Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har xbox 360, men fortsatt med Live, det som er så rart med dette er det faktum at jeg skrudde av auto oppdatering på medlemskapet for en mnder siden, fjernet bankkortet helt fra xboxen

Jeg oppdaterte med en og en mnd av gangen, men dette er da tre mnder siden jeg skrudde av, å jeg har fortsatt Live, jeg har skjekket på xboxen å jeg har ikke kjøpt feil med en feil å på nettbanken min står det at jeg ikke har blitt trekt for penger heller

Så jeg har fortsatt Live men betaler ikke for det? Jeg har jo selvsagt ikke sagt noe til Microsoft om dette, men vet dere om hva som kan være en mulig løsning?
  • 0
Om Microsoft hadde glemt deg hadde du mistet Live, for perioden er "Set" og ingen fjerner live untatt timeren.

Hadde elsket dette jeg.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Har det samme, har fått gratis 3 måneders gull i et år nåO.o hver gang de 3 månende går ut får jeg 3 nye
  • 0
Siterer Dark_orc:
Har det samme, har fått gratis 3 måneders gull i et år nåO.o hver gang de 3 månende går ut får jeg 3 nye


Håper du har sjekket kontoutskriften din. Kjøper du Gold over internett vil den fornye seg automatisk uten forvarsel.
This is great banter, it really is.
  • 0
Ikke snakk med microsoft. Du har jo gratis Live
i7 2700k | 32g Ram 1600 mhz | Corsair H100 | Cooler Master Silent Pro 1200w | 3x EVGA Geforce Gtx 680 2gb | Corsair Obsidian 800D | 2x 3TB Seagate Barracuda | 2x Intel SSD 320 Series 120gb
  • 0
Dritbra da ! Må ikke si noe til Microsoft da ;D

BTW digga det bildet
I AM INVINCIBLE !!
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!