lese og skrive, det gjør deg ikke tilbakestående. Det er egentlig litt "slemt" mot dyslektikere å undervurdere dem såpass som enkelte av dere gjør.


Amen!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Vell. Jeg er enig i at dårlige blogger kanskje ikke skal få ros. Men kanskje det beste er å la være å si noe i det hele tatt
  • 0
Yrcekauq: Jeg har ikke sagt at dyslektikere ikke kan bli bedre til å skrive. Det jeg påpekete var at man ikke rakke ned på dem. Det er en svært betydelig forskjell mellom nedverdigelse og hjelp.

Give the kid a chance. Hvis dere finner bloggene hans meningsløse er det bare å holde seg unna. Det er ingen som tvinger dere inn på den siden.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Have a good one!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jeg er enig i at en ikke skal gå på person, eller være frekk. Men vi lever ikke i kardemomme-by
  • 0
Jeg syns du burde fortsette å blogge!
Jeg greier å lese innholdet ditt i bloggene, fordi at jeg vil lese innholdet og ikke dømme på forhånd som mange andre gjør. Er også enig i det som Ine Lofthus skriver
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Yrcekauq: Det jeg sa, men du var jo uenig....
  • 0
@Jonska. Er ikke å dømme på forhånd. Dømme på forhånd er vell dømming av en person du aldri har sett noe av, ei pratet med nesten. Dette er ikke alebres tilfelle, så ikke kom med forhåndsdømming-svada
  • 0
fortsett og skriv! ikke mist motte. Ta en pause over sommerferien og skriv på nytt.Jeg sier meg enig med Ine Lofthus og jonskja!
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Jeg synes ikke han skal ta pause. Det vil ikke ha noen effekt, bare utsetting av det hele. Han vil neppe på magisk vis skrive perfekt etter det En pause er bare et annet ord for å få sympatistemmer, samt avledingsteknikker

Det er utrolig ironisk å lese deg skrive dette quakecry
-Strategist
  • 0
Yrcekauq: Nei, vi gjør ikke det. Men det går da ann å være litt sofistikert uansett. Sier ikke at det er noen her som ikke er det. Poenget mitt er at det er vel ingen av oss som kjenner alebre IRL, ergo vi vet lite om hvordan han er og hans grad av dysleksi og evner til å lære.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Nei, det er sant EI er det hyggelig å få kritikk. Men jeg foreslår vell egentlig bare å ikke blogge, intill han føler seg mer trygg på skrivingen
  • 0
Sier ikke at det skal være perfekt...Men hvis han får putta komma og punktum inn i bloggene blir de plutselig ikke så dårlige lengre! Men enig i at han ikke burde skrive noe bare for å skrive, men heller legge mer kjærlighet i hver uansett!
  • 0
Når du kommer tilbake, og det gjør du sikkert, kan du bruke disse tipsene til å bli en bedre skribent:

1. Bruk Word. Dette har du allerede hørt, men det gjør det ikke mindre viktig! Word er din venn som hjelper deg med å skrive rett!

2. Sett fokus med ommhu. Ikke tenk at du skal bli verdensmester med en gang! Begynn med tegnsetting, sett fokuset fram til skrivefeil og deretter gramatikk! Da blir du fort mye bedre, men du slipper å tenke på alt du må gjøre.

3. Tenk gjennom det du skriver. Finn på et tema som er fint/bra/flott/morsomt og bruk en time eller kanskje to. Hvis du trenger mer er det fint. Unngå gjerne blogger som handler om ting folk fort ikke vil høre noe om.

4. Kos deg når du skriver. Hva er vel vitsen med å gjøre noe du ikke synes er gøy?

Lykke til med det du skal gjøre nå og velkommen tilbake den gangen du har lyst til det.
  • 0
Ursa: Hvorfor ikke ta til seg tipsene nå, istedenfor å slutte ? Å "slutte" er bare utsetting av det uungåelige, samt at det ikke har noen effekt. Bortsett fra de nevnte sympati-stemmene, samt avledningsmanøver
  • 0
OK, kan jeg bare spørre?

Hvilket nivå av dysleksi har du? Om du har fått vite det. Etter det jeg kanskje ser, så har du dysleksi 4 eller 5...

Her:
Levels 4 or 5 have difficulty in spelling and punctuation. If they maintain high levels of discipline, they can be successful.

Derfor tror jeg det.

Hør på hva Zuli sa, han sa noen kloke ord!

Uansett: Quitters never win, winners never quit!

Lagt til 2010-07-07 23:32:
Ursa Minora: Utrolig kloke ord
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!