Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I det siste har det blitt en del Test Drive Unlimited 2 på Playstation 3. Både jeg og Markus har fått kjørt oss godt. Vi har ikke kommet så langt ennå, men det går sakte men sikkert fremover. For å beskrive spillet så er det faktisk ganske bra selv om fysikken på bilene ikke er helt på topp. I tillegg så føles det litt dødt ut i gatene. Detaljene i grafikken er helt fin og at øya Ibiza er bygd opp og hvor du kan kjøre rundt i, synes jeg er konge. Jeg er rimelig godt fornøyd med spillet som kommer til å holde meg og Markus gående i mange, mange timer til.

Emil har også kastet seg på å kjøre litt TDU 2 og det er noe jeg ikke skal nekte han. For Emil er en mester i Mario Kart og slår de fleste der, så kan det være greit for han å prøve ut skikkelige bilspill også.

Hva synes du om Test Drive Unlimited 2?

Et annet spill jeg for tiden ser virkelig frem til er uten tvil Bulletstorm. Gleder meg til å se hvordan spillet er bygd opp og hvordan rå action er flettet sammen med handlingen. Grafikken og mulighetene i spillet ser faktisk veldig spennende ut skal jeg være helt ærlig.

Hva tror du, vil spillet gi deg noe eller er det andre spill du i nærmeste fremtid heller har fokuset på?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Greier meg med Hot Pursuit ennå hvis jeg skal spille bilspill Det er ennå kult
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Test Drive Unlimited 2 er et godt spill - bedre enn eneren. Samtidig virker det som om Eden har en del problemer med serverene, og det er mange onlinefunksjoner som ikke fungerer enda. Så får jeg også bare håpe de vektlegger noen nye DLC'er, for 100 biler i et slikt åpent bilspill føles ikke nok
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Kommer til å kjøpe TDU2 snart
  • 0
TDU2 ser jo bra ut da, men det kommer allerede så mange andre spill i år hehehe
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
TDU 2 liker jeg svært godt og har alt en ganske så grei samling av biler;)
Er kommet over til Hawaii så deja vuen er tilstede

Spoiler:Jeg synes bare det er synd at man ikke kan selge biler du vinner fra den andre motstanderen din. Miami Harris, Ryan Wilder osv.
  • 0
Hatet det først nå elsker jeg det Vet ikke hvorfor. Men jeg logger meg på gang på gang.Et par ting som må fixses er politet. Vi må jo mosse bilene 75% før dem gidder og ta opp jakten på deg. Og da er dem politi på steroider. Jeg vil heller ha politi som tar opp jakten på deg med en gang du kjører får fort eller eller gjør ulovlige ting. Og heller ikke så agrsive purk når dem skal stanse deg. En annen ting er bliene du kjører kan jo fly av gårde som papir fly Lett som bare det. Bilene må få tungde i seg. Ellers så kommer jeg på en ting jeg kunne tenkt meg var en plass der man kunne segle bilene som man vil kvite oss med. til andre online spillere eller til bil butikker. Ellers så kunne dem tenkt på fullskade på bilene ;) hehehe
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!