Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg vurderer seriøst å bli homo. Damer er bare stress, mas, bitching etc etc.
Her om dagen var jeg på spaceworld for å bytte noen spill da jeg så en skikkelig søt jente borte ved disken. Jeg venta til ho var ferdig, åsså gikk jeg bort å sa: Jeg er lett på tråden er du? Da så ho bare sykt stygt på meg å gikk. Det var kanskje fordi jeg ikke hadde dusja på 4 dager.

Jeg har prøvd meg ute på byen åsså, men ingen av sjekkereplikkene virker. Jeg har også prøvd å være meg selv. Men meg selv er en ekkel preversj gutt. Jeg har også prøvd ¨være snill og grei, men de bare bruker meg. Å være badboy, og lissom være "prisen" funket også dårlig. Jeg skal nå bli homo hadde jeg tenkt for å være streit er faen ikke lett!

Bros before hoes!
  • 0
Word bro!
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Du KAN jo prøve å dusje også

Men hvis du føler deg tiltrukket til samme kjønn, så får du satse på det. Ingen grunn til å bli skaphomofil.

PS: Jeg tror ikke homofile heller setter pris på at partneren deres kaller seg "Fjerte Lars", I am just sayin'.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
det er ditt liv, du bestemmer hvordan du lever det

Wa.. wait? you can trade in games on spaceworld?!?!?!?!?!
  • 0
Da er det bare å spille på kjøttrombona til andre! All din trening har ledet deg til dette...
:D <3<3<3
  • 0
Så bra for meg.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Vil du fjerte i munnen min?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Lykke til a, Fjerte Lars
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Sjekkereplikker er klisje og alt for åpenbart. Det har aldri fungert, og kommer aldri til å fungere.

Du analyserer det her for mye.
This is a private conversation between me and the world
  • 0
Hadde jeg vært jente, ute på byen, og en random gutt hadde prøvd å skjekke meg opp hadde jeg "denied" fort. Det finnes sex overførbare sykdommer, og jeg er livredd dem.

Im just sayin'...
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Kult.
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Du har aldri "vært på byen" og mye av det du skriver i bloggen her er bare piss.

Glem "sjekkereplikker". Tren mye, keep your tan on, ha kule klær og aldri la chicks vite hvor mye du liker/misliker dem. Ja, og dysj hver dag for helvete. LOLJ
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Hahaha! Digger den der "ikke dusja på fire dager"-greia! Hohoho!

Nei, er ikke lett å være straight. Jeg blir bare sjekka opp av damer under 14 eller over 40 jeg. Var en jente som begynte å klå på meg på jobb en gang, hu så ut som hu var 13. Da jeg var på en pub her i byen, kom en dame i 40-åra opp bak meg, klaska meg på rumpa og så "næææhhh, du er høøøøy!".
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Sorry, men jeg klarer ikke ta deg seriøst når du kaller deg selv Fjerte Lars.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Er ikke rart du ikke drar damer når du kommer med sjekkereplikker som "Jeg er lett på tråden er du?". Da skriver du din egen dødsdom, Fjerte Lars.

Og dette vet jeg alt om, jeg er jo tross alt 15 år.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Jeg hadde avvist deg og
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
"I'm Fjerte Lars, wanna have sex?"
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
lol@dere som tar dette seriøst
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
@Blyantkvesser
Jeg lo, hardt.

Bitches aint shit but hoes and tricks.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Hehe... Damer er digg
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Du skjønner deg kanskje bedre på menn, homo is the way to go 4 you
"Don't cross the crooked step"
  • 0
"4 dager uten å dusje" Jeg dør!
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
"Jeg er lett på tråden, er du?" Djiiz...
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
@ dr peace.

Hadde den omtrent samme tanken
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
No offence, men hvis jeg var gay hadde jeg ikke hatt voldsomt lyst på en fyr som kaller seg "Fjerte Lars". Sjekkereplikkene og faktumet at du dusjer sjeldnere enn jeg gjorde på barneskolen er ikke akkurat et pluss det heller.
"We have grown, but there is still much to be done. Many live in the darkness that must be shown the way. For it is the dawning of a new day."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!