Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

De siste ukene har jeg spilt en del av flerspillerdelen i Medal of Honor, som for øvrig er knakende god. Det visuelle er fargerikt og pent, oppdragene og de forskjellige spillmodi er velgjort med god variasjon. Likevel er det noe som mangler.

Dice har jo som kjent utviklet flerspillerdelen i begge spillene, og jeg syntes det er merkelig at de har utelatt noen av funksjonene som virkelig bidro til at Bad Company 2 ble flerspillerfavoritten.

Først og fremst savner jeg å kunne «spawne» på lagkamerater. Som regel spiller jeg sammen venner og da er det også en fordel å holde seg samlet. Hvorfor skal vi ikke få gjøre dette mer? I tillegg er det ingenting som indikerer hvor medspillere befinner seg, og dersom man ikke tilfeldigvis får øye på hverandre under kampens hete, er det lite som hjelper oss å finne tilbake til hverandre.

Savner også å kunne «spotte» fiender, og få poeng for småting som å reparere kjøretøyer eller dele ut ammunisjon og helse. Flere av elementene som bidro til samarbeid i Bad Company 2 er borte, og vi finner en mer Modern Warfare 2-inspirert flerspillerdel i Medal of Honor. Syntes absolutt Medal of Honor sin flerespillerdel er verdt å få med seg, men den kunne med enkle grep vært så utrolig mye mer.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Bad Company 2: Teamwork

Modern Warfare: Solo-rush

Elsker begge spillene da. Synes det er ekstra kjekt å spille Bad Company 2 med venner
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Er dette spillet å anbefale? Kanskje jeg tar en titt på pc-versjonen hvis det er noe å bruke penger på.
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Jeg har spilt PC-versjonen og har akkurat samme oppfatning Kristian. Så for meg er det Bad Company 2 som gjelder og hvor lagspillet fungerer godt. Squad Rush er min favoritt for øyeblikket

Har også hørt at Battlefield 3 kommer til konsoll samt også PC hvor PC-versjonen skulle få en mer kjærlig hånd av DICE Blir i alle fall spennende å se
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Bad Company 2 er i min mening best.
  • 0
Jeg velger Medal of honor fremfor Battelfield Bad Company 2. Medal of honor har litt mer fokus på bakke kamp med ikke altfor store baner og null kjøretøy. Er ikke veldig glad i de store banene og kjøretøyene i bf:bc2.

Medal of honor er mer en krysning mellom det jeg liker ved BF:BC2 og MW2.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Halo over noen av disse anytime. Jeg har blitt smått lei alle skytespill som prøver å være realistiske. Alltid er de begrenset til få miljøer. Dessuten blir alle spill hvor man tåler lite mindre kompetitive i forhold.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Har ikke spillt Medal of honor, men argumentene for hvorfor du liker BC2 så godt må jeg si meg enig i. Alltid like herlig å få enorme poengsummer for å gjennoplive og helbrede squad members.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
jeg vil si Bad Company 2 er bedre, det er ikke mer variasjon, men det er mye mer gøy!

spesielt når du kan sprenge hus til Blokksberg og kjøre både tanks og bil i hundre.

men medal of honor er ikke dårlig.
det har kanskje ikke ødeleggende hus og biler.
men det er ganske underholdende.

--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Så klart må DICE droppe en ting eller to så folk skal forstå at Battlefield serien er en smule bedre enn MoH spillene.

Selv gleder jeg meg veldig til Battlefield 3!!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Du skriver som om MoH var en expanison eller sequel til Bad Company 2, noe som er litt merkelig med tanke på at MoH er et annet spill. Du kan jo ikke sammenligne pizza med taco, det er noe av det samme, men det er fortsatt to veldig ulike ting.
For min del liker jeg begge spillene, så jeg vil si at de er ganske likestilte på kvalitet.
Kålroten
  • 0
Bad Company 2 of course
  • 0
Kålroten, det blir mer som FPS vs FPS.

Som tynn bunn pizza vs tykk bunn pizza.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Heller nok litt over på MoH faktisk. Total-pakka er bedre etter min mening. Men begge er fantastiske FPS-spill.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Jeg likte spessielt den setningen her:
Flere av elementene som bidro til samarbeid i Bad Company 2 er borte, og vi finner en mer Modern Warfare 2-inspirert flerspillerdel i Medal of Honor. :]

Jeg har alle 3. BC2 er favoritten selvom MoH blir spilt mye mer enn BC2 nå for tiden. MW2 spiller jeg, tja.. Aldri?
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
CoD > DICE
Just kill him with your awesome
  • 0
Liker Mw2, men det er for mye Boosting,Hacking,Modding og sånne irriterende 10`åringer fra England, som tror de er best i Verden

Bad Company 2 er jo kult det å, men mister litt action og spenning Litt for store Maps og all denne Camping`a

Så nå leder vel Mw2 1-0 over Bad Company 2, men vi får vell vente til DLC`en kommer til Bad Comapny
2. Plass = 1. Taper....
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!