Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Første uke ved universitetet er ved en ende. For bare noen få timer siden.

Det hele startet tirsdag. Sted: Universitetet i Oslo, Blindern. Første uke var dedikert til drikking...nei..jeg mener..å bli kjent.

Vi ble satt sammen i små grupper, hver ledet av et par faddere som skulle introdusere oss for universitetet og universitetslivet. Med meg i gruppen var noen få av de 150 nye historiestudentene ved universitetet.

Gjennomsnittsalderen her virker ganske høy, og alkoholen flyter. Den virker å være en forutsetning for sosial interaksjon. Passer meg bra. Drikker ikke. Samtaler ikke.

Var et par informasjonsmøter også, men håper neste uke bringer seriøsitet og studiestart.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Så kjedelig.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Jeg så på TV at det var en forsker som ga elevene sine øl med og uten alkohol. Det som var så rart, var at alle trodde de hadde drukket øl med alkohol. Dette hadde noe med tankegangen å gjøre. Rart, ikke sant?
Tenk å "drikke seg full" uten å ha smakt en eneste dråpe alkohol!
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Er fyllesjuk enda.

Fadderuka var hardt! Glad den er over nå. Men kjekt å bli kjent med mange nye fjes.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Broren min var/er fadder for de nye historiestundtene der...
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Kanskje han er fadder for meg da.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Er fælt av folk nå for tida tror at man bare kan ha det morro hvis man drikker..
Eks: "Det er rebus i dag, håper mange kommer!" jeg tenkte:"høres jo morro ut. Da kan jeg jo bli kjent med folk og kanskje de husker meg dagen etter!"
og så ble det sagt: "husk å ta med øl til postene"

....... da dret jeg i rebus gitt....

Idrettsdag i morra da! Da regner jeg med at det endelig er et arrangement uten alkohol!
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0
Er heller ikke noe stor fan av "alkoholfesting", men det er vel en enkel måte å få igang stemningen når en har masse folk som ikke kjenner hverandre. Har forøvrig ikke noe imot alkohol, men jeg drikker det da mest for smakens skyld og gir meg alltid lenge før jeg blir full.
This is great banter, it really is.
  • 0
Fadderuka kan nok være hard for mange med mye fest og fyll. Når denne uken er over, ja så er det tilbake til virkeligheten
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!