Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Å drømme er noe jeg liker veldig godt og kan nok med hånden på hjertet si at jeg har drømt mye rart opp igjennom årenes løp. Alt fra å drømme om brann, det å kunne fly, mer sensuelle drømmer til vanlig hverdagsdrømmer. Til og med har jeg drømt om spill som jeg har slitt med å gjennomføre og hvor jeg i drømmen har funnet løsningen. Det sier litt hva jernen vår jobber med om natten. Selvsagt har jeg også mareritt og spesielt når det omhandler meg og min familie. Heldigvis er det langt i mellom marerittene...

Har du hatt noen drømmer hvor du har våknet og nærmest måtte klype deg selv i armen om det var virkelighet eller ikke?

En låt som jeg hører på for øyeblikket er denne; http://www.youtube.com/watch?v=N6O2ncUKvlg og som passer litt godt til temaet...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg drømte nettop at jeg wrestla Zhang fei fra dynasty warriors på et bad...
  • 0
Jeg drømte at jeg så på TV sammen med pappa, og programmet vi så på startet å spille musikk fra Fallout: New Vegas.

Så var jeg plutselig hovedpersonen i det programmet vi så på, og verden var tatt over av zombier. Jeg laget et skur som i den ekte verden ikke kunne holdt på en katt engang.

Etterhvert møtte jeg noen andre folk, som ville se det "sikre" skuret mitt. Da vi kom dit var det enda mindre enn det i utgangspunktet var

Det er mye jeg ikke husker, men jeg husker at jeg hadde en kjøttkniv som jeg skulle drepe noen andre mennesker med, men jeg fikk det ikke til. Jeg fikk bare til små kutt, og de personene jeg skulle drepe måtte lide ganske lenge før jeg fikk det til.

Snål drøm egentlig
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Drømte en gang at jeg sto opp og gjorde akkurat det jeg pleier å gjøre om morgenen, det var merkelig det...
  • 0
Jeg drømmer mye rart...
Anbefaler Inception (nr.8 på imdb)
En film om drømmer.

Dagdrømming har jeg for mye av, fra å være kongen av jorden til å lage et spill med grafikk som er bedre en virkeligheten.

Drømming er rart
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Les denne artikkelen her, Bernt!

http://en.wikipedia.org/wiki/Lucid_Dreaming

Interessant lesestoff!
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Jeg har drømt mange drømmer jeg trodde var virkelighet.

Noen av dem skulle jeg nesten ønske var sanne også!
Flere drømmer jeg har drømt at jeg har fått noe skikkelig fett, men når jeg står opp om morran for å finne det, finner jeg ut at jeg ikke har det
  • 0
Jeg drømmte en gang at jeg var ute med en venn , og lekte sisten men så kom en løve å fulgt etter oss......

God blogg!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • Play
  • Play
Drømmer e spennende greier ja. Særlig når du går mer inn på det, og kanskje prøver deg på bevisste drømmer.
  • 0
Drømte for to dager siden at jeg var i Rapture fra Bioshock som var utrolig kult , men det var forventet siden jeg akkurat hadde spillt i flere timer til jeg rundet toeren og enern ca. to dager før og hver gang jeg lukket øynene så jeg en kamp med en Big Daddy og en Splicer (no kidding)

Så hjernen er virkelig en fantastisk ting
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!