Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

HD-utgivelser til PS3 av tidligere PS2-klassikere er i mine øyne et svært godt tiltak fra Sonys side. Ikke bare får spillene en lekker HD-drakt og får utfolde seg i den grafiske kvaliteten de fortjener. Nye spillere får også med dette muligheten til å oppleve klassikerne fra forrige spillgenerasjon. Tidligere i år ble God of War Collection mottatt med glede av både anmeldere og spillere, og det er liten grunn til å tro at Sly Collection og Team ICO Collection vil mottas annerledes når de slippes ut i høst og til neste år.

Som tidenes bestselgende konsoll har PS2 mange klassikere på samvittigheten. Dette inkluderer et stort utvalg av spill. Dermed er det ikke unaturlig å forestille seg at Sony vil satse på flere lignende utgivelser fremover. Ryktene har allerede begynt å gå om en Mortal Kombat-samling, og en Prince of Persia-samling skal også være aktuell: Ikke bare med HD-grafikk, men også med 3D-støtte.

Hva tenker dere lesere? Hvilke PS2-spill skulle dere gjerne sett fikk en HD-oppdatert relansering til PS3?

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Ganske bra blogg.Dette vil jeg gjerne ha sett på PS3.


Kingdom Hearts Collection.
Jak & Daxter Collection.
Ratchet & Clank Collection.
Timesplitters Collection.
Metal Gear Solid Collection.
Star Wars battlefront Collection.
Final Fantasy Collection.
Dark Cloud Collection.
The cake is a lie
  • 0
GTA: San Andreas og Star Wars Battlefront 2
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Som karen over meg, kunne jeg godt tenkt meg San Andreas i HD-kvalitet. Har allerede kjøpt meg God of War Collection, og angrer ikke på det, for det er to episke spill for en billig penge!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Resident evil
Metal Gear Solid
Need for Speed

Ønsker egentlig ikke så mye spillserier, men heller enkeltspill i fra PS2 tilgjengelig på PSN sånn som PS1-spill
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Jeg kunne så absolutt tenkt meg HD oppgradering av Fatal Frame/Project Zero serien. Aller helst fullstendige remakes, men jeg hadde blitt veldig veldig glad for en HD versjon.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Jeg håper de henter The Suffering 1 og 2, men det er usansynlig.
  • 0
Jeg har lyst på Jak and Dexter Collections hadde kjøpt den så sykt har absolutt spilt alle spillene som er laget av naughty dog.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Hvis jeg hadde PS3 skulle jeg uten tvil gått til innkjøp av Sly collection, Ico også. Skulle ikke forundre meg om Kingdom Heart relanseres.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Star Wars: Battlefront 1 og 2 i HD hadde vært megafett! Og kanskje de kunne tatt seg tid til å lage en fet online del!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Det går jo også noen rykter om en Splinter Cell collection, nå DET hadde vært tøft!
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Star Wars Battlefront collection, ville drept noen for å få det
Og kanskje Spyro Collection, Rayman Collection og MGS collection
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Metal Gear Solid serien, uten tvil. En av de beste seriene jeg noen gang har spillt. Faktisk den eneste serien som konkurerer om delt førsteplass ved siden av Zelda for min del.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Zelda blir best i kanter spør du meg. Herlig med anime-fjes.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Hvem trenger HD-oppgradering når Nintendo kjører sine kjente N64-titler i 3D på 3DS.
Chill hard, man!
  • 0
Første Collection jeg tenker på er Jak Collection. Det ville vært utrolig herlig.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!