Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei!
Nå fortiden tenker jeg veldig på om skal jeg kjøpe/ ønske til jul xbox360 eller ps3. Persolig synts jeg xbox360 er best pga kontroller, online osv.
Men jeg ha flest venner som har ps3.
Jeg har spilt Moder warfare 2 på splitscreen med en venn btw!.

Hva er best xbox360 eller ps3 :)?
(Sry for kort blogg) :(
  • 0
Wii er best.
  • 0
Jeg har wii sammen med broren min men hvilken er best av dei to.
  • 0
Huff... H8ers below:
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
Ingen av dem er best. Det som er med Xbox er at du får muligheten til gode eksluksive titler som; Halo, Fable og mange andre spill. Hvis du er glad i supergode kontroller gå for Xbox. Den er i tillegg billigere enn PS3, men det koster med Live, men i tillegg er Live bedre enn PSN.

PS3 derimot leverer gode eksluksive titler som Heavy Rain, God of War, Little Big Planet og mange fler. Er du en filmentusiast velg PS3, men du vil få dårligere og mindre funksjonelle kontroller, gratis, men dårligere online!

Jeg har PS3, men har vilt lyst på Xbox 360 (Slim)
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Ingen er best

Xbox har mange gode ting og mange dårlige ting, samme har ps3.

Jeg sier det samme som Anders : Jeg har PS3, men har vilt lyst på Xbox 360 slim.

Jeg skal kanskje kjøpe meg en xbox360 slim til jul
*MacGyver Theme*
  • 0
Ingen av delene er "bedre" enn den andre, det spørs helt hva du syntes er best selv. Jeg liker best 360'en pga Kontrollen og xbox live communityet.
  • 0
Spørs helt på hva du leter etter.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
500kr ekstra i året for å spille online med Xbox. :/

Hadde tatt PS3.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
hvis du er over 18 og har en månedlig intekt ville jeg valgt xbox 360. Litt idiotisk og ha en konsoll du ikke kan spille online på pga penge mangel.
  • 0
Det lønner seg å kjøpe ps3 nå, før var det kanskje bedre å kjøpe xbox men ikke nå lenger.
  • 0
Xbox 360 har bedre kontroll og bedre online... Men online til PS3 er gratis.
  • 0
Det er litt morsomt at folk skriver eksakt det samme som jeg skrev, og så gidde å skrive en kommentar, når jeg allerede har forklart det...
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Ikke for å høres helt fanboy ut, men: hva er nå dette tullet med at PS3 kontrollene er dårlige? De har gode stikker, en fin form og mer behaglige skulderknapper en PS2, så jeg ser ikke hva det store problemet er. Åjo, de har liten batterilevetid, men det er derfor man har laddeledning gratis med konsollen.

Hmm begge har sine fordeler og bakdeler ja. Xbox er dyrere i lengden men har vist bedre online, mens PS3 er billigere men ikke like stabil online. Og så kan du jo spørre deg om du helst vil ha Uncharted og GOW, eller Halo og den andre GOW.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Jeg skal gi deg akkurat det du trenger:

Personlig synes jeg ps3 har best spill, den er(var) også mer stabil. Xbox har tapt seg litt på spillfronten. Dessuten kan du bruke eget headset, harddisk, minnepenn etc. på ps3, noe du ikke kan på 360 hvor du må kjøpe alt av tilleggsutstyr som ikke følger med. Grafikken er nogenlunde lik.

Men til det som virkelig betyr noe: spill det vennene dine gjør. Dette betyr som regel mest, i alle fall i mitt tilfelle. Jeg kjøpe xbox, vennene mine ps3. Det endte med at jeg kjøpe ps3 og brukte aldri xboxen igjen (bytta den inn på gamestop forrige uke faktisk).
  • 0
Hva med begge deler? like moi
"Lag's a bitch, then you die"
  • 0
Vell, jeg ville ha gått for PS3 . De andres argumenter er gode, men vil også legge til at den har blu-ray .

Uansett syntes jeg det er litt sent å kjøpe en konsoll nå, men det er jo opp til deg. De er jo ganske billige nå, i 2011, eller 2012 tror jeg det vil komme en ny konsoll.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer HaCkzur:
Hva med begge deler? like moi

Har ikke rå till begge
  • 0
ps3 er best hvorfor tror dere den koster mer og uansett er det noe dritt at det koster å være online på 360
  • 0
  • Ja-2
  • Ja-2
PS3 har du fordelen med å få en av de raskeste blu-ray spillerne på markede med på kjøpet.
Grafikken på begge konsollene er meget lik.
Du bør ønske deg konsoll etter hvilke spill du har lyst på. eller hva du føler er best for deg.
PS3 har gratis online + internett.
360 må du betale for online, og det er ingen internett. Og som sagt, har PS3 innebygd BD spiller.
Jeg har begge konsollene, og er fornøyd med begge. Så jeg anbefaler rett og slett at du velger konsoll etter hva du føler av hvilke spill du vil ha, ettersom begge konsollene har en del forskjellige spill.
Zaaaaaaaaaaa
  • 0
Tja, siden alle vennene dine har PS3, så ville jeg kanskje anbefalt den for deg. Men jeg har aldri prøvd den, så jeg kan ikke helt si hva som er bra/dårlig med den, annet enn at den er en del dyrere enn Xbox 360

Når det kommer til Xbox 360 derimot så har den jo en flott online tjeneste, gode kontrollere og elskverdige eksklusive spill. Bare for å nevne litt. Xbox Live koster 500,- i året hvis du skal ha ett gullmedlemskap, men jeg vil si at det er verdt det. Men som sagt, hvis alle vennene dine har PS3, så gå for den. Det beste er jo å kunne spille med ordentlige venner.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Takk for hjelpen .
  • 0
Du må ønske deg den nye Xbox'en. Xbox 360 Slim
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!