Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Photo: Petter Hegevall

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
i hate u...

venter fortsatt på min.. dumme djuice som solgte ut på et par timer...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Hva er greia med Iphone? Den er da for faen ikke så HIMLA bra. Ja, den har touch screen og ser fanzy ut, men jeg gidder ikke betale dyre dommer for det. Å kjøpe en grei Sony Ericsson funker fett for meg
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
@P-Dude det er ikke bare en mobil mer en multimedia maskin... Du har internett, filmer, mp3, spill, MANGE SPILL... pluss at den ikke er så dyr.. ihvertfall ikke med abbonement jeg ga 1800 for min og har betalt mer for en sony ericsson...

Men nå er jeg noe gadget freak så det var ikke snakk om at jeg ikke skulle bestille meg en
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Mange moderne mobiler har også internett, og de andre greiene bryr jeg meg ikke om. Vil jeg ha multimedia dings skaffer jeg bare iPod
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
P-dude
Det er fordi at Apple er annerledes. hvorfor tror du at de tar så mye for Mac??
sikler selv etter en, men jeg skal se om Psp2 kommer i en "iphone"versjon
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
@P-dude pluss at jeg var veldig lei av å både ha en Ipod Classic og mobil i lomma samtidig så solgte begge å slo det sammen til en iphone.. penger brukt og penger spart
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Har en iPhone 3GS og elsker den virkelig. Blir ikke å skaffe meg noen ny iPhone før signal greiene er fikset. I tillegg har jeg hørt at skjermen er av glass? For om dette er riktig blir jeg ikke å kjøpe 4ern ettersom jeg liker skjermen 3GS har.

Så jeg blir å vente til neste iPhone kommer. Men når tid kommer 4ern tik Norge egentlig?

iPhone FTW!
  • 0
@fantomena.. Iphone 4 er i norge... Og Iphone 3GS har samme signalprobleme så å si alle smart telefoner har det.. Bare på forskjellige plasser.. merket det ikke på 3GS merker det sikkert ikke på iphone4...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Ok. Men skal uansett vente på neste iPhone. Ryktene sier den vil bli annonsert sammen med en ny iPod og en ny iPad over nyttår.
  • 0
hoho skal nokk prøve å skaffe meg den også
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Iphone er overvurdert!
Det er mange mobiler på markedet som hadde kunne kjørt applikasjoner osv. like bra, men folkemassen går etter det som er populært og da retter utviklere fokuset sitt mot netopp Iphone.
  • 0
Sexy!!! iPhone/iPod Touch er digg!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Meh! Android som er tingen.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Har nettop kjøpt Samsung Wave, og skjermen der er faktisk skarpere enn hva jeg har sett av iPhone 4. Super-amoled er tingen!
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Den er så lekker Men ville kanskje ventet på en oppdatert versjon av denne først. Sånn at du slipper problemene 4.0 har.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Noen som vet når tid iPad kommer til Norge?
  • 0
Ååååå, så sykt nice! Stod mellom denne og HTC Desire når jeg skulle kjøpe meg ny mobil, men jeg landet på Desire siden jeg ville prøve ut noe nytt (Android)!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Meh! Android som er tingen.

Word!

Har Desire, og må si den ihvertfall knuser iPhone 3G, men så har jeg iPod Touch også da, det beste fra to verdener.

Synes Android er et bedre operativsystem enn iOS da man har maange flere valgmuligheter.
Fem-stjerners medlem
  • 0
En kamerat av meg har Iphone 4. Jeg lurer selv på hvorfor i svarte jeg ikke ventet med å kjøpe telefon, så har jeg kunne fått tak i iPhone 4 istedenfor 3GS.

Men jeg får gratulere med ny mobil da
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Ønsker meg en!
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Iphone er kjekt det, men litt vel oppskrytt etter min mening.
Riddle me this
  • 0
Vil ha!
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Enig med Ine her. Skjønner ikke helt den store ståheia over Iphone i det hele tatt Kan ikke si at den var noe særli brukervennlig, kan ikke si den var noe god og holde i, kan ikke si lyden var allverden på den heller. Oppskrytt mansjit trur jeg vi sier
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!