Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har lært at alt er ikke gratis og at man i dag må jobbe for å få til ting. Så når jeg ser at ting er GRATIS sperrer jeg opp øynene og sjekker selvsagt hva det kan være. Jeg bruker en del tid på spill og hvor jeg for øyeblikket spiller (Shift 2 Unleashed, Crysis 2, Battlefield: Bad Company 2, Motorstorm Apocalypse, Ghost Recon Shadwo Wars) og nå altså dette spillet. At det til og med er gratis gjør at jeg digger det. Spillet jeg tenker på er Battlefield4free. Dette er et krigsspill som faktisk er gratis å spille og i tro mot Battlefield-serien med brett fra Battlefield 2 (Karkand, Sharqi, Gulf of Oman for å nevne noen av storbrettene). Selv har jeg vært med på en lukket betatest av spillet i et par måneder og har kost meg godt for å si det slik.

Nå er den lukkede betatesten over og det er blitt åpnet for alle som ønsker å spille. Herlig rett og slett og tenk, det er GRATIS!

Klikk deg inn på den offisielle nettsiden til
Battlefield4free og bli en del av slagmarken mens kuler suser over hodene våre mens vi febrilsk prøver å komme oss unna en stridsvogn!

Når du ser ordet gratis, blir du fanget inn og må sjekke ut hva det gjelder for noe?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Spilte igjennom hele betaen, nå skal det bli kos med fullversjon! C:
  • 0
Sjekker ut alt som er gratis.
  • 0
Kunne noen gitt meg informasjon om specsa til dette? Har innmari lyst til å prøve, men redd for at jeg ikke har noe PC å spille det på : (
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Elsker ting som er gratis
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Det er et av de beste gratis spillene jeg har spilt
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
CEG93:

Spillet krever nesten ingenting av pc'en, så slapp av
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
ble invitert til closed beta så ja jeg spilte of course i betaen
  • 0
Jeg er motstander av påstanden; "Det er bra til å være gratis". Etter å ha prøvd endel matcher så er jeg både positivt overrasket og noe skuffet. Det nye kartet som ikke er fra BF2 føles mest skapt for balansen i spillet og fungerer veldig godt, men de to andre BF2 kartene fungerer ikke bra.

Alt for store i forhold til antall spillere, rare flagg "spawn" og noe merkelig våpen balanse.

Dette spillet er en dårlig klone av BF2 og når BF2 er så billig som det er blitt nå så vil jeg heller anbefale å spille det, fordi det er mye bedre.

Battlefield Play4free er helt klart et godt spill, men det er mange andre mye bedre spill på markedet.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg har egentlig ingen interesse for Battlefield spill, så tenkte å gi videre noen koder EA sendte meg som gir noen ekstra våpen tror jeg så vil noen ha kodene som spiller Battlefield4free PM meg KODENE ER GITT
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
Crazy Kraken: Det er sant da og selvsagt er jo BF2 mye bedre, men for de som ikke skaffer seg det spillet så er Battlefield4free er et godt alternativ
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • Los
  • Los
La meg se.. Jeg fikk Portal gratis til PC, jeg fikk en gratis jo-jo på butikken, jeg lastet ned Age Of Conan når det ble gratis og nå fikk jeg Mass Effect 2 gratis på PC fordi jeg kjøpte Dragon Age 2.. Jeg ELSKER gratis!

Og som sunnmøring sjekker jeg alltid, ALLTID, det som er gratis! Eller på tilbud
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Ikke det beste spillet, men jeg liker Sniper Class!
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Såklart, spill som DICE gir ut GRATIS, er nok ikke laget like nøye som de andre spillene de lager som koster penger. Men man blir jo av og til lei av spillene man har, og da er det flott med et litt annerledes spill innimellom!
  • 0
Kunne vært med i betaen, men sendte alle kodene mine vekk. ;)
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Nothing is free. De har reklame på websiden, og de tjener på at vi laster ned! Men serr, dette må jeg ta en nærmere titt på!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Bare jeg som husker Battlefield Heroes? Det skal spilles i sommer!
  • 0
Dette eide
*MacGyver Theme*
  • 0
Kjøpte 50.cal sniper for alltid
i7 2700k | 32g Ram 1600 mhz | Corsair H100 | Cooler Master Silent Pro 1200w | 3x EVGA Geforce Gtx 680 2gb | Corsair Obsidian 800D | 2x 3TB Seagate Barracuda | 2x Intel SSD 320 Series 120gb
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!