Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da er det bare å presse på seg finstasen, pusse lakkskoene, gjøre seg klar til å heise flagget. Her skal det jubles og hylles. For i dag har vi nemlig trukket flere nye vinnere som hver kan vente seg en liten overraskelse i posten. Til uka vil jeg legge opp en CSI-konkurranse samt flere andre små og store konkurranser selvsagt med fete premier. I oktober jober jeg med å få til en gedigen Volbeat-konkurranse hvor to vinnere i hver sin by får møte gjengen i Volbeat samt får tildelt en rekke annet snacks fra gjengen. nå er det like før jeg legger opp en konkurransen for spillet R.U.S.E hvor du kan vinne spillet til valgfritt format...

Her er i alle fall noen vinnere som fortjener en stor hyllest av oss Gamereactor!

Vinn Koss Porta Pro Red Hot eller Porta Pro Black Beauty!
Janne Weissenberger aka Serpentis

Kane & Lynch 2: Dog Days - Vinn spill og t-skjorte!
Kristoffer Sigveland aka kris2ffer
David Billdal aka Davidi0
John-Inge Heggstad aka Zyrocz

Vinn det superfete albumet What Lies Beneath!
Anders Skeie aka Zook
Fredrik Hallaren aka freddyih93
Hilde Pedersen aka speilbilde

Om du ikke vant noe, så vil vi anbefale deg å delta i våre mange konkurranser som nå går av stabelen og disse finner du på konkurransesiden vår!

Gratulerer til alle vinnere!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Grats til vinneran
*MacGyver Theme*
  • 0
Gratulere til alle.
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Gratulerer så mye!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Yes! Første konkurranse jeg har vunnet siden jeg ble medlem i 2007 eller noe. Endelig!

Lagt til 2010-09-17 15:26:
Må jeg sende in adresse eller noe?
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Gratulerer.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Gratulerer så mye kris2ffer Har sendt mail til sponsoren med adressen din og de ville sende deg premien med det samme
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gratulerer spesielt til Zyrocz og Zook.
Just kill him with your awesome
  • 0
Her var det jo barrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrre ukjente da /sarkasme

Nei, det er bra det. Skulle selv ha fatt i Koss headsettet og What Lies Beneath, men jeg får vel håpe på seier i neste runde
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Gratulerer så mye til vinnerne!
I may be a geek, but it is a reson we're both here.
  • 0
Gratulerer til alle vinnerne.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Fine premier, men jeg hadde ikke så veldig lyst på Kane og Lynch 2 uansett. Jeg hadde ikke fortjent premien. Jeg gleder meg bare til LBP2, AC:BH og Crysis 2!
Kålroten
  • 0
  • Ine
  • Ine
Gratulerer til alle vinnere - spesielt Zook, Zyrocz og kris2ffer
Riddle me this
  • 0
Gratz Zyrocz
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
grattis

og du krist2ffer? du har vært litt sån uheldig...
en måned etter at jeg ble medlem eller no sånt vant jeg på en konkurranse så er du sikker på at du har deltatt på så mange?? bare lurer
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Jeg har deltatt på de som har vært interresante, så det har vel bare vært uflaks. Har vunnet månedens lesebrev også en gang, med det er vel ikke like mye opp til flaks...
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Bare et lite spørsmål. Jeg mener det har vært en konkurranse en lang stund nå der man kan vinne "The Green Zone" på DVD. Har lett men ikke funnet noen blogger der vinneren er annonsert og nå er konkurransen vekke fra sidene. Hva skjedde?
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Jeg har vunnet noe... WTF? Mottok en pakke i dag morges og trodde det var en bombe... da jeg så den var fra ubisoft trodde jeg de hadde sendt feil og jeg åpnet den ikke, så googlet jeg "winner of Kane & Lynch 2 john inge heggstad" også fikk jeg opp bloggen
  • 0
Synd det ikke var en bombe da
  • 0
Jepp, hadde lyst å legge den på rommet ditt.
  • 0
Vinneren av Green Zone blir presentert til uka

Gratulerer med premien Zyrocz

Følg med i bloggen og jeg presenterer vinneren etter hvert som konkurransene er over
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Pleier vanligvis å følge med på bloggene, men klarte tydeligvis å overse denne
  • 0
Artig å vinne noe ja første konkurransen jeg har vunnet her på GR dette

Men så ikke denne bloggen før i dag Har forresten ikke mottat noe album i posten, så lurer litt på når det kommer
  • 0
Premien din freddyik93 blir sendt direkte fra kunden og du skal nok ha den om ikke lenge Bare si i fra om du ikke har det, så skal jeg sørge for å si fra til sponsoren av premien

Gratulerer så mye freddyih93
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!