Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ryktene har lenge gått om at spillserien Uncharted til PS3 er på vei til lerretet. Den siste uka har det derimot vært en del aktivitet som viser at filmprosjektet kanskje ikke er så dødt likevel, og skal vi tro P3 er det gode sjanser for å se en Uncharted-film i nærmeste fremtid.

Så er bare spørsmålet: Hvem skal spille i en Uncharted-film? Ikke minst er et slikt prosjekt avhengig av hvem som portretterer Nathan Drake, Uncharted-seriens hovedperson.

En person som selv har ytret ønske om å spille Nathan Drake er skuespiller Nathan Fillion, som tvitrer fritt og oppfordrer sine lesere: "If ever there was a Twitter campaign, let this be it. Rise, ye Browncoats. Rise, ye Castillions. RISE!" For de uinvidde spiller Fillion her på sine to mer berømte roller: Browncoats stammer fra hans rolle som Mal Reynolds i Firefly, mens Castillions sikter til TV-serien Castle.

(For gamere kan det også være verdt å nevne at Fillion er stemmeskuespiller i Halo 3: ODST og Halo: Reach, uten at det har noe med denne saken å gjøre forøvrig).

Jeg liker Nathan Fillion. Jeg liker Nathan Drake også. Jeg tror dermed at kombinasjonen kunne vært uslåelig.

Kilde: Kotaku

Hvem vil du helst se blant rollebesetningen i en <i>Uncharted-film? Hvem kan du se for deg spille Nathan, Elena og Sully?</i>

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Nathan: Bruce Willis
Sully: Huge Hefner
Elena: Jessica Alba

1337
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Men hadde det ikke vært en fordel å bruke Nolan North som Nathan, når han både har spilt inn stemmen og motion-capturingen?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Syns både nolan north og Emily Rose kunne spillt seg selv jeg.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • Ine
  • Ine
Med en gang jeg startet Unchy og så Drake, tenkte jeg: "Hvis Uncharted noen gang blir en live-action, kan ingen andre enn Nathan Fillion spille ham." Han er bare perfekt i den rollen! NF spiller alltid en douche. Alltid. Og hvem er ikke mer douche enn Nathan Drake, foruten Captain Hammer?

De andre hadde jeg ingen absolutt åpenbaring om hvem jeg ville likt i en spillefilm, selv om jeg synes Elena bør spilles av Emily Rose, som har stemmen hennes i begge Unchy-spillene. JK Simmons hadde vært en perfekt Sully. Tror jeg mange sier seg enig i. Kanskje litt gammel, though?
Riddle me this
  • 0
Synes fortsatt at Joe Flanigan burde ha rollen som Nathan Drake.
Der hvor alle tenker likt, tenker ingen særlig mye.
  • 0
Det er ikke den minste tvil om at Nathan Fillion er perfekt for rollen, men er han stor nok for rollen? Ikke misforstå. Jeg hadde digga det, men jeg er usikker på om studio-folka hadde digga det fullt så mye. Han er ikke A-list moviestar, selv om han har hatt flere gode roller i flere gode filmer.
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Cladeus: Spørsmålet er nok om man vil lage en god film eller en bestselgende film. Vil man det førstnevnte er Nathan Fillion en brennhet kandidat. Vil man det sistnevnte får man finne seg en eller annen kjent Hollywood-kjekkas.

Thorn: Interessant forslag.

Ine: JK Simmons som Sully Hvorfor har jeg ikke tenkt på det før? Du har så rett, så rett.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Jeg håper PS3 får igang en film-tjeneste på konsollen med utgivelsen av filmen+at den kun kommer i Blu-ray
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Zachary Levi som Nate!
  • 0
Zachary Levi blir helt feil. Han er god som Chuck men kan ikke se for meg han som Nathan Drake. Dessuten er han for ung.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!