Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Regner med det er mange som nå er spente på hvem som har vunnet premier fra våre mange konkurranser. Er det noe vi i Gamereactor vil satse på så er det konkurranser og som du kan se på konkurransesiden vår så har vi fortsatt mange konkurranser du kan delta i. Her kan du vinne alt fra miniPC, spill, kinobilletter til annet snacks. Målet vårt er at dere alltid skal ha minst fem konkurranser til enhver tid dere kan delta i.

Mange har kritisert at vi er for strenge når det kommer til aldersgrenser og som også mange har poengtert så er vi nødt til det ovenfor foreldre til de som deltar og ikke minst våre sponsorer. For vi mener det er viktig å følge aldersgrensene og de er der for en grunn. Men de av dere som ikke kan delta på alle konkurransene, ta det med ro, det kommer mange konkurranser utover høsten og jeg kan love dere flere kreative konkurranser hvor dere får brukt deres evener. Jeg har på lur både tegnekonkurranser, skrivekonkurranser, bildekonkurranser m.m. og det kommer også til å bli meget fete premier å vinne for å si det slik.

Så over til de heldige som kan vente seg en overraskelse i posten om ikke lenge;

Guinness world Records - Gamers Edition:

Alexander Johnsen Overvåg aka Mocha

Karstein Hilsen aka Bullyx

Martin Bjurhult aka Sheafty

David Andersen aka Espectro

Beate Myran Bendixen aka Bendix1

---

StarCraft II: Collectors Edition og SteelSeries Musmatte
Fredrik Rasmussen aka Fantegutt

---

Gratulerer så mye til alle vinnerne og om ikke så altfor lenge vil flere vinnere trekkes som kan vente seg en overraskelse i posten. Er du ikke blant de som vant denne gangen, så kan det hende det er din tur neste gang!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
YEY! Jeg vant faktisk
I bagged a noob, and i liked it.
  • 0
*Misunnelig på Fantegutt*

---

Må gratulere alle de verdige vinnerne.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Gratulerer, dere heldige vinnere!

Har du trukket vinnerne av Porta Pro?
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Ble ikke meg jajja !! Gratulerer fantegutt spesielt!!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
gratulerer!!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Gratulerer

Leste du kommentaren min på forrige konk blogg? Altså om at 18 års grensen er ultimat, mens 15 og 16 går noen år under. Litt leit, jeg som fyller femten om en måned kan ikke delta i konkuransen siden jeg ikke enda er 15.

Uansett, takk for at dere setter opp konkuransene
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Gratulerer till vinnerne!
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Gratz til Espectro og Sheafty!!
  • 0
Hehe, så vant man da
Jaja, får vel takke for den fine gaven. Faller nok i smak.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
når kommer det ny tegnekonk da??
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Gratulere David
*MacGyver Theme*
  • 0
Gratulerer til vinnerne!
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Tegne konk blir bra det Bernt.

Selv er jeg veldig spent på Halo konk'en.
Jeg klarer ikke la meg kjøpe det før jeg ser hvem som har vunnet.
De ordentlig svettgamerne har nok kjøpt spillet allerede selv om de har deltatt hehe.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Åhhh, heldige fantegutt....
  • 0
Grattis til vinnerne, kos dere!
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Gratulerer til vinnerne. Regner med det er storfest på gang nå.
Hei.
  • 0
Æsj, hadde virkelig lyst på den Starcraft 2 pakken

Gratulerer til vinnerne da, selvom mesteparten er innaktive folk jeg aldri har hørt om!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
[...] selvom mesteparten er innaktive folk jeg aldri har hørt om!

Hm? Over halvparten av vinnerne er brukere jeg har lagt godt merke til her på forumet. Når du kommer med den sleivkommentaren dømmer du på sviktende grunnlag.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer AcH Clawed:
selvom mesteparten er innaktive folk jeg aldri har hørt om!


Vi har hørt nok slike kommentarer... Lite nødvendig.
Decyfered!
  • 0
Tusen Takk,dette skal bli digg
  • 0
Jeg har aldri vært borte i hverken Fantegutt, Mocha, Bullyx eller Bendix1... I løpet av nesten to år.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Jeg har vel møtt/sett(på GR); Espectro, Sheafty, Fantegutt og Mocha.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Jeg har aldri vært borte i hverken Fantegutt, Mocha, Bullyx eller Bendix1... I løpet av nesten to år.
Konklusjonen din er altså at det du ikke vet om eksisterer ikke? Jeg har kommet over samtlige av vinnerne iløpet av samme periode.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Fantegutt har jeg kommet over utrolig ofte over mine år her, kanskje ikke de andre like mye, men jeg har kommet over de.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!