Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Om geek-nivå

Antall innlegg: 40
Til førstesidenTil forrige side (1)Til siste sideTil neste side (2)
  1. 01
  2. 02
Ingar Hauge
GR®
Dersom du ikke har noe bedre å gjøre på en lørdags ettermiddag - i påvente av Champions League-finalen, for eksempel - kan du ta en lang og omfattende test på nettet. Det er tid for å teste geek-nivået ditt.

Mitt geek-nivå lå bare på knappe 34,31734%. Dermed er jeg bare "Total Geek." Det kunne med andre ord vært høyere. Hvor høyt kommer du?

Noen smakebiter på spørsmål man kan krysse av på i testen (og som jeg krysset "ja" på):

- I know the air speed velocity of an unlaiden swallow.

- I have programmed a calculator in math class.
- I have quoted Yoda in conversation or debate, at least semi-seriously.
- I have faulted a movie for its technical and/or historical innaccuracies.
- I have read all the Harry Potter books more than once.
- I want to take over the world.
- I have had long Mac vs. PC debate.
- I have indexed and catalogued any personal collection.

Og mange, mange flere. Testen tar du her, og deretter kan du poste resultatet i kommentarfeltet.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
Trymgjoerva
Awesome test! jeg scoret ca 26 prosent, og ble også total geek! Har mye å strekke meg etter, nå...
LesMiserable
12,73063% - Geekish tendencies.
Taxta
3.35264% - Poser

Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
toreofnorway
ehh??

1.47601% - Poser
:)
NewAge
18%.. *Goes to bed in shame*
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
sonic og link
6.8% Poser.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
RockFuzzEleven
18%. Altså bare en Geek.

"Viva la Revolution" - Jesus
Ryuzaki
19%
Capitalism is what people do if you leave them alone - Kenneth Minogue
David Selnes
GR®
39,48339% - Major Geek

Not too shabby!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
Ine
29,7048.

Spoiler:Krysset av på "exaggerated on this test to score better". (A)
Riddle me this
Kronoz
Moderator
23.6.

Så jeg ble "bare" geek.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
Hopetify
35% Total geek
What is dead may never die
Strategist
Community Manager
41.7%
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
Worst Username Ever
20.4797- Geek
Trakk kanskje ned en del at jeg har null interesse for fantasy, sci-fi og programmering, og aldri har vært glad i matte osv.
Take off every zig, for great justice
Strategist
Community Manager
Jeg er dessuten geek nok til å bruke en modifisert firefox add-on til å klikke alle boksene samtidig og få svaret 100! - Liar!
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
fantomena
Fikk 2.58303%
Les min blogg! fantomena.bloggr.no - Ferske anmeldelser og nyheter
Creteck
Jeg er geek!
16.05166%
‘Unreal Engine 4 doesn't surprise us. CryEngine 3 is the benchmark' Cevat Yerli
kEv_91
15.49815% - Geek.
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
Tommy Kvaernerud
15.12915% - Geek

Var ikke stort jeg kunne svare ja på...
The earth died screaming... We're all mad here! - TKArtNor på twitter
Microtex
37.82288 - Major Geek

Argh! I needz to practice more!
The Heretic
Moderator
37,82288% - Major geek. Jeg er ikke inn i det cosplay, anime og rollespill-greiene, så det trakk sikkert ned en god del. Kul test likefullt, kunne godt vært litt mer programmeringsrelevant.
                                                                        †††
Kakashi sensei
Fikk 20% på geek testen. Jeg er tydeligvis en normal geek.
http://www.spillfeber.no/
Crazy Eyed Gamer93
6,8 - POSER!?!?! Tror jeg ble litt fornærma jeg.. Bullshit test, mye mer geek enn det! ^^
Onyck
Fikk 15,49815 - geek
Rule nr 1: Be EPIC!
Til førstesidenTil forrige side (1)Til siste sideTil neste side (2)
  1. 01
  2. 02
Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :--

Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 22% Wii U
  • 35% Playstation 4
  • 11% Xbox One
  • 27% PC
  • 5% ALLE!!
Resultat
sonic og link: OC: Om det er et par must have spill, som ikke er noe mindre enn mesterverk, så ja.Følg
2013-05-21 23:36
Ole-Christian: @Kakashi sensei: Det var litt ustabilt tidligere i kveld, men fungerer fint nå.Følg
2013-05-21 22:37
Kakashi sensei: Bare meg Gamereactor ikke funker for?Følg
2013-05-21 22:35
Ole-Christian: @remote: Definitivt. Tror ikke vi skal legge altfor mye i mangelen av viste spill så langt, dog.Følg
2013-05-21 22:18
remote: @OC: Lettere, men kanskje ikke i form av kortere tid. Det blir nok lettere å konvertere til PS4 nå som den har pc-arkitektur, da.Følg
2013-05-21 22:15
Ole-Christian: @remote: Både PS4 og Xbox One ser ut til å bli lettere å utvikle til enn PS3 og 360 da.Følg
2013-05-21 22:09
remote: @OC: Det gjør de nok. Når de begynner med et slikt fokus, aner det meg at det tar lang tid å utvikle spill til den. Tenker på PS4 også.Følg
2013-05-21 22:07
NorGaMaGamer: Gratis? Ja, Gratis kom og ta! http://www.gamereactor.no/blog/norgamagamer/59281/Følg
2013-05-21 22:06
Ole-Christian: @remote: Forventer at de retter opp i en del av skaden på E3.Følg
2013-05-21 22:02
remote: @OC: Ikke av det jeg har sett til nå. Det meste var som forventet. Det er nok bare spillene som kan imponere.Følg
2013-05-21 21:59
skeptisk-heksa: Varme og sol....ergo fluer...Følg
2013-05-21 21:57
Ole-Christian: Ble du imponert, remote?Følg
2013-05-21 21:43
Animorpher: Uff,pengene har flydd ut denne måneden og har enda en storregning som jeg venter på skal komme i posten... :(Følg
2013-05-21 21:42
The Cookiemonster: http://www.gamereactor.no/blog/the+cookiemonster/59271/ Da er bloggserien i gang! Vi starter med en oppsummering av sesong 12/13!Følg
2013-05-21 21:42
remote: Det skal tydeligvis mye til for å imponere i spillbransjen.Følg
2013-05-21 21:36
Ole-Christian: @sonic og link: Du kjøper en konsoll for ett enkelt spill?Følg
2013-05-21 20:56
xXAkresSXx94: Xbox One... Upassende. Konsollen ser merkelig ut.Følg
2013-05-21 20:49
sonic og link: Ser ut til at jeg står over den neste Xbox, med mindre de annonserer et must have spill eller to.Følg
2013-05-21 20:48
Tommy Kvaernerud: Ikke er den bakoverkompatibel heller. Ikke med arcade games engang.Følg
2013-05-21 20:41
Tommy Kvaernerud: Hvis det er fakta at kinect nå er obligatorisk, så er det allerede avgjort. Jeg kjøper ikke XO.Følg
2013-05-21 20:30
BETA +