Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

12 år.. 12 år har det nå gått siden Duke Nukem Forever var for første gang lansert i 1998.

Duke Nukem Forever har hatt en ganske turbulent utviklingstid. Det har går fra utvilker til utvilker. Fra hånd til hånd.
Spørsmålet som er på alle sine lepper nå er:
"Er det sant? Kan det virkelig være sant?"

Og svaret er..:
JA
Duke Nukem Forever er sant!
Det er virkelig!

Og det kommer ut engang i 2011!

"Hvordan fant du ut dette?!"
Jo, jeg bare så på 'The SpoonyOne' sin video:
'PAX Coverage - Duke Nukem Forever'
(link: http://spoonyexperiment.com/).

Han har vært (er) på PAX (en spillkonvensjon) og spilte demoen.


FYI
Jeg gleder meg ikke akkurat til dette spillet (har ikke spilt noen av de andre spilla i serien), og dette er ikke "før min tid", jeg er litt eldre enn det..
Og når jeg tenker over det, det kunne jo ikke være, hvis det var, før min tid, fordi det har jo ikke kommet ut enda.

Jeg ville bare dele denne (gledelige) nyheten med alle.. ikke kritiser meg for det..
vær så snill..

---
Og:
Enig med DoGRoG, jeg synes også det.
Det er også store muligheter at jeg tar en kikk. Når det kommer ut..
  • 0
Jeg bare elsker når folk som sover under en stein våkner og begynner å snakke om spill som er fra før deres tid...
Har du virkelig ventet på dette i 12 år?
  • 0
Hahahahaha, genialt Zyrocz.

Har selv fulgt bittelitt med på det. Synes det var fett at du kunne pisse i urinalen. Må bare testes!
  • 0
Er ikke dette egentlig old news?
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
*kremt* Kanskje ikke lansert i 1998? Tror nok du mener annonsert

Anyways, gleder meg til dette spillet, ja! Duke er jo bare genial! Digger spesielt kommentarene han utbryter midt i kampens hete

"It's time to kick ass and chew bubblegum... but I'm aaaaall out'a gum."

"I'm gonna rip off your head and shit down your neck. Eat shit and die!"
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Ah gleder meg så sykt! Duke Nukem var mitt første FPS så ser fram til dette, selv om det er litt old news. Har jo tross alt ventet 12 år.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!