Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I forrige uke introduserte vi muligheten til å skreddersy egne bloggbannere, for å kunne gi bloggen en smule mer personlighet. I dag presenterer vi en ny community-side som gir oss en bedre oversikt over aktuelle ting som foregår i vårt community.

Ta en titt på den nye funksjonen her:

http://www.gamereactor.no/overblikk/

Håper det faller i smak folkens.

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Likte den nye funksjonen. Den integrerer de ulike delene av communityet slik at det blir en oversiktlig helhet.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Helt enig Strategist
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
En flott og oversiktlig funskjon. Kan hende den blir hyppig brukt framover.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Herlig hva dere gjør med siden nå! Neste jeg venter på er at dere piffer opp brukeranmeldelsene!
  • 0
Det er en fin ny funksjon, men jeg tror ikke den blir brukt så mye av meg. Fortsatt en fin liten ting ^^
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Hoho! Nyttig!

Jeg venter heller på en funksjon som gjør at du kan "tagge" folk, som på Facebook og Twitter.

Gi oss en liten tab på profilsiden vår, hvor det kommer opp "siste tags" eller noe slikt.

Man kan snakke om folk i Forumer og diverse, og folk får aldri vite om det, eller fått med seg svaret. Blir litt stress å måtte søke seg gjennom masse forumside for å finne ut om du er blitt svart på en i en eller annen sammenheng.

Problemet oppstod vel akkurat nå, når jeg svarte folk i bloggen min, men den er borte fra lista over nye blogger. Hvor ofte går folk innom den bloggen for å sjekke svar hvis den anses som "Ikke aktiv" lengre?

Gi meg dagens social network-teknologi på GR også!
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Synes oversikten er bedre på forsiden.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
En smart og veldig oversiktlig funksjon Tror det vil bidra til flere blogger, anmeldelser osv.
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Nice. Fortsett slik
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Kan ikke si at jeg likte det på den danske nettsiden, og er ikke så veldig mye mer begeistret for det her eller...

Det er en flott funksjon, men den tar ekstra tid å loade inn, og normalt så pleier jeg å gå rett inn på forumet, men nå må altså den laste først
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Stilig!
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Har sett det på en annen GR-side før.
Synes det er fint at det blir forandringer på siden Hadde gjerne ønsket meg en tab/fane eller hva det er, som viser hvem som vinner diverse kokurranser
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Så den for et par minutter siden. Likte designet veldig godt.
  • 0
Oh noes! DSN ligger over Lykkedragen med hele 9 følgere!
Decyfered!
  • 0
Hva menes med brukere? Mest besøkte?
  • 0
Likte stort sett det nye designet, men likte ikke den delen med "populær bruker". Tror dette vil føre til blogger og medlemsanmeldelser som sikter på å få mest kommentarer fremfor å skrive så bra som mulig. Forferdelige dårlige tekster blir jo ofte mye kommentert.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Ikke noe jeg føler var veldig viktig for GR akkurat.
Jeg bruker sjelden noe annet enn
"aktive tråder idag" linken for å gå inn på forumet, også finner jeg evt. blogger og slikt derfra.

Hvem som har mest lesere og kommentarer og whatnot betyr ingenting.
Det er jo stort sett "b-bloggene" som en angrer på å ha lest, som har flest kommentarer uansett.
Negative kommentarer that is...
  • 0
Siterer remote:
Forferdelige dårlige tekster blir jo ofte mye kommentert.


*kremt* Alebre *kremt*
Decyfered!
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Genialt!
  • 0
Jeg ser ikke poenget å ha sånn funksjon på GR :[
The cake is a lie
  • 0
Siterer remote:
Likte stort sett det nye designet, men likte ikke den delen med "populær bruker". Tror dette vil føre til blogger og medlemsanmeldelser som sikter på å få mest kommentarer fremfor å skrive så bra som mulig. Forferdelige dårlige tekster blir jo ofte mye kommentert.


Enig. Også begynner nybegynnerne å tenke på å falle inn under "Populær bruker", istedenfor å skrive en god blogg.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Det eneste jeg ikke liker er at du nå først må laste inn communitysiden før du kan trykke på submenyene (club, forum osv.). Det betyr at jeg må laste inn en ekstra side. Ikke noe stort problem så lenge internetten er rask, men likevel et ekstra steg.
This is great banter, it really is.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!