Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Oppfølgeren dere alle har ventet på har endelig kommet! Jeg, Blyantkvesser, gir dere herved årets største blogg, nemlig: Black Ops, PS3 eller Xbox360

Jeg har, som jeg hadde ifjor, fortsatt det enkelte folk vil kalle et luksusproblem. Jeg har nemlig både PS3 og Xbox360, som gir meg både fordeler og ulemper. Og en av disse ulempene er; hvilken konsoll skal jeg kjøpe Black Ops til?

På PS3 har jeg mange gode venner som også skal ha Black Ops, i tillegg til at jeg foretrekker å spille CoD på PS3 på grunn av kontrollen, og at jeg er vant til å spille det på den konsollen siden jeg har både CoD 4 og MW2 på den. Men på PS3 har jeg ikke mic, noe som jeg har på Xboxen. Der har jeg også mange gode venner som skal ha spillet, bedre onlinemuligheter og et lite pluss er at Map Packene kommer tidligere til Xbox, selvom jeg tviler på at jeg kommer til å kjøpe dem med engang. Men siden jeg er vant med CoD på PS3, føler jeg ikke at kontrollene på Xbox er like gode som på, ja, PS3.

Soo, spørsmålet mitt er det samme som ifjor, hvilken konsoll skal jeg kjøpe det til?

Og btw, ifjor var det PS3 som fikk æren av å være min MW2 konsoll.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Lett. Kjøper du det til xbox kan du spille med/mot meg. Tror neppe du vil spille mot meg dog
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Tror nok at begge versjonene vil være like, mens PC-versjonen vil være best for der får man spilt med mus og tastatur

Nei da, se om du kan få sett på versjonene på en spillbutikk i nærheten for å sammenligne de opp mot hverandre
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hehe, PC var også ett av alternativene jeg ville ha med, helt til skjermen min knakk innvendig, og er ikke ferdig på verkstedet før om en måned!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
PS3.

Happy now?
Decyfered!
  • 0
Fin anmeldelse!
Fem-stjerners medlem
  • 0
  • Ine
  • Ine
Personlig synes jeg at 360 har bedre onlinestøtte og bedre kontroller, så jeg skal ha Black Ops på nevnte konsoll. Spørs jo på hva vennene dine spiller på, og om du prioriterer gratis online osv.
Riddle me this
  • 0
Jeg hadde valgt ps3, når du liker kontrollen bedre g har cod 4 og Mw2 på den. Selv har jeg ingenting å si dårlig om ps3 sin online. Den funker supert!! Kjøp på Ps3 så kan vi spille sammen

Kan vi forvente "Call of duty 8, Ps3 eller 360" blogg neste år?
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
PC. Kjøp ny skjerm.
Nei men da så
  • 0
Hvis du har MW2 til PS3, vil jeg anbelfale deg til å kjøpe Black Ops til PS3 også. De har samme kontrollsystem, og hvis du har spilt MW2 lenge nok til å bli vant med kontrollen til PS3, er det nok det mest fornuftige (logiske ) å gjøre.
QWOP = RageQuit
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Ingen av delene.
Med mindre du liker klisjè-spill.
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Haha, jeg har både Xbox360 PS3 og PC (+ PSP), men problemet er att PS3'en er familien sin, så ingen vold spill på den. På Xboxen har jeg ikke lenger noen TV, og har enda heller ikke Live, og PC'en min KANSKJE dra spillet, men da med veldig lav grafikk! Har konf 15. mai, og skal kjøpe en proff PC da ...

Kjøp det til PS3. Du er vant til kontrollen, og det er gratis å spille online! Når du får Black Ops får du så dilla at du kjøpe Live år etter år. Hvis du kjøper det på PS3 "tjener" du penger på det, sitedenfor Xbox. Selvom Xbox er dritbra det også.
  • 0
pc er billigst 380kr på elkjøp.

men ps3 ville jeg valgt
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
PS3...for den er best.
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Xbox 360, for da kan du og jeg snakke sammen!
i5 2500k @ 3,3GHz atm | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB "SO" 950MHz @ 1GHz | ASUS P8P67 PRO | Kingston HyperX 1600MHz 8GB (4X 2GB moduler) | Chieftec Nitro 850W | WD Black 1TB x2 | Corsair Force SSD 60GB
  • 0
Meh.. same shit(!) different wrapping..

Du vet selv hva du vil ha, men med tanke på at du har flest venner som spiller 360 vil vel det være mest morsomt?


Har PS3 selv, så må jo si det er best!!

@Elektro Banana

Du kan jo trekke frem at PSN er GRATIS!!!
''eh'' - Link
  • 0
Vel, at Live koster penger har ingenting å si for meg, for jeg kjøper det uansett når jeg trenger det, slik jeg kan spille BC2, Halo og kanskje Black ops online!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
PC, fordi FPS på konsoll kan ta seg en bolle.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
For meg var mic og venner en avgjørende faktor, og siden jeg har mic og mange venner som skal ha det på PS3, og ikke 360, så ble det PS3 som kom seirende ut hos meg

Så enten kjøp deg mic og spillet på PS3, eller bare spillet på 360
Let the voice of love take you higher
  • 0
Har samme dilemma, og klarer serr ikke å bestemme meg. Flest venner på Xbox, men har syntes kontrollen er best på Playstation + jeg har HDMI på den
  • 0
Jeg skal da få det på både PS3 og Xbox 360 Skal starte opp som commentator, så da trenger jeg det til begge

PS. For de som er interessert, så min Hauppage nettopp kommet, skal teste den ut imorgen, så det nærmer seg premiere på kanalen min på Youtube endelig!
  • 0
Er litt same shit ja x3 Personlig er det åpenbare PC da jeg skal spille på LAN n_n
why so serious?
  • 0
PS3 <3
*MacGyver Theme*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!