Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Som de aller fleste vet har jeg Kinect. Mange her sikkert lurt på hvordan jeg fikk Kinect osv. Og det er det denne bloggen skal handle om.

I dag ble Kinect til Xbox 360 lansert i USA, Kinect lanseres ikke før den 10. november her til lands, men ettersom at Kinect allerede er blitt lansert i USA er taushetsplikten min over.

Jeg kommer med en anmeldelse forhåpentligvis i neste uke (kanskje nå til helgen) der jeg anmelder selve kameraet (ikke spillene). Jeg skal si MIN mening om kameraet.

Men dere kan allerede nå spørre meg spørsmål angående kameraet (ikke spillene) i kommentar feltet under. Jeg skal svare så godt jeg kan på alle.

Når denne bloggen er borte på forsiden så er det bare å dra til forumet og spørre meg.

PS: Dere kan selvfølgelig spørre meg om hvordan spilling er og slikt. Men ikke generelt om hvordan grafikken i f.eks Kinect Sports er. Om dere skjønner.
  • 0
Hvordan er responsen?

Krever den stor plass og mye lys?

Føles dette som nye helt nytt innenfor gaming, noe helt unikt som du aldri har prøvd før, eller er det liksom bare en litt annen versjon av wiimoten/Move?
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Er det verdt kjøpet egentlig? Kanskje jeg bør vente til anmeldelsen kommer, men jeg vurderer sterkt å kjøpe Kinect
  • 0
Siterer BlueDaf:
Hvordan er responsen?

Krever den stor plass og mye lys?

Føles dette som nye helt nytt innenfor gaming, noe helt unikt som du aldri har prøvd før, eller er det liksom bare en litt annen versjon av wiimoten/Move?


BlueDaf: Responsen er veldig bra. Men om man sveiver for fort med hendene så tar det rundt 1 sek før hendene kommer til rette "plass". Alt i alt er responsen veldig god og jeg tviler på at noen vil klage over den. ;)

Har rundt 2-3 meter fra Kinect til senga og det er god nok. Den krever litt lys. Men ei tak lampe er god nok.

Har ikke prøvd Move, men søstra mi har Wii. Kinect er som en mer oppgradert versjon av EyeToy som har mer presisjon, flere funksjoner og mer kvalitet. Og du trener overhodet ikke å tenke på selve håndskontrolleren når du bruker Kinect.

Kinect føles ganske så nytt, men ikke fullt så nytt.

Siterer DoGRoG:
Er det verdt kjøpet egentlig? Kanskje jeg bør vente til anmeldelsen kommer, men jeg vurderer sterkt å kjøpe Kinect


Om du liker Move, Wii eller generelt EyeToy med mer kvalitet, presisjon og funksjoner og en del nyvinninger i tilelgg til å ikek ha en kontroller i hendene så vil du like det.

2 anmeldelser er allerede kommet ut. Husker ikke fra hvem, men den ene gidde Kinect 8/10 (tror det var fra Game Informer) og den andre gidde Kinect 3/5.
  • 0
Jeg gleder meg til anmeldelsen din.
*MacGyver Theme*
  • 0
Hvis du kunne velge mange spill til prisen av Kinect, ville du kjøpe Kinect eller spillene?

Gleder meg til anmeldelsen, fantomena
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Det er bare å glede dere folkens.

Siterer matsb96:
Hvis du kunne velge mange spill til prisen av Kinect, ville du kjøpe Kinect eller spillene?


Det kommer an på prisen på spillene, om de er gode og hvilke spill det er. Men tror nok jeg hadde tatt Kinect likevel.
  • 0
Ser frem til å lese anmeldelsen din.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hvordan fikk du den???


Og... Tror du Kinect vil være en kul ting når det kommer til FPS spill og slikt? Bedre enn en kontroll? (Noe jeg ikke tror).
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Funker den bra? Er den presis? Er den awesome?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Kinect er jo allerede i reklamebladene fra Lefdal og Expert?
  • 0
Gleder meg til å lese anmeldelsen. Tror ikke jeg skaffer meg Kinect, men visst jeg gjør blir det på grunn av Sonic free riders.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Hvordan er grafikken i KinectSports?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
I følge innledningen skulle du i bloggen fortelle hvordan du har fått Kinect tidligere enn andre, men etter å ha lest gjennom to ganger, kan jeg ikke si at jeg fant svaret, så derfor spør jeg her: Hvorfor/hvordan fikk du det så tidlig?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
.....sorry lulz.....forventer ikke mye av kinect..men
ER DET ET CHUCK NORRIS KINECT SPILL?!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Siterer The xbox 360 guy:
Hvordan fikk du den???


Og... Tror du Kinect vil være en kul ting når det kommer til FPS spill og slikt? Bedre enn en kontroll? (Noe jeg ikke tror).


Fikk en mail i sommerferien fra Microsoft der jeg kunne registrere meg for å være med i Kbeta testingen av Kinect og det nye dashboardet, ikke alle kunne komme inn da. 20 dager etterpå fikk jeg en mail om at jeg ble akseptert i testingen. 5 dager etterpå lå Kinect i postkassa.

Siterer Petrol:
I følge innledningen skulle du i bloggen fortelle hvordan du har fått Kinect tidligere enn andre, men etter å ha lest gjennom to ganger, kan jeg ikke si at jeg fant svaret, så derfor spør jeg her: Hvorfor/hvordan fikk du det så tidlig?


Fikk Kinect så tidlig fordi jeg skulle teste ut maskinen. Slik at Microsoft hadde tid på å forbedre den.



Siterer Eplemos:
.....sorry lulz.....forventer ikke mye av kinect..men
ER DET ET CHUCK NORRIS KINECT SPILL?!


Ikke som jeg har hørt.
  • 0
Er det sånn at du måtte sendet tilbake kinecten eller fikk du beholde den?
*MacGyver Theme*
  • 0
Vil den være verdt pengene?
Let the voice of love take you higher
  • 0
hvor nærme kan du gå kinect, mens den fremdeles reagerer?
i'm the servant of the secret fire
  • 0
Hva er cooldown?Og hvordan får man tak i mere cooldown?
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
Fantomena, har ikke du igrunn sagt litt for mange ganger at du er med i Kinect betaen Hadde selv søkt om å få bli med om jeg hadde visst det var en.
  • 0
Er den AWESOME?

....og med det mener jeg sånn "OMG must buy 360 for this shit liksom"
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
ZOMG zum1 c@ll da polize!!!
  • 0
FIKK du Kinect?! Eller måtte du betale? Eller må du kanskje sende den tilbake til MS?
  • 0
Spør om det samme som Predator, er den "OMFGMUSTBUYPLZ"? Eller er det noe man fint kan stå over?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!