Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Heia. Var en tur innom gymmen i dag, til tross for at jeg har tidagers treningsfri (første siden juleferien). Tok en svømmetur, dyppa meg i boblebadet og svetta litt i badstua. Dette er ikke en digital dagbok der jeg skal dele mine intime detaljer fra garderoben, men i dag skjedde det noe så sjukt at jeg bare MÅ fortelle om det. Nei, jeg mista ikke såpestykket, for de som håpa på noe sånt.

Mens jeg og en rekke andre nakne menn tørka oss, skifta, dusja osv., kom det plutselig inn en vaskedame i herregarderoben! Med bestemte skritt gikk hun rundt og moppa gølvet, uten å se ut til å bry seg med det faktum at jeg og andre menn uten klær stod der og måpa.

Etter det innledende sjokket ved negerdamens åpenbaring, tok jeg endelig et håndkle rundt livet. Ikke at det betyr så mye når hu allerede har stirra på kuken min, men likevel. Jeg skifta som vanlig og forsøkte å ignorere dama som svinsa rundt der i en fem-ti minutters tid og gikk sporenstreks til resepsjonen der en heller brutal lapp gikk ned i ris/ros-kassen.

Det jeg skreiv til de på "Sørlandets største treningssenter" var i kjappe ordelag at jeg syntes det er enormt dårlig idé å sende DAMER inn i HERREgarderoben, midt i åpningstida. Ærlig talt, jeg er liberal på nakenhet og seksualitet, men da foretrekker jeg å være naken med damer på tomannshånd, ikke i en garderobe der man helst vil skifte klær i fred.

Er dette egentlig lov i utgangspunktet? Hvordan ville damene reagert hvis en mann plutselig kom inn i garderoben mens de var nakne? Det virker nesten som om folk trur det er greit at nakne menn blir satt på utstilling, men ikke nakne damer.. Damer er jo utstilt nakne over alt, i magasiner, på TV, på Internett, så egentlig bør vel nakne menn være et større tabu?

Uansett, dette er lavmål av et tilsynelatende profesjonelt treningssenter. Ikke det at jeg har noe i mot damer generelt, men i garderoben vil jeg være i fred!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Vado
Kristelig folkeparti nytt lovforslag: STOPP med vaskedamer i herregarderoben! BLASPHEMI
  • 0
Etter å ha lest første avsnitt, tenkte jeg automatisk på han gangsteren i Frp..

"Ikke at det betyr så mye når hu allerede har stirra på kuken"
Det er ikke mye jeg vet om mannlige kjønnsorganer, men når det refereres til "kuk" tenker man ofte på den erigerte varianten.. penis/tiss osv derimot....

Anyway, virker som dere hadde det koselig, helt til hun frøkna kom inn..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
På toppen av alt måtte det være ei "negerdame!"
Decyfered!
  • 0
Vado: Kristen er jeg ikke, men kan gjerne få skifte uten at kjerringer kommer inn..

Bent_a: Den forskjellen på kuk og andre ord som beskriver penis har jeg aldri vært borti før. For meg er en kuk en kuk, uansett om han er hard eller ikke Kan forsikre deg om at jeg ikke er fysisk i stand til å få ereksjon med nakne menn over alt

Faunvik: Ja, og det er ekstra flaut, for etter et par uheldige episoder på fylla sier vennene mine "when you go black, you never go back", og mobber meg..
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Kan forsikre deg om at jeg ikke er fysisk i stand til å få ereksjon med nakne menn over alt


Det sier de alle.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
I rest my case.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Ole Christian: Haha, du også da, formoder jeg.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Damn it, I got backtrolled.

http://bildr.no/view/854137
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Okay... kan de ikke vaske etter stengetid eller no? Istedenfor å vaske mitt på en tid der det er ganske dårlig med å swoope gulvet...

(Negardame ja.... )
  • 0
Kjipt at når dere gutter drev på med en søndagsorgy så kommer denne apekatten inn og avbryter. Uff uff.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Jeg skulle til å si noe gøy om MIN penis her, men... jeg orker ikke. Alt som omhandler penisen min er for langt uansett.

Okay, jokes aside, dette var da veldig... merkelig? Jeg skjønner deg godt da. Sinne er en helt normal reaksjon når en dame kommer inn og avbryter deg når du er naken med mange andre gutter.

Jeez, enough with the jokes already!
Men som sagt, jeg skjønner deg.
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Jeg ser at interessen for homofili er veldig til stede her på GR. Jaja, med så mange pubertale jomfruer som er usikre på sin egen seksuelle legning, så kan man ikke forvente annet
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Vado
meh, glem kommentaren ovenfor fra min side dette var den mest interessante bloggen jeg personlig har lest på GR
  • 0
Dette har skjedd tidligere på Spicheren, så dette er ikke noe nytt. Dog skal det sies til forsvar at det står på døra når det er kvinnelige vaskehjelper som vasker i åpningstida.

Og btw, for noen uker siden så skulle noe fikses i jentegarderoben og da var det menn som kom for å fikse det, igjen opplyst på døra.

=)
Ja, det er meg.
  • 0
Strife_Cloud: Ja, det står faktisk på døra, men greia er, at jeg og kameraten min trudde noen hadde kødda og bytta om lappene. En gang stod det at mannlig vaskehjelp skulle vaske i kvinnegarderoben og kvinnelig vaskehjelp i herregarderoben, og da var jeg jo sikker på at noen bare hadde bytta rundt på det

De kan ikke forvente at alle får med seg noe som står på døra, for ingen av de i herregarderoben skjønte en dritt da hu kom inn, i følge "WTF!?"-uttrykka i ansiktene

Igjen, synes det er jævlig useriøst av Spicheren. De har faktisk mannlige vaskehjelper ansatt der, så kunne ha brukt dem
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Hvis noen fremdeles leter etter et rengjøringsfirma, kan jeg på det sterkeste anbefale å prøve dette selskapet https://mikrenhold.no/. Jeg prøvde mange selskaper, og ingen av dem var ikke så profesjonelle som denne. Hvis du prøver, kan jeg garantere at du ikke vil angre på dette
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!