Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har nå rukket å bli så gammel at jeg med glede innrømmer å være en såkalt spillnerd.

Men hva er egentlig en spillnerd? Er det en som kun levr og ånder for spillmediumet eller er det andre kriterier som spiller inn?

Etter å ha snakket en god del med min bedre halvdel, så mener jeg bestemt at den generelle forståelsen for det å være spillnerd er flere en bare en sannhet.

Dersom jeg ser på meg selv, så henter jeg mye inspirasjon ved å spille. Ikke den typen av at jeg får ideer hvordan jobben skal gjøres, men jeg kobler ut, glemmer all verdens problemer og kun fokuserer på spillet. Andre setter på god musikk eller leser en god bok, men ikke denne karen. Når så jeg har fått spille noen timer, så er jeg lettere til sinns og ting faller på plass, med tanke på andre tanker og utfordringer.

Jeg lever meg veldig inn i de spillene jeg liker, altså tenker mye på de når det står på som værst. Har ofte vært inne på tanken å være syk for å spille, men er heldigvis smartere enn som så.

Jeg og en kompis møtes regelsmessig for spillhelger hvor vi spiller stort sett fra fredag til søndag, med noen timers søvn.

Jeg leser nesten alt jeg kommer over av spillmagasiner, nettsider og aviser. Anmeldelser sluker jeg, alle som en og har selvfølgelig noen favoritt anmeldere, som jeg vet har lik smak som meg selv.

Må daglig få min dose med spillnyheter, rykter og eventuelle slippdatoer.

Som du sikkert forstår faller jeg godt inn under kategorien "spillnerd" og grunnen til at dette tok litt tid før jeg kunne innrømme dette, var jo nettopp av livet jeg lever ved siden av.
Jeg jobber, jeg har barn, jeg trener og spiller golf, jeg er sosial pluss sikkert masse mer som jeg ikke vet om.

Min bedre halvdel (prise henne), hun ser når jeg trenger å spille, hun ser når det klør i fingrene mine og hun er den første til å si at jeg burde spille. Ikke fordi hun nødvendigvis ønsker det, men fordi hun ser at jeg trenger det...

Ja, jeg er en spillnerd, og en stolt en sådann...
Noen andre som føler det slik?
  • 0
Welcome to the family ^^
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal definere 'spillnerd', men jeg tror jeg faller inn under kategorien.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Så på meg selv som spillnerd for første gang i 8 klasse på ungdommsskolen. Regner meg fortsatt som spillnerd og er stolt over det.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Ingenting galt i å være nerd nei!

Er personlig spillnerd, musikknerd og journalistikknerd
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Regner med at jeg faller inn under kategorien. Og har gjort det et par år nå.
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
This is the holy road! And together we "nerds" will NEVER fall, for we have a destiny! And that is my brothers and sisters, to beat the sport"nerds" in most steps walked, but we will do it in-game!! There, our powers are infinite!
  • 0
Bare at du skrevet denne bloggen gjør deg til en spillnerd
Av alt det uviktige i verden, så er fotball det viktigste
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!