Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

12 tia ^^
*MacGyver Theme*
  • 0
Legger meg mellom klokka tolv og ett, vanligvis. Om jeg legger meg før det så er jeg ofte mer trøtt enn når jeg legger meg litt sent, for en eller annen grunn.

Så jeg kan i grunn si at jeg har 5,5 timer søvn i gjennomsnitt på hverdager. I helgene blir det betraktelig mer. Føler dog ikke mindre motivasjon og er ikke trøtt på skolen. Akkurat som DoanDavid så har er jeg sjelden syk, men jeg kan ikke engang huske sist jeg hadde omgangssyke..
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Hvis 7,5 er det optimale, er ikke 6 timer ALT for lite.. Forskere mener mye rart, skal du tro alt de finner på, må du nok slutte med både det ene og det andre. Spill, har forskere funnet ut, fremmer drapslysten i folk.. Vel...
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Jeg legger meg som regel rundt halv elleve/tolv på ukedagene og står da opp klokka 7 (liker å drøye til 7.20). Når det er som verst med skolearbeid pleier jeg å slukne i senga midt på dagen, ellers kanskje 1 gang i uka ^^ Da sover jeg i en halvtime/time og føler meg utrolig uthvilt etterpå!

I fjor sov jeg i gjennomsnitt 5 timer hver natt og jeg kan egentlig ikke si jeg merket noe til det der og da ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Sover mellom 8 til 8,5 timer hver dag.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Det sies at Leonardo Da Vinci bare som fire timer om dagen. Han sov hver 6. time, altså han var våken fem timer og sov en time.
Hadde vært morsomt å prøvd, men går nok ikke når jeg er borte 10 timer om dagen
  • 0
Sover 7-9 timer
  • 0
Sover i hverdagene i 7-8 timer, i helga sover jeg 10-13 timer.
  • 0
halv 11 faktisk. Da er jeg så trøtt at jeg stuper. Helgene kan det gå til 4
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Pleier å sove i underkant av 6 timer hver natt om jeg skal på skolen dagen etter. Kan dog sove i mattetimene på tirsdager og torsdager >_>

hehehe...
  • 0
Jeg legger meg klokka 11. Det å stå opp sliter jeg med, men jeg er fullt våken på skolen
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Skulle ønske det var som før, at jeg MÅTTE legge meg 2100-2130 (når jeg var barn såklart), da hadde jeg fått sove masse, det høres godt ut men jeg er for lat...
Safety first!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!