Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vi har fått en ny utfordring i redaksjonen: Nemlig å finne veien fra kjøkkenavdelingen til arbeidskroken med en glovarm kaffekopp. Det har plutselig blitt langt mer risikabelt enn tidligere. Nå må vi trå varsomt over bunker med spill, høyttalere, gaming-utstyr, konsoller, filmeffekter og det som måtte være av konkurransepremier. Det har rett og slett tårnet seg opp.

Bestenoteringen for kaffe fra kjøkken til pult er tidligere på syv sekunder, mens man per i dag må belage seg på å bruke minst det dobbelte.

Dette har blitt den beste julekalenderen i Gamereactors historie, og vi gleder oss til å sende premiedrysset avgårde retning juleheldige lesere.

Julekalenderen finner dere her. Lykke til!

<bild>
Et lite utdrag: Her burde det være noe som frister for alle og enhver.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Er det ikke mange av premiene dere skulle ønske dere kun ta med dere hjem? Er vel mye dere har lyst på selv
  • 0
Den svarte Wii'en er jo fin, hehe
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
En svart Wii og en hel haug med høytalere. Ja takk!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
HopeN!

Har sett meg nødt til å klappe en lynkvikk Guanio på fingrene ved flere anledninger idet han har forsøkt seg på å raske til seg den oppblåsbare Wii-bilen med kjøreratt. Skal gjøre mitt beste for at gummibilen ikke blir å finne under familien Guanios julegran.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Det har vært en evig fristelse å se alle premiene stablet rundtomkring på kontoret deres. Det er ganske mange nais produkter der.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Såpass ja! Hadde vært litt tøft om jeg kunne vinne noe for en gangs skyld! Jeg er optimistisk!
Love will tear us apart.
  • 0
Har enda til gode å vinne en konnkuranse her på Gamereactor. Det til tross for at jeg har vært her i hele 2 år (Egentlig ikke så mye). Men kanskje jeg er heldig denne vinteren og får noe fint å kose meg med.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Den svarte wii'en vil jeg gjerne ha ^^ Nå har søstra mi en wii, men vil helst ha en egen som jeg kan ha fast på mitt eget rom.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Klør det ikke litt i fingrene for dere på kontoret Kristian når dere ser all den gode snacksen?
  • 0
Aaaaaaaaaaaaaa, håper jeg vinner noe, for en gangs skyld!
  • 0
Altec Lansing, Sony.... Har så lyst på nytt lydannlegg!


Jaja, får vel vente å se ;)


Apple logo....? Hva er det mon tro..?
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Jeg kan ikke gjøre annet enn å ta av meg hatten (som jeg forøvrig ble fortalt er laget av den fineste silke) for premiene dere har skrapt sammen og vridd ut i år. Makan til premiedryss skal en lete lenge etter!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!