Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

For ca. 2 timer siden merket jeg mens jeg satt og spilte litt Killzone 2 historie kampanjen at jeg har fått en sykdom. Den er ikke som alle andre sykdommer. Tvert imot. Den kan ikke smittes til andre personer. Den er ikke en spessielt farlig sykdom. Men en sykdom som er irriterende. Jeg har nemlig fått achievement-/trophie dilla.

Om du ikke vet hva denne sykdommen er så skal jeg fortelle deg om den nå.

På Xbox 360 og på PlayStation 3 er det et slags belønnings system (finnes også på andre plattformer) som på PS3 er kalt trohpies (trofeer) og på X360 som er kalt achievements. Begge disse har samme konsept men ikke samme poengsystem.

Når man åpner opp en achievement på Xboxen får man X antall poeng. Altså 5,10,15,20 osv. Disse legges til gamertaggen som til sammen legges til på gamerscoren (G/GS).

PS3ens trophies åpner man som sagt opp trofeer som gull, sølv, bronse og platinum som summeres og legges til på profilen. Men her kan man også gå opp i nivåer/ranker for hvor mange man har.

Disse belønningene kommer som vanlig som "drep 10 fiender på 5 sekunder" osv så får du poeng/troffer for eksempel en bronse trofee eller 10 GS. Man fordeler også belønninger for det meste onn i grupper som flerspiller, historie osv.

Det verste med disse belønningene er at mange blir avhengig av de. Man skryter av hvor mange man har og konkurrerer med venner om å ha flest. Og jeg har nå fått denne avhengigheten. Jeg gjør irriterende, vanskelige eller ting som tar lang tid for å åpne opp et antall poeng/trofee som legges til profilen.

Jeg har utrolig mange poeng og trofeer og hente. Så jeg har sikkert hentet kun 1/8 av det jeg har.

Mange har denne "sykdommen" hele tiden og hos andre varierer det.

Q

- Er du dilla på achievements/trophies?
- Hvor mange trofeer/mye GS har du?
  • 0
Nei, jeg har ikke trophie/ahcievment dilla. Har aldri vært en konkurranse mellom meg og vennene mine om å ha mest, og gidder ikke å bruke tid på å få tak i alt.

Jeg har vel rundt 4000 GS, og ca. 200 trophies
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Hehe liker at alle er begynt med Q en min

Jeg kjenner mange som har dilla på A/T Og jeg er selv hektet....

Har ca. 800 trophies....Level 10 snart 11
*MacGyver Theme*
  • 0
Er litt avhengig, må jeg innrømme.
Har 2945 GS og 120 trophies, ikke så mye det, men
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Snart kommer Tommy!!!! HAN EIER DERE!!
Decyfered!
  • 0
Selv synes ikke jeg trophies og achievments er like artig som å låse opp nye "Awards" til Avatar'en man har på 360, da får man faktisk noe som man kan bruke
  • 0
Har 400 Trophies. Men Soraki har 1800, og en del platina.

En av de beste på hele GR er cannibal; http://www.gamereactor.no/profil/cannibal/

Han har 3233 trophies!!!!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Har rundt 8000 gs. Vet det står.7000++ i krypinnet men jeg har ikke kobbla krysskassa til XBL på lenge.
Nei men da så
  • 0
Har hatt achievement dilla, men klarte heldigvis å stoppe Har rundt 56000GS (mange timer med gaming det)
  • 0
Er ganske dilla på det sjøl ja, men har ikke så mange enda.

Mener jeg har rundt 950 trophies. 8 platinum, level 12.
Knurr...
  • 0
Håper Tommy snart blir å kommentere her. Han kommer til å eie alle oss.
  • 0
Har ikke huntet trophies siden før MW2 Mye gøyere å unlocke ting i MW2 syns jeg ^^
Men jeg har vel rundt 800 trophies i lvl. 12

Lagt til 2010-07-31 16:10:
7 platinum btw..
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Fanten:
Decyfered!
  • 0
Har vel rundt 24000 i GS på Xbox 360 i tillegg til nesten 300 trophies på PS3. Ikke at jeg jakter så mye på det, men er spillet bra, prøver jeg å få tak i så mange som mulig før jeg går lei.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Er blitt hekte etter at jeg begynte å spille på PS3 istedenfor PC... Harr rundt 200 trophies, så har ikke så mange
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Går litt opp og ned hvor hekta jeg er på achievements.
Akkurat nå spiller jeg nesten ikke.

Har for øyeblikket 71.406 gs,
fordelt utover 3313 achievements.

Neste mål er 100K før jul.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Går litt opp og ned hvor hekta jeg er på achievements.
Akkurat nå spiller jeg nesten ikke.

Har for øyeblikket 71.406 gs,
fordelt utover 3313 achievements.

Neste mål er 100K før jul.


Shitt

Har selv bare 206 trophies og ingen platinum
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Har en del trophies, faktisk 1881, derav 20 platinas. Er i level 15, 68 %. Hunter de trophies jeg gidder. Er ikke avhengig, men det er en deilig motivasjon å ha mens man spiller.

Må bare si at du fremstiller dette som om det er noe helt nytt, noe det ikke er... I tillegg bør du lære deg å skrive trophies, trophy, trofeer og trofee ordentlig og på rett sted
Just kill him with your awesome
  • 0
Har drevet og jaktet på Achievements de siste to ukene nå! Har fått over 1500 Gamerscore bare ved hjelp av gamle spill hvor jeg allerede hadde over 600 Gamerscore. Har fått 1000/1000 G i nærmere 5 spill tror jeg. Blant annet Rock Band 2, Splinter Cell: Conviction, Batman: Arkham Asylum og noen til!

Jeg har nå en totall Gamerscore på 34350, noe som tilsvarer 77,75% av alle achievementene jeg kan få. Skal ikke ha noen nye spill før Halo: Reach, så jeg regner med at den kanskje stiger opp til 80-85% før den tid!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Hadde 11164 gs på Xbox'en, helt frem til jeg solgte den. Har vel rundt 130 trophies på ps3'en nå tror jeg
Bare elsker achievments og trophies <3
Sondro =P
  • 0
Er fryktelig glad i achievements, men jeg gidder ikke finne alle fjærene på AC2 (for nå)
Ligger på 12465 GS for øyeblikket
  • 0
I'm addicted to Trophies... Og achievements f.eks i WoW.
Akkurat nå har jeg 682 trophies eller noe i den duren, forsatt ute etter RDR Plat, men har aldri tid.

Forresten, skift om overskriten til Trophy dilla, siden det blir bare Trophies når det er i flertall. Et trophy, flere trophies.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Akkurat nå har jeg 371 trophies. Men vil ikke kalle meg dilla, men jeg liker trophies sjukt godt, ingen tvil, men jeg tar aldri de verste gull trophiesene eller platinum. Har bare 9 gull og 0 platinum lissom så... Men når den herlige lyden av at man får trophy så får jeg en mild orgasme, det innrømmer jeg
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
God blogg igjen fantomena

Selv er jegi kke avhengig av GS, men selvsagt koser jeg meg litt når det dukker opp at jeg har mottatt GS etter spillingen min. Det beviser bare at jeg er på rett vei og kommer meg videre i spillet
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
hekta på GS......
Jaaa!!!!!!!
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!