Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da har jeg avbestilt min forhåndsbestilling av black ops! =) Hvis du ikke har fått det med deg så syntes treyarch at quickscoping er cheap og at de vil nerfe det. Det første jeg tenkte på da var cod4 sniping, men etter å ha lest litt mer fant jeg ut at de skulle gjøre sånn at siktet ikke kommer i midten av crosshairet.

Akkurat nå er jeg pissed på treyarch og hvordan de mener at launchers, tubes og camper camera er ok, mens quickscoping er cheap. Kan ikke vente med å se reaksjonene til store youtubere sånn som Hutch, zzirgrizz, zerkaa. Akkurat nå føler jeg at black ops allerede er mer bullshit enn all bsen i mw2 til sammen.

Lagt til 2010-10-26 22:25:
Gidder ikke rette skriveleifer...
ok first of all you arent even playing black ops second of all ur horrible at spelling and it pretty much looks like u have no life cuz ur the noobiest guy i have ever seen play in my whole entire life
  • 0
Haha xD nice bilde dude
  • 0
ok noobtubers og campere er ikke greit men quick scope gir jeg faen i!

Morsomt bilde btw
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
im a proud n00btu83r
  • 0
Jeg driter i quickscoping, men noobstubes hater jeg. Thats it. På samme måte som jeg ikke locer CG rocket i BFBC2. Er flere som noober med det der, en folk bruker noobtube i cod.

Lagt til 2010-10-26 23:00:
Btw, sykt rått bilde
  • 0
Må faktisk si meg enig med deg. Quick scoping er ikke et problem etter min mening. Og at siktet ikke kommer i midten av crosshairet og at sleight of hand pro (eller det det heter i Black ops) øker sikte tiden på alle våpen bortsett fra snipere. Dette er fulstendig feil fokus på å balansere multiplayern!
why so serious?
  • 0
Får en håpløs klage. De gjør bare sniping bittelitte grann vanskeligere, hvorfor så whinete? Blir bare bedre etter min mening, da slipper vi de mange optic wannabe's du finner i mw2.

Black Ops is win
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Hutch har snakt om det allerede på HollywoodAngels channelen... det er en 12minutters film som heter Real talk with respawn elns... (Edit: Nå ligger filmen også på Hutch sin channel)

Jeg syntes det er bullshit at de gjør det på denne måten..

Og CEG93 det gjør ikke sniping vanskeligere men quickscoping virtuelt umulig.. det vil da bli akkuratt som noscope siden det er helt random hvor siktet vil ende opp...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Hvis du elsker QS er det jo bare å gå tilbake til MW2? Det er alt for mange ( ca. 70% hver match) snipere i MW2 så det ssal bli digg å spille et skikkelig fett COD!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Du, ser ut som det bare er tull. Var nettopp å sjekka en del Cod BO istad, og ikke en eneste av gangene de snipa var siktet noe annerledes en i MW2. Synd at du avbestilte forhåndsbistilinga. QS er jo ikke alt i Cod! Og det kommer sykt mye fete game modes!
  • 0
er villig til å ofre quickscoping for sick customization
  • 0
Avbestilte Prestige Edition for ca en måned siden. Ikke fordi jeg ikke er positiv til spillet, men fordi jeg ikke har tid.

Synes folk burde slutte å klage før de faktisk har prøvd spillet...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Quick-scoping er no dritt, ekstremt urealistisk er det også, fint at de fjerner det.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Alle har en ting å si om de forskjellige våpnene i spill som MW2, BC2 og nå etter hvert BO. Selv så liker ikke noobtube som mange kaller den, mens andre kan ikke fordra GOL-riflen jeg bruker i BC2. Men that's life. Selv gleder jeg meg stort til spillet kommer og håper at Treyarch frir til mine forventninger noe de klart med Call of Duty: World at War

Stilig bilde var det også
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Det gjør meg ingenting. Var egentlig mest irriterende med folk som løp rundt og herjet med sniper. Det samme kan sies om nabbtuba. Artig bilde, forresten.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Fy fean er du serr? Ti år gammel eller?
  • 0
Sjekk ut denne: http://www.youtube.com/watch?v=GHF5PfXmzng&feature=feedu

det er ingengrunn og avbestille det vis du er god Se på noe av beta gameplayet på youtube sniping ser helt greit ut.. som w@w

Men jeg syntes fortsatt det er en idiotisk måte og nerfe det..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Bryr meg ikke. Noen vil sikkert klare å quichscope.
  • 0
Vell, en pro sniper får inn siktet raskt allikevel. Men Quick Scoping er nice, indeed! No scoping derimot er flaks deluxe
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Less QQ, moar pewpew!
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Jaja, da kommer nok de minste til å fortsette med MW2...
  • 0
Ikke akkurat grunn til å avbestille et spill mener nå jeg. Går jo faktisk an å prøve å skaffe seg en ny spillestil Prøve seg litt rundt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Har nå bestilt på nytt, men nå fra en side med bedre leveringstid så kom noe godt ut av å avbestille...

Til alle dere noobs som troller om mw2: Du er jævlig dårlig hvis du blir killa av en aggressive quickscoper. En litt laidback kan jeg skjønne hvis du blir killa, men da er det jo enda feigere med folk med ARs som gjør det samme.

BTW: Gleder meg til å booste med camper camera som passer på, mens jeg tuber deg over map, mens jeg har en venn som camper/passer på meg med en no-recoil assualt rifle.
ok first of all you arent even playing black ops second of all ur horrible at spelling and it pretty much looks like u have no life cuz ur the noobiest guy i have ever seen play in my whole entire life
  • 0
Hehehe, det var et drastisk skritt å ta, og avbestille et spill. Du må ikke i din fjerneste fantasi inbille deg at produsentene merker at du har avbestilt et spill, for de har fått betalt for AKKURAT det spillet du avbestilte allerede! Det er bare noen andre som blir å kjøpe spillet av hvem enn du bestilte det hos til å begynne med.

Men alt dette quick launch, lube tuning og news scoping har jeg ikke noe peiling på. Og jeg merker ikke noe til det når jeg spiller spillene heller, og det er jeg glad for! Synes hvertfall at Bad company 2 er skikkelig morsomt. Har ikke spilt modern warfare 2 så fryktelig mye, jeg har dessverre bare tid til ett slikt online skytespill.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!