Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

ja, idag skjedde det verst tenkelige med min ps3.
den har fått yellow light of death.

min ps3(40G8) kjøpte jeg for 3 år siden og har ikke vært et en eneste problem så langt.
men nå er den sansynligvis død.
R.I.P

i begynnelsen skjedde det at den slo seg av når jeg spilte fifa 10.så skjedde flere ganger og nå går den ikke på i det hele tatt.

jeg hadde satt enormt stor pris på om noen kunne hjulpet meg å finne problemet her.
det er tross alt 3 år intens spilling på den maskinen.mange saves som da går tapt.

noen som har opplevd lignende og kan hjelpe?
According to the evolution theory,you are all a bunch of retarded fishfrogs.-south park
  • 0
Beklager..har nok ikke opplevd noe sånt enda...krysser fingrene for at det ikke kommer til å skje heller.

Håper det ordner seg for deg. Grusomme greier når konsoller konker på den måten. Lurer på om man kan ta sikkerhetskopier av savingsfiler..på en minnepinne eller noe? Er det noen som har prøvd å gjøre det?
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Jag har ikke ps3, men du kan jo prøve å kopeiere harddiscen så lenge strømmen er i. Har ikke stor greie på sånt, men det kunne vært mulig...
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Det går jo ann å ta ut HDD'en, men jeg vet ikke åssen det er når du har fått det problemet, eller om alle saves osv fortsatt ligger inne på HDD'n.. For hvis det gjør det, kan det jo være så lett at du bare tar ut harddiscen, kjøper en ny PS3 å setter den i der..

Ellers har jeg ikke peiling på hva feilen kommer av eller hva du kan gjøre desverre :/

Må nok bare ringe/maile Sony's support service å be om hjelp..

Så et lite tips til en annen gang, om du har en ekstern harddisc, så kan det lønne seg å ta back ups

Men håper alt ordner seg, lykke til.
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Skulle hatt rehab senter for PS3 eiere som har fått YLOD...

Decyfered!
  • 0
har nå tatt ut hdd en blåst ut litt støv å sånn drit .
kan eventuellt sette hardisk i en annen fat ps3 og så ta backup.men tror ikke det er samme harddisk på fat og slim.

takk for alle svar.håper det ordner seg.har jo også et spill i som jeg ikke får ut.

Faunvik:høres ikke dumt ut det.
According to the evolution theory,you are all a bunch of retarded fishfrogs.-south park
  • 0
Det er karmaen din som slår tilbake fordi du kjøpte PS3 og ikke PC!
Nei men da så
  • 0
ja,det er vel det.
men da er det rart at bare 1% ps3 er i verden får denne feilen.
According to the evolution theory,you are all a bunch of retarded fishfrogs.-south park
  • 0
Har hørt om relativt få som har fått denne feilen. Jeg har hatt 60GB siden oktober 2007 og aldri opplevd noen feil med den, enda ofc.. En kompis av meg fikk faktisk YLOD på sin 40GB, og han endte opp med å måtte sende den tilbake til butikken, for så å få en ny 40GB mener jeg å huske.. Det er uansett veldig kjipt når noe sånt skjer, jeg hadde ikke taklet det! Du har min omtanke
Type here.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Æh, kjipt. Du får sende den på reperasjon, dersom det lønner seg.
Riddle me this
  • 0
takk for omtanken.

har ikke så lyst til å sende den på repersjon,med tanke på at jeg må betale,at jeg kanskje får ny og da mister fifa 10 og harddisk og tar lang tid

noen som vet om jeg har 5 års reklamasjonsrett?
fikser de da gratis?har mistet kvittering.
According to the evolution theory,you are all a bunch of retarded fishfrogs.-south park
  • 0
  • AC2
  • AC2
det er den samme hdden på slim som det er på faten ;) du kan ta ut disken din uten å ødelegge garantien din, hvis den ikke har gått ut allerede da

jeg skrudde en del på ps3en min, fiska YLODen flere ganger faktisk men hvis du har fått den en gang og fikser den, kan du få den til å funke i noen måneder før du kommer til å støte på problemet igjen.
Nothing is impossible, it only takes a bit more time
  • 0
jeg tok ut disken nå,da er det bare å ta en backup på en annen sin ps3 og kjøpe ny da.

gidder ikke å fikse en gang i måneden.
fuck this shit!
According to the evolution theory,you are all a bunch of retarded fishfrogs.-south park
  • 0
  • AC2
  • AC2
har du fått ut spillet fra blu-ray driven?
Nothing is impossible, it only takes a bit more time
  • 0
jompa26, du kan ikke ta backup av harddisken fordi med en gang du putter den i en ny PS3 så formaterer den seg og da slettes absolutt alt du har. Sony fikser heller ikke din PS3 fordi de synest det er lettere å bare sende forbrukerne en ny en og la de miste alle saves etc. etc.
Om du får YLOD er løpet kjørt for å si det sånn, føler litt med deg igrunn med tanke på at min forrige PS3 døde i fjor sommer.
Sony vil også sende deg en ny 40GB konsoll, tuller ikke, de lager faktisk 40GB konsoller fortsatt bare for å sende de tilbake til folk som kjøpte 40GB for 4000,- når 80GB kosta rundt 3200,- da den kom ut.
  • 0
FAEN I HELVETE!!!!!!!!!!!

AC2:ja

Lagt til 2010-08-21 17:53:
er det ingenting jeg kan gjør?

Lagt til 2010-08-21 17:53:
noen som har nummeret til sony?

Lagt til 2010-08-21 18:00:
må prøve å fikse den sjø da så kan jeg ta backup før den dør igjen

noen som har fikset den og vet hva jeg må gjøre?
According to the evolution theory,you are all a bunch of retarded fishfrogs.-south park
  • 0
  • AC2
  • AC2
http://www.youtube.com/watch?v=4_Ic1_TY-GU
Den filmen fulgte jeg og det funka

Hint: ha mange små glass med deg når du skal fikse den, sett alle skruene fra de forskjellige delene i samme glass, skriv en liten lapp om hvilken del det er, mindre sjangs for at du har skruer igjen etter du har skrudd den sammen igjen ;)
Nothing is impossible, it only takes a bit more time
  • 0
AC2, jeg startet for moro skyld å se på den filmen og jeg fant ut noe interessant, Sony sendte meg en PS3 tilbake etter min YLOD hvor toppdekselet ikke måtte skrues løst. Første gang jeg flyttet på min ps3 så merket jeg at dekselet var lett å skyve opp, skjøv ikke den langt da fordi jeg trodde det var en eller annen lim som egentlig skulle holde plata på plass.
  • 0
AC2: hva er det som blir smørt på etter at det ble varmet opp?
According to the evolution theory,you are all a bunch of retarded fishfrogs.-south park
  • 0
  • AC2
  • AC2
det er varmepasta, kan kjøpes på datakjeden
Nothing is impossible, it only takes a bit more time
  • 0
@Beichmann jeg tror det er flere pcer som blir ødelagt innen 3 år enn ps3er
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
det tror jeg og

Lagt til 2010-08-21 18:52:
får du kjøpt det i vanlige butikker?

takk for svar

Lagt til 2010-08-21 18:54:
AC2: brukte du varmepistol eller hårføner?
According to the evolution theory,you are all a bunch of retarded fishfrogs.-south park
  • 0
  • AC2
  • AC2
veit ikke helt egentlig, har ikke sett noe særlig etter det. Datakjeden har butikk i trondheim, oslo, bergen, de største byene har det.
Nothing is impossible, it only takes a bit more time
  • 0
ok,takk

men er lurt å begynna å grave inni ps3 en?

får jeg ny gratis hvis jeg har mista kvittering?
på reklamasjonsretten
According to the evolution theory,you are all a bunch of retarded fishfrogs.-south park
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!