Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Må sannelig erkjenne at tyggisen satt seg i halsen idet jeg kløyvet løs mot noen innpåslitne soldater, og skjermen ble farget med overdrevne blodpuffer. Jeg så mer blod i løpet av fem minutter med Fable III, enn jeg fikk øye på i både originalen og oppfølgeren tilsammen. Gode nyheter for alle rollespillinteresserte vampyrene, altså.

Spillet virket noe mørkere enn tidligere, og hunden var ved sitt gode gamle angrepslynne til pågående vakters store fortvilelse. Her er alt som det skal være, og Fable III ligger an til å bli nok et magisk eventyr for fansen.

Valgets kvaler: Det kan være en fordel å gå kledd i noe komfortabelt når man skal redde verden.

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Awesome! Skal garantert ha det på PC!
Fem-stjerners medlem
  • 0
Gleder meg!
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Kommer nok ikke til å kjøpe spillet med en gang. Har jo ikke fullført 2eren en gang.
  • 0
Ja la merke til det fantomena. Holder på med runde nummer 4. Skal få alle slutt achivementsene
Per aspera ad astra
  • 0
fattigmann: Xbox 360*
Du skal bli mor skjønner du! We will rule albion together as king and queen maaaan!

Skal forhåndsbestille det! Kjøper det for stipendpengene...

Skal spare resten! Lover!

  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Jeg gleder meg!
  • 0
Jeg og Trackdeath skal være homopar
  • 0
Okey...
Per aspera ad astra
  • 0
EXcrack : Jeg er ungen dere adoptere
*MacGyver Theme*
  • 0
  • Ine
  • Ine
Håper gameplayet blir noe mer avansert enn forgjengeren. Ellers lover det godt så langt.
Riddle me this
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!