Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Advarsel: Alle linker i denne bloggen inneholder sterke sener.

Som vanlig går det lang tid mellom hver gang jeg får lagt ut noen spillrelaterte videoer.

Tok meg omsider tid til å redigere om den nye Dead Island traileren alle snakker om (har du ikke sett den kan du se den her: http://www.youtube.com/watch?v=lZqrG1bdGtg ) slik at alle klippene ligger i kronologisk rekkefølge.

Det finnes mange filmer og spill med zombie tema. Men sjelden ser du medier ta for seg de personlige delene av historiene. Hvordan det er for en far å miste en datter i ett zombie angrep for eksempel. Skal vi tro traileren virker det som om Dead Island er spillet som har satt seg fåre å rette på dette problemet.

Her er min re-eddit av traileren, satt sammen i kronologisk rekkefølge:
http://www.youtube.com/watch?v=5kNVmYqTGWE

Fortell meg gjerne hva du synes ;)
This is a private conversation between me and the world
  • 0
Bra video. Og takk for mp3-filen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Dritbra! Husker at første gang jeg så traileren syntes jeg det var litt forvirrende når den var baklengs. Men dette ble bra du!
  • 0
Godt jobbet, men foretrekker den originale. Baklengs greia blandet med vanlig klipp funket usedvanlig godt.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
knallbra! sett noen andre re-edits av traileren (inkludert IGN sin) og jeg må si du har den beste men traileren i seg selv må være en av de tristeste jeg har sett
  • 0
Digger den sangen!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Fantastisk!
"Det skal ikke være nøtter i skoleboller, bare sånn gult."
  • 0
Jeg... uh... Måten du skriver på, får meg til å tro at du står bak dette... stemmer det? oO
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Jeg har redigert om traileren til Spillet dead island slik at klippene fra traileren står i kronologisk rekkefølge hvis det var det du tenkte på ;)
This is a private conversation between me and the world
  • 0
oh. okay, da så. Trodde du var med på å lage traileren og spillet som en helhet. Begynte seriøst å lure
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!