Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hallo!

Da beta demoen til killzone 3 kom for noen uker siden ble eg meget begeistret og hadde store forventninger til spillet. Det samme skjedde da demoen ble sluppet . Da gledet jeg meg enda mer, MEN når jeg nå skulle over til skien til min fetter spillte vi gjennom spillet i co-op på veteran, og jeg satt igjen med en følelse av at spillet manglet det lille ekstra. For al del, spillet har kanonbra bilde og lyd men jeg må si at resten blir litt for daft. Storien er grei, men savner det lille ekstra. Riktignok har eg ikke prøvd onlinen ennå, men sitter å prøver spillet på elite :D Ikke akkurat så vanskelig som det høres ut som. Så nå har vi da sittet å gamet helgen som var og jeg innrømmer at jeg ble lei å spille etter drøyt 1 time, men vi kom gjennom spillet, på et par dager :). Men alt i alt syns eg spillet ikke er så spessielt at det skal få 9/10 på denne siden. 7/10 er nok mer en riktig karakter.
  • 0
1: Prøvd å skrive en anmeldelse om spillet?
2: Andre på denne siden har sine meninger om spillet, du kanskje ikke likte det. Det er helt greit. men det betyr ikke at de andre på siden ikke liker spillet. Noen liker det kanskje bedere enn deg. 7/10 er din karakter. 9/10 er andres mening om spillet.

Lagt til 2011-03-02 00:14:
selvfølgelig har du jo lov til å si din mening. men jeg synes heller du kunne skrevet en anmeldelse om spillet.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
jeg måtte bare få ut det jeg hadde på hjertet
  • 0
Spillet er faktisk bra og jeg har sett en kompis spille det en god del, men igjen - gi meg mus og tastatur og jeg er lett med
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • 192
  • 192
So damn lei av FPS, så ville sikkert gitt det noe av det samme... Blir vanskelig å holde seg objektiv når man er lei av sjangeren...
Get ready for a better you
  • 0
Synes spillet var utrolig bra.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!