Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det kunne faktisk blitt realiteten om visse krefter innen ski-sporten hadde fått viljen sin. Det er nemlig blitt utført en del forsøk på å «smøre» utviklerne bak Killzone- serien til Guerrilla Games. Ønsket Til Norges skiforbund, var at de nederlandske spill- utviklerne skulle holde spillet Killzone 3, tilbake i drøye 2 uker. Dette skulle i utgangspunktet bare gjelde Europa. Norges skiforbund var villige til å betalle ca 60 millioner for å få handelen i boks.

Det hele startet med manglende billett- salg til kommende ski- VM i Oslo. Åpnings sermonien er som kjent på samme dag som det etterlengtet Killzone 3 slippes. Det har lenge gått rykter om at dårlig promotering er hovedårsak til det sviktende salget av billetter.

Guerrilla Games sa i en kort pressemelding at det aldri var snakk om å utsette spillet, dermed blir det hvertfall folkefest for oss gamere, om et par dagers tid. Spillet skal visst nok selge svært godt, noe som flere butikkkjeder bekrefter. Men man bør være tidlig ute viss man vill skaffe seg et eksemplar..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Haha. Er dette aprilsnarr?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Hahahaha. God tekst! (Y)
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hehe.. Takktakk!!
-Kill -Loot -Return.
  • 0
2 dager igjen nå! God blogg heheh
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Hah, seriøst?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
loool
Love will tear us apart.
  • 0
Nå vil hele Europa hate Norge for å prøve å utsette det! Faen, nå tar jeg selvmo......

LOL Trodde du jeg tok selvmord? Fail!!

Bra at jeg har bestilt Killzone 3 og Sharpshooter da
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Skulle egentlig ikke forundret meg om dette hadde skjedd
Let the voice of love take you higher
  • 0
60 millioner er ingenting med tanke på hva Sony hadde tapt på dette. Vil nok tro at en rekke personer hadde jailbreaket PS3 og lastet det ned ulovlig.
  • 0
Flott blogg, jeg var den første som bestilte dette på GAME i byen. På onsdag, skal jeg, ha muntelig, framføring, klokka halv 11, så fyker jeg til byen RETT etter det å hente spillet <3
*MacGyver Theme*
  • 0
Haha! Hvem gidder å se på ski-VM når man kan drepe helgster Helgan!
Shitting dick nipples
  • 0
Kunne ikke brydd meg mindre oms ski-VM, tar Killzone over langrenn any day!
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Hørtes skikkelig spesi ut!
Er dette seriøst? har do noen skilder?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!