Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Endelig fredag og her er en haug vinnere

Antall innlegg: 19

Bernt Erik
Tenk at neste søndag er det første søndag i advent og da går tiden mot jul virkelig fort. Det har vært en ufattelig tavel tid med mye å gjøre og når julen ringes inn blir det godt å kunne ta det med ro (håper jeg).

Men nå er det fredag og hva passer vel ikke bedre enn å rope opp noen vinnere av våre mange konkurranser. Dette er noe av det artigste jeg vet og spesielt med tanke på å kunne dele ut så mange premier til dere lesere. Sponsorene våre er også snille som gir oss så mange spennende premier og jeg er kjempeglad for å kunne presentere så mange konkurranser som vi har hatt på nettsiden vår i høst.

Når det gjelder premiene, så sendes disse fra sponsorene slik at man dessverre må beregne litt ekstra tid, for noen av premiene blir sendt fra utlandet.

Her er de heldige som fortjener mange gratulasjoner for å vinne disse flotte premiene;

Enslaved: Odyssey to the West - Spill
Tore Mork aka Kaching - 1341 Slependen

Magnus Nilsen aka Maggen - 2690 Skjåk

Aksel Haukaas Kristensen aka Araxel - 9430 Sandtorg

Pro Evo 2011 - Spill og t-skjorte
Spill og t-skjorte:
Niklas Pedersen aka nike 13 - 5142 Bergen, Fyllingsdalen

Spill:
Marcus Christiansen aka MationMac - 4033 Stavanger

Facebook - Spill:
Kristian Haugen aka Kristannw - 7760 Snåsa

Wii Party - spill
Nicholas Johansen aka Nilas - 1274 Oslo

Anne Marie Oterdal aka Oteren - 2690 Skjåk

Jon Orvin aka FelixIOslo - 0272 Oslo

The Pacific - DVD
Rune Vegard Bakken aka mju - 2665 Lesja

Vinn t-skjorte, drikkeflaske og caps
Are Malvik aka remote - 7560 Vikhammer

Med det vil vi gratulerer alle vinnere!

Om du ikke vant nå, så kjører vi fortsatt mange konkurranser og disse finner du her; Gamereactors konkurranseside

Ellers har vi jobbet på spreng med årets julekalender og jeg kan love dere utrolig fete premier til den som selvfølgelig starter opp den 1. desember.
Bernt Erik Sandnes/Gamereactor Norge - Intel i7 3770K, Gigabyte X58+ G1.Guerrilla, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 12GB Kingston Hyper X, Kingston HyperX 240GB SSD, NEC multiSync LCD 24WMGX3, Philips amBX, CM HAF X kabinett
Sommerstad97
Søren! Men gratulerer til alle vinnerne! Du gjør en fantastisk jobb Bernt Erik det skal du ha!
Blue script...? Kewl!
fantomena
Ingenting nå heller. Men gratulerer til vinnerne.
Les min blogg! fantomena.bloggr.no - Ferske anmeldelser og nyheter
nike13
NEI nå har jeg 0,00% sjanse til å vinne AC:Brotherhood
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
Crazy Eyed Gamer93
Gratulerer til alle vinnerne! Men nå må det vell bli min tur snart? Hehe
007trymi
Jeg liker virkelig ikke aldersgrensene her på GR, de har ikke det på spill.no, men der har de ikke like mange konkurranser som GR.
Håper jeg vinner snart
Stupid fat hobbit!
Parkour Gamer
Dette var da ikke alle konkuransene?
Never underestimate the power of stupid people in large groups. And no, I'm not talking about zombies.
Luovtak
Kan du ikke være litt mer partisk når du trekker ... Berntemann??

du har glemt å annonsere mini-PCn som gikk til Finland. Hvorfor gjør du ikke det ??
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
sonic og link
Gratulerer til alle som vant.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
Bernt Erik
Aldersgrenser er noe vi må følge (på godt og vondt). nike13 - husk det er flere som har vunnet opp til flere ganger

Nope, flere konkurranser ligger fortsatt oppe så flere vinnere blir trukket om ikke så altfor lenge Parkour Gamer.

I og med at det var en fra Finland som vant, så var det ikke like atraktivt og ha med det i bloggen min, men nå har Luovtak annonsert vinneren som dessverre kom fra Finland. Kunne mer enn gjerne ha tenkt meg en norsk vinner for å si det mildt, men den gang ei

Ellers kan jeg love dere meget fete premier i vår kommende julekalender og her blir det litt av hvert for alle og enhver
Bernt Erik Sandnes/Gamereactor Norge - Intel i7 3770K, Gigabyte X58+ G1.Guerrilla, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 12GB Kingston Hyper X, Kingston HyperX 240GB SSD, NEC multiSync LCD 24WMGX3, Philips amBX, CM HAF X kabinett
Kakashi sensei
Nok en gang trakk jeg taper loddet.
http://www.spillfeber.no/
Ash Ketchum
Hva med å ha en konk for kun spillere som aldri har vunnet noe, dette vil øke vinnersjansen bitte litt

Gratulerer til vinnerne!
I'm telling you this because you don't get it. You think you get it, which is not the same as actually getting it. Get it?
remote
Moderator
Weei!, jeg vant faktisk!
«Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» ...
ollee48
Grættizz alle
sowns
Har ikke fått med meg at det var en konkuranse men det gjorde ikke noe siden jeg ikke ønsket meg noen av premiene uansett. Men gratulerer til dere som vant
Per aspera ad astra
Soraki
Guten dangit!
Just kill him with your awesome
Luovtak
Er i Finland nå Berntemannen!
Kittilä/Levi.

Her e e liv!
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
Faunvik
Stavanger!
Decyfered!
MationMac
Så happy at jeg vant.
Tusen takk for spillet og t-skjorten!
https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_s-xclick&hosted_button_id=UXXJFNRFKWCMY

Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :-- Bold Italic Underline Spoiler

Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 13% Wii U
  • 38% Playstation 4
  • 13% Xbox One
  • 24% PC
  • 12% ALLE!!
Resultat
Play: bruk now annet enn ChromeFølg
2013-05-24 15:01
Play: @PGFølg
2013-05-24 15:00
Parkour Gamer: Er jeg den eneste som ikke kommer inn på forumet eller profiler?Følg
2013-05-24 14:56
Kim og Christer: veldig snart helg! Woop, woop!Følg
2013-05-24 14:31
albaga: Langhelg. Yeah!Følg
2013-05-24 14:29
Tommy Kvaernerud: Wow! Videoen min har fått 774 views allerede. Jeg forventet 20-30 http://www.youtube.com/watch?v=pbNU-Q_zfBEFølg
2013-05-24 13:55
xXAkresSXx94: Ein vismann sa: Heim, kjære heim, men har var ikkje så sein som meg.Følg
2013-05-24 12:16
xXAkresSXx94: @O-C: Hvor det også har steget til ca. 20 grader her også.Følg
2013-05-24 12:06
Ole-Christian: @link98: Hva mener du?Følg
2013-05-24 11:16
Ole-Christian: @Akres: Det er vanlig at det er litt forskjell på midt på natten og dagen, ja. Nå er det 23 grader igjen.Følg
2013-05-24 11:14
JoEy_Odd: okei engelskeksamen #bringthenoiseFølg
2013-05-24 10:13
link98: Er jeg den eneste som føler at gamereactors bloggfunksjon er blit låst og begreneset?Følg
2013-05-24 09:35
Jompapa: Salget av Wii U steg med nesten 900% etter Xbox One-annonseringa.Følg
2013-05-24 09:31
xXAkresSXx94: @O-C: 16 - 17 grader her. Rettferdig.Følg
2013-05-24 08:21
Ole-Christian: Nå er det plutselig 0 grader ute. I all verden.Følg
2013-05-24 03:32
RockFuzzEleven: Er forskjøla og nesa renner som bare faen. Dritt.Følg
2013-05-24 01:09
JoEy_Odd: faens eksamen, natta GR, kommer tilbake sterkt i helgen!Følg
2013-05-24 00:13
remote: @JO: Det var nok skjebnen som førte oss sammen.Følg
2013-05-23 23:38
xXAkresSXx94: Då blir det 3 timer med engelsk i morgen, og så er det helg!Følg
2013-05-23 23:27
sonic og link: Da har jeg i morgen på å bli ferdig, er kommet ganske langt, så bør gå greit.Følg
2013-05-23 23:23
BETA +