Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det er jo haugevis med disse dumme konspirasjonsteoriene, med alle disse tallene, og pluss minus dette og gange det med dette delt på det. Bare sjekk ut sider om 2Pac sin død
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Urger alle til å søke opp og se Loose Changepå YouTube. Hvis det de sier der er sant, er det ikke muligfor noen meg litt hjernekraft å nekte for at det var en inside job.
  • 0
Husker det så godt enda jeg var bare 5 år gammel...
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
Gikk i 8. klasse når det skjedde.
Brydde meg ikke da, bryr meg ikke nå.
Har ikke fulgt med på noen ting rundt det heller.
Eneste jeg vet er at saken inneholdt fly og tårn.
Noe mer er helt uinteressant.

Har nok av saker å tenke på før jeg gidder å vie hodet til ting som ikke angår meg.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Var nok hjemme, og husker jeg så det på nyhetene. Selv vet jeg ikke hva man burde tro, men for min del tror jeg ikke det var Al-Quida.

--

Noen som vet om de faktisk brente Koranen?
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Jeg husker vi skulle til farmor og farfar for å spise middag, da far skrudde på TVen for å sjekke en liten ting. Og da var det full rulle på skjermen med bilder fra hundrevis av vinkler, og stressede nyhetsreportere som prøvde å forklare mest mulig på kortest mulig tid. Jeg var ikke stor nok til å fatte helt hva som hadde skjedd og betydningen det medbrakte, men husker at jeg forstod at det ikke var noe bra som hadde skjedd.

Siterer Tommy Kvaernerud:
Har nok av saker å tenke på før jeg gidder å vie hodet til ting som ikke angår meg.


Godt at ikke alle tenker som deg.

Siterer Hk0n:
Noen som vet om de faktisk brente Koranen?


Det ble, ikke overraskende, droppet.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Jeg hadde barnevakt da, forstod ikke mye av det var jo 2 år da .
  • 0
Jeg husker ikke hva jeg gjorde eller hva jeg følte.

Jeg var en liten baby<3
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!