Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Oh hai thar!

sorry for att jeg ikke blogget om london :(

Bare har ikke hatt tid til og blogge..

Men!

Jeg skal prøve og forklare det jeg husker fra london..

Da jeg var i london benyttet jeg meg av Oxford street sin HMV hvor jeg kjøpte meg killzone 2,red faction,Brutal legend.
Alle spillene var brae!

Jeg var på Michael Jackson Trhiller Live!
Sånn folk som danser og synger som MJ..
ikke like bra som det jeg så dagen før!

Da var jeg på We Will Rock You!
Utrolignokk, den musikalen har gått i 9år. 7dager i uka!! Full sal værgang!

Jeg har kjørt dobbeldekker rundt hele byen. Var på Maddam Tuassuds w/e
Og der har de faen meg fått Edward Cullen. Skal dra dit og brenne den ned ;)

Jeg gikk også oppover en sånn markedsgate hvor folk har laget alt selv.
Utrolig kult. Kjøpte meg noen Tsjorter der ja :)


Over til flyttingen
Jeg måtte flytte fra blokka på St.Haugen til Sinsenterrasen. Må si jeg liker det nye rommet mitt bedre. Selvom det er mindre :( Stortsett bare spilt Heavy Rain og God Of war collection. men lånte Prototype og Infameous fra en venn. begge infridde de håpene jeg hadde!

Siste Cahpt av blogg

LINKIN PARK

Linkin Park er et fantastisk band som het Hybrid Theroy før.
Bandet startet i 1996 og har vært en storsuksess. De har byttet vokalist. Den nå værende vokalisten er Chester Bennington. Han er bare fantastisk.
Joe Hanh har nå redigert en ny trailer til MoH med den nye linkin park sangen ''THE CATALYST''

Her er linken! http://www.youtube.com/watch?v=WTtOVa1DZJ8 - ENjoy


EXcrack
  • 0
Takk for fin blogg om dine oppleveser EXcrack

Selv digger jeg Linkin Park og gleder meg til albumet deres som snart kommer. De står også bak musikk i det kommende Medal of honor
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
OMFG Edward Cullen.
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Digger Linkin Park, har begynt å høre på det igjen etter jeg så den nye Medal of Honor traileren.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Litt kort blogg, men en veldig god oppdatering!
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Meh...

For det første: Ok blogg, men kunne gjerne hatt litt mer utdyping på alle punkter.

Det er ganske teit av deg å hoppe på flommen. Altså den flommen av gutter som skal prøve å hate Twilight og som sier at det er så homsete å se på. Hvis du ser den nyeste så kan du se hvor virkelig flink ressigiørene og teamet er...
Tror egentlig ikke at du ville hatet filmen hvis du så den, men du ville latt som, siden du er redd for å bli kalt homsete og føle deg upopulær...

Veldig random å ha med Linkin Park sin historie i en sånn oppdatering...

Jeg likte ikke denne bloggen...
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Jeg har sett på mye av Jane Austin og jeg har sett mye andre drama filmer, men den første Twilight- filmen mislikte jeg virkelig. Den var rett og slett kjedelig å se på. Fortsatt, jeg har ingen grunn til å hate Twilight- serien. Joda, den har fått litt for mye oppmerksomhet, men nå er det så mye annet fint å hate. Helt grei blogg.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Enig, med A to the H i noe av det han sier!

Du sier bare der har jeg vært og det har jeg kjøpt..

Du burde sagt mer om hva du syntes om de forskjellige stedene, tanker og meninger, og flere opplevelser. Hva syns du f. eks om Maddam T. og
og resten av turen?

I tillegg tar du dagens mest randomme med å snakke om Linkin Park, så der støtter jeg AttH!

Ingen dårlig blogg overhodet, men kunne vært bedre (det kan den alltid si, men uansett!)
  • 0
Var ikke random og snakke om linkin park da jeg hørte den nye sangen dems? og det skjedde midt oppi all flyttingen meningen med og ha med litt om bandet var for ellers hadde det blitt
Linkin park har ny singel,
det er folk der ute som ja desverre ikke vet om linkin park..
  • 0
det er folk der ute som ja desverre ikke vet om linkin park..

Ja, men de folka bor under steiner. Halvparten av dem gleder seg til den nye singelen til Beatles.
Fem-stjerners medlem
  • 0
A to the H: PMS på gang? Flott med bloggvillighet, og dette er da langt ifra det verste jeg har sett.

Fikk nesten leilighet på St. Hanshaugen selv, men røk på konkurransesmellen. Snart Oslo!
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Skal ikke tulle med PMS, Daniel. Du vet ikke hvem som faktisk har det <3
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
London-turen hørtes flott ut, skulle ønske jeg kunne være med! Alltid drømt om å dra dit, høres ut som et sted fullt av overraskelser og ting å se

Gratulerer med flyttingen, jeg er sikker på at du kommer til å trives Fint at du liker det nye rommet, det er alltid en god start

LINKIN PARK ER DRITBRA! Man må respektere at folk har sine meninger, og derfor er det likegyldig å skrive dumme kommentarer om dem, som gode. Jeg synes likevel at man kun burde kommentere om noe hvis man har enten en god ting å si, eller en GRUNN til at man ikke liker noe. Syntes det var bra at du tildelte en del av bloggen din til dem
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Jeg har også vært på HMV i Oxford street i sommer. Kjempebutikk!
Dagen i dag, er morgendagen du drømte om i går.
  • 0
craazyyyyyyyyyyy
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
A to the H: PMS på gang?

Nææ, var bare en smule aggressiv den dagen, siden jeg hadde møkktregt internett og en forkjølelse som satt langt opp i huet... Pluss at jeg er i den utrolig varme delstaten Florida.

Var sur fordi forkjølelsen kom opp et elendig tidspunkt Mehehe
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!