Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

  • Ja-2
  • Ja-2
Fikk Fable III Limited Edition i posten i dag, og DAMN for en pakke! Selve "boken" som skjuler spillet er større enn vanlig, og innholdet helt fantastisk!
Så nå skal det games og rules i Albion. Kongen skal falle for mine føtter og det er MIN tur til å styre et land!
yes!
Zaaaaaaaaaaa
  • 0
Ok.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Kos deg med spillet! Gleder meg personlig til i morgen. Da bryter det løs for meg...
i5 2500k @ 3,3GHz atm | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB "SO" 950MHz @ 1GHz | ASUS P8P67 PRO | Kingston HyperX 1600MHz 8GB (4X 2GB moduler) | Chieftec Nitro 850W | WD Black 1TB x2 | Corsair Force SSD 60GB
  • 0
Siterer Zyrocz:
http://www.metacritic.com/game/xbox-360/rock-band-3



http://www.metacritic.com/game/xbox-360/fable-iii



I win


Hva vinner du? Fable 3 er 10x bedre enn Rock Band.

Fikk også spillet i dag. Det er mye bedre enn 2eren!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Synd at de fra Gamezone har kalrt å fucke til bestillingen på Collectors Edition. Jeg må vente til November.
  • 0
Master_bandit: Du også? Fans Gamezone...jaja...må vel bare vente..den som venter på noe godt...
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
  • Ja-2
  • Ja-2
Spiller ikke rock band
Ellers er Fable III driiiitfett

Lagt til 2010-10-28 20:20:
Spiller ikke rock band
Ellers er Fable III driiiitfett
Zaaaaaaaaaaa
  • 0
  • Los
  • Los
Syntes Fable 3 kunne vært et syyyykt bra spill, men så legger de til så mye rart.. Rape-minispill og en dårlig humoristisk vri på alt. Det er synd. Hadde de laget spillet i en mer seriøs fantasy tone hadde jeg kjøpt det.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Heldig.
QWOP = RageQuit
  • 0
Dette syns jeg kunne ha blitt skrevet i Live feeden, men det er jo fint noen ganger at noen snakker litt om CE
  • 0
Nice! Skal hente det i morgen jeg
Shut Up. Kick Ass.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!