Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei, jeg er en 16 år gammel gutt fra fredrikstad som elsker det meste innen spillverdenen. Jeg har ikke spesielt mye erfaring innen forum, men håper jeg lærer. jeg spiller for det meste ps3, elsker uncharted 1 og 2, verdens beste spill om du spør meg! :)
Jeg skal prøve å skrive noen anmeldelser etter vert! :)
  • 0
Velkommen skal du være
  • 0
Hei der! Velkommen skal du være til dette fantastiske communityet her i gamereactor! Håper du blir tatt godt imot, og vis du lurer på noe er det bare å spørre

Siden du hadde lyst til å lage anmeldelser, anbefaler jeg deg å se på andres og gr's offisielle anmeldelser. Folk kan være litt kritiske her, så det gjelder å ikke gjøre for grove feil.

"Don't cross the crooked step"
  • 0
Velkommen
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Tusen takk Det skal jeg gjøre CrazyEyedGamer
  • 0
Velkommen! Du får prøve å se litt i forumene og finne noen tråder som interesserer deg. Siden du spiller på PS3 kan jo Playstation forumet og Spill forumet være en god start.

Når det kommer til anmeldelser så gjør som CEG93 sier, og se på de offisielle anmeldelsene til GR og kanskje noen andre brukere først, bare for å skjønne hva som fungerer og ikke.

Håper du får det fint!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Velkommen skal du være. Håper du vil trives like mye som alle oss som henger her til daglig. Forumerfaring får du raskt og deter bare å spørre hvis du lurer på noe. Vi moderatorene er her for å hjelpe.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Du får være velkommen, medøstfolding
Håper du blir tatt godt i mot
  • 0
Velkommen til Gamereactor Uncharter

Håper du liker deg her og er det noe du lurer så ikke vær redd for å kontakte oss
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Velkommen til GR
Riddle me this
  • 0
Velkommen Uncharter!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Velkommen!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Velkommen!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Velcome!
  • 0
Velkommen til GameReactor
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Velkommen
  • 0
Vælkømmin tæll GR!
  • 0
Velkommen til forumet.

Når man skal skrive anmeldelser eller blogger hjelper det alltid å se på hva andre brukere har skrevet, spesielt de som har vært på forumet en stund.

Håper du kommer til å trives.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Velkommen til Gamereactor!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Hei på deg Uncharter!
Stilig at du velger å bruke Gamereactor da! Du kommer nok til å stortrives her blandt alle gamer-skrullingene

Du vil nok treffe på mange rare skikkelser her, og du skal vite at alle har hjertet på rett sted!

Velkommen skal du være!
Play&stay up!
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Velkommen skal du være :]
Hei.
  • 0
Velkommen!
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Velkommen skal du være!
i5 2500k @ 3,3GHz atm | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB "SO" 950MHz @ 1GHz | ASUS P8P67 PRO | Kingston HyperX 1600MHz 8GB (4X 2GB moduler) | Chieftec Nitro 850W | WD Black 1TB x2 | Corsair Force SSD 60GB
  • 0
Vælkømminj te gaars!
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
Velkommen velkommen
Go ahead, make my day
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!