Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I dag er det i måned siden jeg sendte min kjøre 60 GB PS3 på rep pga Yellow Light Of Death.
De sa det skulle ta kun 2 uker, så jeg venta venta og venta, men meldinga om at den var ferdig kom aldri.

Så på lørdagen for en uke siden dro jeg på Elkjøp for å spørre, de sa den var ferdig og på veg nedover, glad og fornøyd gikk jeg videre inn i butikken og kjøpte Red Dead Redemption siden jeg visste at jeg skulle få PS3-en forrige uke.

Men nei da. Jeg har sendt mailer, sjekker ordre status hver dag. Men det skjer ikke en dritt.
Så i morgen eller på Onsdag blir det å sykle ned på Elkjøp å mase.
Dette blir siste gang på flere måneder jeg kjøper noe som helst på den dårlige unnskyldningen på en butikk.

Litt off topic til slutt: Før helga fant jeg det aller første nr av Gamereactor fra 2002 :)
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
I would like a PDF-file of that copy.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
^Second that
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Vet dessverre ikke hvordan man får til det:/
Men veit noen om jeg har rett på ny PS3 siden Elkjøp sa kun 2 uker så var den ferdig? Har lest litt på nettet at andre som har sendt inn og brukt latterlig lang tid og fått ny PS3. For har jeg rett på det så skal jeg ned på Elkjøp etterpå
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Siterer Music og Gameiac:
Vet dessverre ikke hvordan man får til det:/

Finn en scaner. ASAP

Anyways, GR har blitt ekstremt mye bedre til å designe forsider, det skal de ha
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
woooow nice det første ....GIR DEG 1MILION FOR DET!!!!!!!!!! (kødda)
  • 0
Vell, for å være ærlig liker jeg Elkjøp svært godt av egen erfaring. Men jeg er enig i at ventetiden på reprasjon er litt vell drøy.

Hvor fikk du tak i det henn? *Missunnelse*
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Elkjøp er helt grei de, så lenge du treffer rette folket
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Det nr av GR fikk jeg tak i på Musikkverket når det kom ut i 2002 mener jeg å huske det var
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Liker Elkjøp selv, men jeg har ladri kjøpt noen tore elektroniske ting der, som f.eks PC eller spillmaskin, så jeg vetikke hvordan servicen er der!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Meget irriterende det som skjer med PS3-en din ja

Har selv alle bladene faktisk av Gamereactor og det første er klassisk i mine øyne

Ta godt vare på det Music og Gameiac

Håper det snart ordner seg for deg og maskinen din
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Skal det Skal ta meg en tur ned på Elkjøp å mase etterpå, har kun hatt WoW å spille den siste måneden og begynner å bli rimelig lei det
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Dude, jeg kunne ha vist deg en måte å fikse Yellow Light of Death uten å åpne den
*MacGyver Theme*
  • 0
Jeg ventet i litt over 1 måned på å få PS3 tilbake jeg og, var Expert som sendte den. Det er nok Sony og Nordisk Distrubisjon/Film du må være sur på. De har PS3'en i 2-3 uker, så kaster de den i boss og sender en ny.
  • 0
Elkjøp er dritt. Sier de har tilbud på ting de ikke har. Går heller ikke ann å forhåndsbestille ting fra dem, ettersom du kanskje får det en uke etter det har komt ut. (Min erfaring)
  • 0
Når jeg skulle sende inn xboxen første gang, vurderte jeg å sende den inn via elkjøp. Da jeg hørte det tok 2 uker ekstra, altså elkjøp sendte xboxen til reparasjon etter 2 uker med nedstøving på et lager, sendte jeg den selv. Kan være at det er det du har hørt også. Elkjøp skal nemlig kjøre massa tester sånn at de ikke bruke en haug med penger på å få reparert noe som fungerer.
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
PS3 problemet er løst nå, får en 120GB slim i stedet (Pga de ikke får fiksa det, men tror det heller er fordi de ikke gidder )Synes godt de kunne gitt meg en med en gang i stedet for å la det gå så lenge><

Kjøpte likså godt det nye nr av Wolverine på veg hjem også
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Music og Gameiac, det er ikke fordi de ikke gidder å fikse den, er ganske lei av folk som er uvitne om at ALLE butikkene sender maskinene inn til Nordisk Film og det er de som sitter å ler og venter flere uker før de sender en helt ny PS3, Sony gjør ikke engang et forsøk på å fikse PS3'er som blir ødelagt.
  • 0
Wow... Det første nummeret av Gamereactor. Hvordan fikk du tak i det!?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Elkjøp eier det!!! Det første bladet var seriøst dritstygt

Ach Clawed: Nei hva med å hente det i butikken?
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
  • Ine
  • Ine
Var så dum og kastet alle Gamereactor-bladene mine for tre-fire år siden. Angrer til de grader.
Riddle me this
  • 0
Jeg bestilte RDR Limited Edition på Elkjøp, de fikk nr. mitt, sa de skulle sende en melding når spillet kom.. Det er.. Hmm.. Leeenge sia! Jeg har aldri fått no melding, og svaret jeg får "Desverre.. Det er leveringstid, du må bare vente, ikke noe annet å gjøre" etter 4 ganger med samme svar har jeg bare ga jeg opp ventinga..

Men håper alt ordner seg å du får igjen Playstation din snart
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Det er verdt å reflektere over denne saken. Tror du Elkjøp har et eget verksted på huset, som er godkjent til å reparere din konsoll?

Slike gjenstander som PS3 må sendes inn til godkjente verksted, og dem finnes det ikke mange av(dessverre). Derfor er det ikke Elkjøps feil at dem ikke klarer å presisere din reperasjon. Man må alltid huske at dem prøver å fikse slikt fort, for uansett om reperasjonen tar to timer eller fem uker, er kunden sint i utgangspunktet da produktet deres har mangel/feil...
Mvh - bear!
  • 0
Nei du vet, GameStop som er tingen
"Lag's a bitch, then you die"
  • 0
Elkjøp = <3
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!