Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Blir en kort blogg denne gangen. :)

Så jeg var med på fin første SC2 turnering. Heard You Like Starcraft (HuLSC) Tournament 2, for ett par uker siden og videoen har nå endelig blitt lagt ut på youtube.

Dette er ikke en offesiel turnering. Bare noe som ble kokt sammen for morro skyld, så det var ingen pengepremie. (jeg tror denne turneringen var mer som øvelse for castarne, siden de skal ha en pengepremie i neste turnering.) Grunden til at jeg fikk høre om den er at den norske casteren i turneringen går i klassen min. Det var rundt 16 stykker med i turneringen fra over hele europa.

Mitt ferdighetsnivå ligger ett eller annet sted mellom gull og platinum, men jeg ble selfølgelig matcha opp mot en diamant spiller ved navn Lupus. Noe som resulterte i en raskt, men smertefullt nederlag.

Så hvis du vil se meg bli gruset i starcraft 2 har du anledningen nå:

Game1: http://www.youtube.com/watch?v=loZJOaWituY

Game 2: http://www.youtube.com/watch?v=z4RmAxQ836s&feature=related

Resten av turneringsvideoene ligger på kanalen til oplasteren hvis du vil se de. alle har imidlertidig ikke blitt lastet opp enda.

Hvis du vil være med på neste turnering (jeg vet ikke når det er), antar jeg det bare er å ta kontakt med RYKO (opplasteren) eller HuLSC.
This is a private conversation between me and the world
  • 0
Hva slags rase spiller du? Zerg <3
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Spiller terran. Mest fordi det var den eneste rasen jeg kunne etter å ha spillt singleplayeren. ;)
This is a private conversation between me and the world
  • 0
Han hadde en terror probe . Men hvorfor lage en reaper så sent det er bare bortkasta mineraler.
  • 0
scoute. tenkte han hadde noe lureri på gang. Desverre trodde jeg han gikk for HT (som er ganske vanelig mot en MMM build) istedefor DT
This is a private conversation between me and the world
  • 0
Spiller litt SC2 og spiller bare som Zerg. Er dessverre bronse nivå.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Care hvilket nivå du er på sol, Zerg krever mye av deg enn de andre rasene
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Jeg var i bronse men jeg har jobbet meg opp til rank 40 i Diamond . med 6 pool vil du nok banke 90% av alle du møter i bronse.
  • 0
Du spiller litt i min stil ser jeg Pute Monsteret

Selv hadde jeg nok blitt gruset ja. Blir altfor treg og bruker heller mer tid på å bygge meg opp for å si det slik og da om noen kun er ute etter å slakte meg så klarer de det - dessverre
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
ja, liker å holde meg i basen og tece.

somregel pleier jeg å ha en god plan for hva jeg skal gjøre. Men når jeg blir blir scouta og countra som jeg ble i den siste videoen ble jeg litt usikker på hva jeg skulle gjøre, ettersom strategien jeg orginalt tenkte på ikke lenger ville effektiv.

DTene i den første videoen tok som du sikkert så, meg fulstendig på senga. :p

Fant ut at det er veldig vanskelig å tenke når du spiller i turneringer med mange som ser på
This is a private conversation between me and the world
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!