Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Call of Duty død?

Antall innlegg: 94
Til førstesidenTil forrige side (1)Til siste sideTil neste side (2)
  1. 01
  2. 02
  3. 03
  4. 04
Smæ
Ja, etter å ha ha sett Black Ops nye multiplayer trailer inså jeg at Call of Duty er bortkastet penger. Ingenting er annerledes fra Modern Warfare 2, Treyarch beviser nemlig at de ikke kan lage spill ut i fra egene ideer, de stjeler dem. Jeg er vel kanskje den eneste som syntes den traileren var kjedelig og lite forskjellig fra MW2 trailerne vi skrek av lykke av i fjor. Call of Duty startet som en stor serie, og nå, iallefall for meg, så er det for det meste slutt med de kommende Call of Duty spillene. Jeg blir kanskje å kjøpe dem, men tror ikke jeg setter de som favoritter.

De kunne heller laget mange DLC'er til MW2 istedet for å lage et helt likt spill med andre baner. Hvorfor kan de ikke lage noe nytt, noe som er annerledes fra den FPS-multiplayeren vi kjenner til idag? Jeg synes at en slags singleplayer multiplayer kunne vært bra, hvis den ble skkkelig utført, og da tenker jeg ikke på en slik vi kunne spille i Call of Duty World at War.

Siden Call of Duty ikke bringer noe nytt inn i spillene sine, så mener jeg at serien er død, spesiellt for meg. Jeg får nok holde meg til ekte kvalitet som i Call of Duty 4, uten jålete navneskilt og overdrevne killstreaks. Jeg er ganske sikker på flere og flere hopper av Call of Duty toget, men jeg vet at det er mange sultne, engelske 10 åringer som gleder seg til å bringe kvalmen de har vist oss i tidligere CoD spill i kommende Call of Duty spill som Black Ops.

Har du hoppet av toget, eller skal du kaste bort pengene på biletter til endestasjonen som aldri kommer?
Luke, I am your biological father!
Eplemos
Hoppet av. Endelig en som skriver en blogg om det. Måneden blogg Smæ
"He does not just play games. He wins them."
Smæ
Haha tusen takk! Aldri trodd jeg skulle få høre det om en blogg JEG hadde skrevet!
Petrol
Selv har jeg lenge hengt etter bakerste vogn, men klarer nok aldri å slippe helt taket, uansett hvor mye stein og lort jeg skal få i ansiktet av å henge der.

MW2 er i dag ikke en favoritt i min samling, selv om det egentlig er et ganske bra spill. De første månedene etter utgivelsen pleier jeg nærmest å forgude Torsk-spillene, og går heller veldig lei etterhvert, når jeg endelig innser hvor tilfeldig alt er i de spillene. Likevel synes jeg pengene jeg har brukt på Cod-serien har gitt mer enn tilstrekkelig spilleglede tilbake, og jeg ser ikke bort i fra at Black Ops blir et kjøp.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
super smash
yezz, Jeg skal kaste bort pengene på biletter til endestasjonen som aldri kommer
"............." - Link (TLOZ)
Tyranus
Tror nok ikke du bare kan skylde på Treyarch, mulig Activision ikke lar de ta nye sjanser.

Men jeg er enig med deg, for meg er forsatt det første Modern Warfare det beste Call of Duty spillet, og jeg tror nok selv de største CoD fans hopper av toget hvis de fortsetter å reskinne det samme om igjen. Personlig syntes jeg Killzone er denne generasjonens beste FPS serie, og jeg har større forhåpninger for Medal of Honor enn Black Ops, selv om Black Ops kommer til å bli bra det også, så tror jeg Medal of Honor blir bedre.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
Manli
Tror kanskje at Black Ops blir et kjøp, men jeg hoppet tilbake til CoD4 et par måneder inne i MW2 og jeg spiller det fremdeles. Fantastisk spill : )
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
Smæ
Petrol: Du har et poeng med at de har gitt oss spillglede, men jeg ser ikke gleden i å spille Black Ops, da det er Modern Warfare 2 med nye maps og våpen.

Lol jeg innså nettopp at bildet mitt er fra Black Ops...omg, men det valgte jeg før jeg så den teaseren og singleplayer gameplay. *fixefixe*
Manli
Jeg synes at CoD BO lignet på en smoothere (er det et ord?) version av BF BC2 som har killstreaks. Men vi får vente og se..
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
Somebody137
Black ops ligner ALT for mye på MW2
nikker123
Etter min mening ligner det på en utvidelsespakke til mw2.
what happened to sex,drugs,and rock and roll now its just aids,crack and techno
Smæ
Somebody127 og nikker123: Akkurat! Vi deler samme mening. Det er derfor jeg mener det skulle vært en DLC til MW2 istedet for et eget spill til 600 kroner. Activision og Treyarch har nok penger, hvorfor skal de ha så mye mer? Er det rart at det er fattigdom(slik at de ikke kan kjøpe nye spill hele tiden) blant mange gamere?
Dark_orc
MW 2 var plaget av ubalanser og lagg(på Pc hvertfall) Jeg begynte ikke å spille Cod før mw2 og synes derfor black ops egentlig er en forbedring av Mw2, så jeg gleder meg
nikker123
Smæ:det er det vi kaller melking,de prøver bare å få så mye penger ut av en franchise som mulig,de vet at det er mange som spiller mw2 så de vet at fansen kommer til å kjøpe det uansett hva de lager.

Smæ
Jeg skulle heller fram til det at de har så sykt mye penger, derfor skulle det ikke være nødvendig. Men verden er syk, og for noen er det eneste de tenker: penger!
Vegard Mowinckel
Noen som har sett hvor stygt spillet ser ut?! Våpnene og hele layouten ser rett og slet stygt og kvalmende ut. Bare ta en titt på våpenene de ser forferdelig stygge ut!
why so serious?
EXcrack
det er jo zombie (?) og treyarch har ganske god singleplayer. blir ett kjøp
blyantkvesser
Er helt enig i at det ligner altfor mye. Jeg gledet meg til å se traileren, men når jeg så alle killstreakene og hvor likt det var ble jeg skuffet.

Får vente til release og anmeldelser for å se om det blir kjøp.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
Smæ
blyantkvesser: Problemet er at CoD spill får gode karakterer, fordi spillene er gode, hvis du aldri har spilt tidligere spill. Håper uansett at Black Ops får dårlig karakter fordi de kopierer IW's spill.
Matscoolio
Call of Duty kommer aldri til å dø. Ihvertfall ikke så lenge det finnes Activision og casual-spillere.

Personlig elsker jeg MW2 tross alle de åpenbare feilene, og kommer til å kjøpe Black Ops. Om det kommer noe MW3, kjøper jeg det antagelig, men det blir hovedsaklig for å få fortsettelsen av historien.
Daylight come and we wanna go home.
NewAge
Black Ops ser awsome ut... og hva faen mener du ikke bringer noe nytt til serien?? har du sett våpnene, perkene, all custom tingene du kan gjøre, banene osv... Det er dette folk vil ha av COD ikke et helt nytt spill som er forskjellig fra andre da kunne vi spilt battlefield...

"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
nikker123
Newage:hvis den eneste forskjellen er nye våpen,perks,baner osv hvorfor ikke da legge ut dlcer til mw2 som inneholder dette? isteden for å kjøpe et helt nytt spill til 600?
Smæ
NewAge: Black Ops bringer INGENTING nytt til Call of Duty. Jeg ser ikke på forskjellige maps og andre våpen på som en ny ting. Hvis du gjør det, burde du tenke deg om. Grundig.

Som Matscoolio kommer jeg til å kjøpe MW3 hvis det kommer bare fordi jeg må ha slutten på historien.

Må legge til, og dette er ikke noe frekt, at det er desverre folk som NewAge som fôrer Activision. Jeg advarer egentlig mot å kjøpe spillene, siden det er som kullet som brenner i maskintingen på toget, slik at det kan rulle videre.
Crazy Eyed Gamer93
Fail fail fail... Du har søren meg ikke peiling. Du har nok aldri spilt et call of duty spill.
ThMosekillah
Hadde ikke tenkt til å kjøpe Black Ops, fordi jeg er lei CoD.. Men Teaseren.. Uaah! Det ser awesome ut med nye killstreaks osv.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
Til førstesidenTil forrige side (1)Til siste sideTil neste side (2)
  1. 01
  2. 02
  3. 03
  4. 04
Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :-- Bold Italic Underline Spoiler

Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 13% Wii U
  • 41% Playstation 4
  • 11% Xbox One
  • 24% PC
  • 10% ALLE!!
Resultat
xXAkresSXx94: Sitter her å tegner pokèmon.Følg
2013-05-25 16:50
Animorpher: Da er det ca.3.uker med løpetid ja,holde godt fast i båndet,tepper på sofaen,vaskefilla til gulvet og telle ned dagene til hun er ferdig...Følg
2013-05-25 16:29
Ole-Christian: @remote: Da er han nærmest garantert en A.Følg
2013-05-25 16:25
remote: Jeg krysser fingrene for at OC krysser fingrene. Da har du en sikring, SoL.Følg
2013-05-25 16:04
Strategist: Knuste nesten vekkerklokka i stad i et forsøk på å få telefonen til å slutte å ringe...Følg
2013-05-25 14:21
Tommy Kvaernerud: Vurderer å lage en tredje video denne uken. Selvom jeg burde være ute i solen.Følg
2013-05-25 13:39
xXAkresSXx94: Får spise frokost, bedre seint enn aldri.Følg
2013-05-25 13:17
Ole-Christian: @sonic og link: Jeg bare mottar bestikkelser og finansiell støtte. Jeg gir dem ikke.Følg
2013-05-25 12:59
sonic og link: Takker OC, all støtte (les: finansiell) settes pris på.Følg
2013-05-25 12:58
Ole-Christian: @sonic og link: Jeg skal krysse fingrene for deg.Følg
2013-05-25 12:41
sonic og link: Der ble eksamen levert. Klarte dessverre ikke bonus oppgaven, men håper fortsatt på at jeg får en A.Følg
2013-05-25 12:05
sonic og link: Siste innspurt! (XNA eksamen).Følg
2013-05-25 10:52
remote: Nattråden er helgeåpen for denne uka.Følg
2013-05-25 10:16
Ingar Hauge: Happy Intergalactic Towel Day! http://www.gamereactor.no/blog/ingar+hauge/#59521Følg
2013-05-25 08:40
Animorpher: Ganske sikker på at bikkja har løpetid igjen...Det eneste minuset med og ha en hunn bikkje og en himla irriterende periode :/Følg
2013-05-25 00:28
Royality-indeed: Fast & Furious 6 var siiickFølg
2013-05-24 23:56
ElGamer: Tar en tidlig kveld for en gangs skyld. Så god natt GR.Følg
2013-05-24 23:48
xXAkresSXx94: Det bringer tilbake gode minner når eg ser på videoer av Pokèmon Cards Unboxing på YouTube.Følg
2013-05-24 23:16
princesszelda: akkurat nå er det perfekt ute! sommerkvelder er de fineste.Følg
2013-05-24 22:10
ElGamer: Føler meg overaskende sliten selv om jeg føler at jeg har gjort veldig lite.Følg
2013-05-24 21:52
BETA +