Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vi har designet to Crysis 2-forsider til det actionlessede marsmagasinet. Bladet er sendt til trykk og beslutningen er tatt - så dere får ikke stemt frem forsiden. Ikke denne gangen folkens, sorry.

Likevel er jeg spent på hvilken forside dere syntes er kulest, og hvilket alternativ dere tror vi har gått for.

La oss høre det. Hvilken forside vil dere at skal pryde marsmagasinet?

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Jeg stemmer på nr. 1 ^^
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Den øverste ser mer badass ut Helt klart nummer 1.
  • 0
Nummer 1 vil jeg helst ha, men nr. 2 er også ganske bra

Vet dere hvilke dato den kommer ut???

Gleder meg noe villt til Crysis 2 og anmeldelsen
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Nummer.1! Den presenterer Alcatraz i sine sanne stil og han ser ut som en skikkelig kul hersker der han står og ser mot en eller annen plass. Det liker jeg!
  • 0
Midtstilt er stygt.
Håper virkelig dere har mer smak enn som så.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Går alt etter planen kommer bladet ut førstkommende fredag, eller mandag til uken. Februarmagasinet ble forsinket pga snøstorm i Danmark (hvor magasinet blir trykket) og posten er ikke alltid like pålitelig, så det er vanskelig å vite med sikkerhet.

En god tommelfingerregel er at bladet dukker opp i Norge en uke etter at magasinet er levert til trykk, som var forrige fredag.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Tror nok dere gikk for den øverste, men blir ikke skuffet om dere tar i bruk den nederste!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Nederste var kulest! øverste er.. ehhh standard.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Den enderste var dritfet! Velg den! Har dere Crysis 2 anmeldelse i bladet?
  • 0
Bryr meg egentlig ikke om hvilken av dem det blir. Med tanke på at det er Crysis 2 uansett. Fokuserer alltid på det som er på innsiden. Men sure, en kul forside gjør det alltid litt ekstra fristende å plukke opp bladet
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Den nederste var kulest!
  • 0
Øverste appelerer mest for meg.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
nr.1
Det virker som om det andre har blitt brukt før!

Et spørsmål Mr.Nymoen kommer Dragon Age 2 anmeldelsen på torsdag eller fredag?
Eller så må vi vente til bladet?
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Nederste, ligner på coveret til Crysis.
  • 0
Jeg er rimelig sikker på at GR-staben tok den øverste. Den er mer typisk GR, rett og slett. Overrasket om jeg tar feil!

Men som New Age sa, den øverste er standard, ikke noe originalt over den. Rett og slett kjedelig, og jeg greier ikke la være å få en følelse over "been there, done that".

Den nederste var en del bedre, den har særpreg i forhold til den første, samtidig som det er noe spennende mystisk i atmosfæren. Noe ligger å lurer, og det "tiltrekker" meg. Håper på nederste!
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Dragon Age 2-anmeldelsen publiseres klokken 18:00 i kveld. Ingar har skrevet anmeldelsen.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Litt off-topic, men hvilken aldersgrense får dette spillet? Ser råkult ut!
  • 0
Jeg mener den øverste er penest, rent estetisk. Forøvrig lurer jeg på hvorfor det ikke står Portal 2 (i stor skrift) på den?

Og jeg gleder meg til DA2 anmeldelsen.
Just kill him with your awesome
  • 0
Parkour Gamer: Ja! Vis du ser i hans forje blogg Får vell spille online på Crysis 2 vi også

Kristian: Takk for svar..håper den kommer på fredag da

Gleder meg også til Dragon Age 2 anmeldelsen
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Synes klart at den nederste forsiden var kulest. Minnet meg om The Wall-traileren.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Den nederste var mest imponerende for meg
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Den første!
"Lag's a bitch, then you die"
  • 0
Så dårlig at Sverige får en artikkel om et ikke annonsert spill, mens vi i Norge bare får ting vi vet om. Fuck that shit, jeg vil ha svenskt GR.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!