Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har akkurat snakket med folka på Xbox-live support og har blitt informert om at 2 år med game saves er borte for godt.
Det som har skjedd er: Noen måneder etter jeg hadde fått den ''nye'' xbox slim i hus begynte den å lyse rødt så jeg rignte xbox support og sendte den inn til reprasjon etter 3 uker kom den endelig tilbake.Det viste seg at det ikke var noe galt med konsollen så de hadde ikke gjort stort med den. Når jeg hadde satt inn HDD og skrudd den på lyste det fortsatt rødt jeg ble ekstremt fortvilet. Jeg ringte xbox support nok en gang for å høre om hva problemet kunne være og problemet var HDDen så de sendte meg en ny en.
når den kom etter 1uke og 4 dager ringte jeg på nytt til support og lurte på hvordan jeg kunne overføre game saves osv. fra xbox slim HDD til slim HDD siden det ikke finnes noen kabel hverken i butikk eller hos microsoft. Jeg fant ut at jeg kunne laste ned alt det samme som jeg hadde kjøpt fra før heldigvis! :D Men 2 år med game saves er desverre borte...
  • 0
Du har jo ennå achievmentsa dine da, så du har bevis på at du har klart ditt og datt
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Shaait! O.o Not kewl
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Uff da :/
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Høred ikke så trist ut. Gode spill spiller man gjennom flere ganger.

Besides, alle internet unlocks (Spartan armors, CoD unlocks) er vel der fortsatt?
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Synd at slike ting kan skje, blir selvfølgelig lei meg om det skulle skje med meg også, men jeg slipper å bekymre meg så mye som deg, med tanke på at jeg har PS3. RROD er den eneste grunnen til at jeg ikke valgte 360 da jeg gikk til innkjøp av ny konsoll.

At Microsoft ikke har gjort noe med dette enda er bare patetisk. Det kan UMULIG være ett så stort problem at de ikke har en løsning på det enda. Tjener de noe i det hele tatt på dette? Det eneste jeg vil si de får er ett dårlig rykte.

Det irriterer meg faktisk, og jeg har ikke 360 engang.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
jo da Microsoft har gjort none med det nå.

Du kan få kjøpt Microsoft overføringskabel for X360. Den oveføre alle data og save games du har, Du får kjøpt det på Elkjøp se her:


http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/spilltilbehor/X360TRANS
FCAB/microsoft-overforingskabel-for-x360
Just Do It
  • 0
Mente ikke det, tenker på RROD.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Dark samus nemesis: Nå må du huske på at RRoD skyldes ikke bare en ting. Systemfeil er RRoD, og det skal mye til for å fikse absolutt alle mulige feil på en konsoll. Jeg er ikke fanboy, tro meg, xboxen min har vært på reprasjon 4 ganger, men mener ikke at microsoft gjør det for å spare penger. De selger faktisk en konsoll for mindre enn det koster å produsere den.

I og med at xboxen min har vært reparert 4 ganger, kan jeg si dette: Microsoft har den beste servicen som jeg har vert borti.
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Setter pris på aat du sender en link masterbej men den har jeg prøvd som jeg skriver i bloggen er SLIM HDD som er totalt annerledes enn den gamle HDD. Jeg har også lånt en sånn kabel hos en venn men fant fort ut at den ikke virket.

Lagt til 2010-11-05 20:08:
BTW jeg har både xbox, PS3 og WII
  • 0
Jeg trodde at hvis du har en xbox live-profil, kan man bruke "recover profile"-funksjonen. Har du Windows Live-ID, skal man kunne laste ned hele profilen til en hvilken som helst annen xbox. Kan hende det er det du har gjort, jeg vet egentlig ikke hvordan det virker.
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Recover Gamertagen din da, så får du i alle fall achevements
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Ja heg har recovera gamertagen min og lasta ned alt jeg har kjøpt osv på download history
  • 0
Har du vurdert å bruke en hvilken som helst usb stick til å flytte over det du måtte ønske?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!