Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vår eminente sjefredaktør, Kristian, er 11 323 dager i dag. For 31 år siden ble en av Norges viktigste spillere, en fantastisk redaktør og en dyktig spillskribent, født.

Siden januar 2005 har denne mannen skrevet anmeldelser for Gamereactor. For nøyaktig 7 måneder siden, 1. april 2010, ble han formelt ansatt som Gamereactors sjefredaktør. Siden den gang har han gjort en fantastisk jobb med å føre Gamereactor til nye høyder. Både lesertallene og forumet har hatt sterk fremgang siden han tok over skuten.

På vegne av meg selv ønsker jeg herved Kristian de hjerteligste gratulasjoner og en fin dag (tross deadlinerushet). Måtte du fortsette å lede Gamereactor med stø kurs i mange år fremover. Og måtte du leve mange titalls tusen flere lykkelige dager!

Fremst blant likemenn.

                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Tviler på at han ser det her, så jeg får heller legge det inn i krypinnet hans; Men gratulerer med dagen Kristian!

Forresten bra å se at du blogger så mye for tiden Strategist. Godt å vite at moderatorne er tilstedet på denne fronten også! Det gjør dere litt mer mennesklige, og man får litt mer inntrykk av at dere faktisk ikke bare er her for å sjefe med oss andre brukere
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Gratulerer med dagen, Kristian
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Takker og bukker!

@AcH Clawed

Bra observert. Strategist gjør en knallbra jobb som sjefsmoderator. For tiden holder han på med en reformering av forumet som kommer til å bli lansert i nær tid. Gled dere.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Gratulerer så mye Kristian
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gratulerer med dagen
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Kristian got to lvl 31!

Awesomeness: +10
Wisdom: +5
Strength: +1
Appearance: +10

For mye Pokemon asss

Kos deg videre!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Gratulerer så mye med dagen!
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Gratulerer med dagen, kristian!!!!!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Gratulerer med dagen, Kristian
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Gratulere med dagen
  • 0
Gratulerer med dagen
  • 0
Gratulerer med dagen!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Gratulerer med dagen Kristian, Håper du fortsetter med å få GR til å nå nye høyder.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Nå blir det kake!

Congrats!
Decyfered!
  • 0
Gratulerer så mye med dagen, Kristian!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Gratulerer med dagen, Kristian! Forventer også en kakeblogg fra Bernt Eriks del
  • 0
congratZ Kristian
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Gratulerer
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Gratulerer, Kristian! Ser frem til å møte deg og Daniel på GameStop på lørdag!
i5 2500k @ 3,3GHz atm | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB "SO" 950MHz @ 1GHz | ASUS P8P67 PRO | Kingston HyperX 1600MHz 8GB (4X 2GB moduler) | Chieftec Nitro 850W | WD Black 1TB x2 | Corsair Force SSD 60GB
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!