Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Tenkte jeg skulle forklare grunnen til at vi ikke har skrevet en anmeldelse av Final Fantasy XIV Online. Grunnen er rett og slett det at spillet er for dårlig som det er nå. Til og med Square Enix har gått ut å gitt spillere en gratis måned for å kompensere for den latterlige tilstanden spillet var i ved lansering.

Vi i Gamereactor ønsker å gi alle spill vi anmelder (spesielt MMO-spill) den beste mulige sjanse til å gi oss et godt inntrykk. Inntrykket jeg satt med etter å ha spilt spillet noen timer var at det ville vært hyggeligere å leke i trafikken på en motorvei. Når jeg satt meg ned for å skrive anmeldelsen følte jeg at jeg var direkte urettferdig mot Square Enix og spillets utviklere. Fordi jeg vet at alle problemene og manglene spillet stiller med nå er noe SE jobber hardt med å fikse eller legge til over de neste månedene.

Vi skal nok prøve spillet igjen etter nyttår for å se om noen forbedringer har blitt gjort. Men inntil da ønsker vi rett og slett ikke å ha anmeldelsen på nettsiden vår, eller i bladet.
Kim Visnes // Gamreactor Norge // You guys make me happy in the pants!
  • 0
Skal ikke et spill vurderes utifra hvordan det er ved lansering?

Jeg mener, man ventet jo ikke på at de fem DLCene til Fallout 3 kom ut før man anmeldte det, eller alle patchene til Gears of War 2...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Helt enig med Clawed. Dere burde anmelde spillet nå, og heller reanmelde det eller noe slikt senere. Vi, forbrukerne, bør vite hvordan spillet er nå, og det er den behandlingen alle andre spill får.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Haha! Bare å poste den. Denne siden trenger litt slakt.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Skeptisk! vil vi ikke såre Square Enix?

Latelig å lansere et spill, som er i så dårlig forfatning at de innser selv at de ikke kan ta penger for det (måndelig betaling)

Skyve lanseringsdato,beta-teste, fixe, selge og spille


lol
Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful
  • 0
Godt tiltak, men er nok best å la dette med å vente bli et engangstilfelle...
why so serious?
  • 0
Bare å lansere en anmeldelse nå, og en ny en senere. Ikke så vanskelig?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jepp slipp anmeldelse nå, så folk kan få et lite innblikk ihvertfall hvordan spillet er Jeg har hørt mye om spillet, og mange sier det er meget bra, selv om det er bugget. Så en skikkelig anmeldelse hadde vært supert Har selv hatt lyst og teste det, men finner ikke en 14 dagers trial på det enda hehe.

Så slipp ut hva dere har nå, og ta en ny vurdering senere når de verste buggene er fjernet
  • 0
Synes GR godt kan poste litt anmeldelser av spill som ikke imponerer også. Blir litt ensporet når man bare finner spill med middels eller god score.

"Ah, vi sjekker på GR! Der gir de alltid spill en god score!". Dette har folk jeg kjenner sagt, er ikke det et tegn på at det er på tide å vurdere en litt annen taktikk? Selv har jeg faktisk oftere større glede av å lese slakt, enn det som blir rost til skyene.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
De fortjener jo å få en dårlig karakter
  • 0
fra mobilen Jeg er rett og slett enig! Hvis spillet utenom tingene med menyene og sånt er nytbart så går det greit. Og så er jo det meste som er klaget på er det så er det åpenbart at GR vil prøve å spille det skikkelig. Dette synes jeg er modig gjort, det er også bedre å skrive en seriøs anmeldelse enn en med tomme ord.
  • 0
Men hvis spillet er ødelagt, så hvorfor skal de vente til de gjør det bedre? Et spill skal anmeldeles utifra hvordan det er på utgivelses datoen. Det er fult spillbart nå, og hvis det er da er dårlig og fult av bugs, så skal det med i anmeldelsen.

Ta for eksempel Fallout New Vegas. I følge mange anmeldere var det fult av mange bugs og feil som ødelagte opplevelsen. Anmeldte de det? Ja. Trakk de spillet ned nesten en eller to hele karakterer for det? Ja.

De skriver i anmeldelsene at det skal komme patcher senere som fikser spillet, noe som har kommet nå. Men det var ingen som ventet til nå med å anmelde det. Jeg synes dette er noe tull av dere, og dere kan ikke bare komme med positive anmeldelser.

Bare det at dere gjør dette, for så å offentligjøre det gjorde nettopp at dere mistet mye av min respekt og min troverdighet til dere. Hvordan vet jeg at dere ikke også blir bestukket av Microsoft for å gi deres spill høye karakterer? Ikke at det har noe direkte med saken å gjøre, men det er et eksempel.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Kunne ikke sagt meg mer enig med AcH Clawed.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Synes definitivt at spillet burde anmeldes umiddelbart. Square enix selger ett produkt, og hvis produktet ikke har den kvaliteten det burde ha fortjener det slakt. Square enix er ett selskap og ikke en person vi må passe oss for å såre følelsene til.
This is a private conversation between me and the world
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!