Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Har du hørt om ønskekvist? Tror du at det funker?
For noen
Bare noen
Noen greier det med kleshengere.
Når bestefaren min går med en kleshenger over vannkabler etc, bøyer den seg nedover/vris seg. Helt serr! Hvis jeg prøver, er den helt stille. Klart, jeg prøvde jo bare i noen få sekunder da, skal prøve mer seinere. Men serr, for han vrir den seg nedover.
Pappa greier det heller ikke, men hvis for eksempel Odd, kompisen hans, tar på skuldra til pappa mens han holder en ønskekvist eller kleshenger, vrir den seg da.

Fy flate så freaky!

Er det bare jeg, eller er det noe rart? Jeg greier det ikke. Jeg kan love deg, han trikser ikke. Fronten bøyer seg ned mens jeg ser på, mens endene fortsatt er rette. Selve plasten vrir seg på en måte.

Greier du det? Prøv å gå over en vannledning ellernoe med en plastik kleshenger


Lagt til 2011-05-13 22:37:
Sorry for kort blogg forresten
  • 0
Jeg har ikke prøvd det, men det er absolutt ganske merkelig!
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Vid, or it didn't happen!
Just kill him with your awesome
  • 0
Fake n' gay
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
"Sorry for kort blogg forresten " så hvorfor ikke skrive den lenger?

Jeg tror ikke på det før jeg får se det
  • 0
Jeg kan bli usynlig, beat that motherfucker.
Love will tear us apart.
  • 0
CSK: Lol alle kan jo det, da -.-
  • 0
Jeg tror ikke på det selvom jeg får se det.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Prøv selv da. Hold i begge endene, og gå sakte bortover der du vet det er en vannledning etc. Stop hvis den begynner å bøye seg litt ned. Du må ikke holde begge endene for hardt.

Prøv. Kompisen min prøvde det en gang, han trodde jeg bare kødda me'n, men når han prøvde, og i fikk det til, ble han sjokka!
  • 0
Herregud folkens det virker bare hvis du tror på det, hvist du ikke tror på det virker det ikke.
  • 0
If you not believing on this, it won't work.
  • 0
La oss gjøre dette lett for oss skeptikere.

Vis oss en video av bestefaren eller faren din + hans kompis gjøre dette, så kan vi faktisk se det. Hmhm?
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Det er mye mellom himmel og jord som "ikke" kan forklares og dette kan være det

Jeg tror på mye
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hvis man holder den ene fingeren på det høyre øret og den andre i på tuppen av tåen. Man kan da høre blodet som strømmer gjennom kroppen din.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Har ikke prøvd, men jeg har jo en freaky kraft!

Jeg eier så awsome på gamle cod spill: 1, 2, 3, 4

Aner ikke hvorfor men det er vedlig bra da
i7 2700k | 32g Ram 1600 mhz | Corsair H100 | Cooler Master Silent Pro 1200w | 3x EVGA Geforce Gtx 680 2gb | Corsair Obsidian 800D | 2x 3TB Seagate Barracuda | 2x Intel SSD 320 Series 120gb
  • 0
Jeg kan skyte lyn ut fra fingertuppene, og skru på iPoden med bare et blikk.
  • 0
Jeg kan svømme på land. Er jeg og Chuck Norris de ensete av den arten eller?
  • 0
Tror faktisk jeg er en smule synsk, for det hender ganske ofte at jeg plutselig tenker en helt random tanke, også skjer det bare (ikke 100 % av gangene selvsagt).

Et eksempel på dette er en gang som jeg satt og spilte, helt vanlig, og plutselig begynte jeg å tenke på fly-krasjer, og det hadde ingen sammenheng med spillet what so ever. Dagen etter hadde Air France-flyet styrket i Atlanteren. Kan være kun tilfeldigheter, men det er fortsatt ganske sykt å tenke på.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Jeg kan fly. Teller det?

Lagt til 2011-05-15 21:11:
damn, noen hadde allerede den vitsen. Jeg suger.
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!