Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Min pile of shame:
• Army of Two
• Brütal Legend
• Black Ops & MW2 (Campaign ofc)
• Castlevania Lord of Shadows (SHAME on me!)
• Timeshift
• Starcraft 2
• Dragon Age Origins
• Resident Evil 5
• AC Brotherhood (Holder på å spille det)
• Gothic 4: Arcania
• God of War I & II
• Battlefield Bad Company 2

Har nettopp startet med komme meg gjennom listen. Den var større
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Har klart noen der jeg
*MacGyver Theme*
  • 0
Min pile of shame:

-Legend of Zelda: Twilight Princess
Eh, dette er egentlig bare på pause... Tror jeg stoppet når jeg kom til et eller annet tempel i spillet, og det tar så lang tid å komme seg ut at jeg rett og slett mistet litt lysten til å spille... oh well, får vel bare finne fram en guide på nettet.
-No More Heroes
Har nesten ikke spilt dette, selv om det er bra. Må spille videre på det senere en gang...
-Wario Land: the Shake Dimension
Har bare kommet meg til nest siste boss.
Super Paper Mario
Noe av grunnen er kanskje at det ikke var så bra som jeg hadde tenkt meg, men meh...

For ikke å nevne alle spillene på Virtual Console.
Take off every zig, for great justice
  • 0
Kjempeblogg igjen Venom140

Selv har jeg nok en stor liste selv og tror ikke jeg skal begynne å ramse den opp. For "dessverre" ender jeg opp med å spille BC2 når jeg får litt fritid til å spille og da blir jeg sittende

Heldigvis har jeg noen barn som hjelper meg og gjennomføre spill da og snart har Emil på seks år ferdig med Super Mario Galaxy 2, Markus snart ferdig med Need for Speed Hot Pursuit
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Fin liste WUE.

Bernt Erik : Hehe, my story... Jeg klarer aldri å begynne fordi da begynner jeg med Black Ops, eller RDR.
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Venom140:
Grallen : Så er det da på tide å få vekk Pile of Shamen din?


Nai fy, likte ikke The Orange Box
Let the voice of love take you higher
  • 0
Oh, jeg har maange der :p altfor mange xD
forresten kult bilde av spillene dine
awesome blogg <3
  • 0
Grallen: :/

PZ: Takk <3
*MacGyver Theme*
  • 0
Pile of shame:

Spill ikke ferdig med.

Mirrors Edge.
Fallout 3
Borderlands(liker det veldig godt)
Dawn of war 2
Company of heroes.
Dark sector.
Assult on dark athena.

Spill som jeg er ferdig med men ville øsnke jeg aldri har spillt.

ROUGE WARRIOR (AAAAAAA)
Final Fantasy 13
Alpha Protocol
  • 0
Pile of shame: Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm 2: Mangler bare 1 trophie til!

Lagt til 2011-02-11 21:50:
COD: Black ops
X-men
Prototype
Super mario galaxy 2
SMG: 1

Glemte å si di her
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Jeg er skamfull over at jeg har en liste. Det jeg er mest flau over er naturligvis hvilke spill som befinner seg på listen. Den består av blant annet Bioshock 2, Battlefield: Bad Company 2, God of War 2 og 3, Assassin's Creed Brotherhood (dette er et spill jeg holder på med nå. Men går ofte et par dager mellom hver gang jeg setter av en time i Roma!), Prototype og Fallout 3 - bare for å nevne noen. Det store spørsmålet er om jeg noen gang kommer til å bli kvitt denne listen, eller om den bare kommer til å vokse og vokse. Skremmende tanke!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Hm.

Jeg respekterer at du skal ha en egen mening og sånn men AT DU SKAMMER DEG OVER THE BEATLES: ROCK BAND ER SKAMMELIG. Synes nå jeg.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Skammer meg ikke over det ?

Jeg syntes det er et bra spill, men jeg har ikke rette fokusen i det, dessuten begynner jeg å nå slutten på det spillet
*MacGyver Theme*
  • 0
Javel, det var da fint, det var liksom bare det at bloggen handlet om en haug med spill som du skammer deg over. Riktignok skrev du at ikke alle var elendige, bare 1, men poenget mitt er at man ikke burde skamme seg over å eie The Beatles: Rock Band bare fordi man ikke har gjennomført det, for det er et spill som ikke nødvendigvis må gjennomføres, heller bare spilles på freeplay med venner for gøy.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Jaja, skjønner hva du mener.
*MacGyver Theme*
  • 0
Bioshock 1
Bioshock 2
Uncharted 1
Uncharted 2
NBA 2K10

Ganske kort egentlig
''Our lives are made by the death of others'' - Leonardo da Vinci
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!