Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Sortering Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger
Ingar Hauge
GR®
Ingar Hauge
Dersom du ikke har noe bedre å gjøre på en lørdags ettermiddag - i påvente av Champions League-finalen, for eksempel - kan du ta en lang og omfattende test på nettet. Det er tid for å teste geek-nivået ditt.

Mitt geek-nivå lå bare på knappe 34,31734%. Dermed er jeg bare "Total Geek." Det kunne med andre ord vært høyere. Hvor høyt kommer du?

Noen smakebiter på spørsmål man kan krysse av på i testen (og som jeg krysset "ja" på):

- I know the air speed velocity of an unlaiden swallow.

- I have programmed a calculator in math class.
- I have quoted Yoda in conversation or debate, at least semi-seriously.
- I have faulted a movie for its technical and/or historical innaccuracies.
- I have read all the Harry Potter books more than once.
- I want to take over the world.
- I have had long Mac vs. PC debate.
- I have indexed and catalogued any personal collection.

Og mange, mange flere. Testen tar du her, og deretter kan du poste resultatet i kommentarfeltet.

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
Trymgjoerva
Trymgjoerva
Awesome test! jeg scoret ca 26 prosent, og ble også total geek! Har mye å strekke meg etter, nå...

LesMiserable
LesMiserable
12,73063% - Geekish tendencies.

You're gonna get Litt Up
Taxta
Taxta
3.35264% - Poser

Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
NewAge
NewAge
18%.. *Goes to bed in shame*

"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
sonic og link
sonic og link
6.8% Poser.

"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
RockFuzzEleven
RockFuzzEleven
18%. Altså bare en Geek.

"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
Ryuzaki
Ryuzaki
19%

Capitalism is what people do if you leave them alone - Kenneth Minogue
David Selnes
GR®
David Selnes
39,48339% - Major Geek

Not too shabby!

Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
Ine
Ine
29,7048.

Spoiler:Krysset av på "exaggerated on this test to score better". (A)

Riddle me this
Kronoz
Kronoz
23.6.

Så jeg ble "bare" geek.

Are you my mommy? // Je Vois Tout
Hopetify
Hopetify
35% Total geek

What is dead may never die
Strategist
Community Manager
Strategist
41.7%

••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
Worst Username Ever
Worst Username Ever
20.4797- Geek
Trakk kanskje ned en del at jeg har null interesse for fantasy, sci-fi og programmering, og aldri har vært glad i matte osv.

Take off every zig, for great justice
Strategist
Community Manager
Strategist
Jeg er dessuten geek nok til å bruke en modifisert firefox add-on til å klikke alle boksene samtidig og få svaret 100! - Liar!

••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
Creteck
Creteck
Jeg er geek!
16.05166%

--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 ---
kEv_91
kEv_91
15.49815% - Geek.

De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
Tommy Kvaernerud
15.12915% - Geek

Var ikke stort jeg kunne svare ja på...

Microtex
Microtex
37.82288 - Major Geek

Argh! I needz to practice more!

The Heretic
Moderator
The Heretic
37,82288% - Major geek. Jeg er ikke inn i det cosplay, anime og rollespill-greiene, så det trakk sikkert ned en god del. Kul test likefullt, kunne godt vært litt mer programmeringsrelevant.

he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
Kakashi sensei
Kakashi sensei
Fikk 20% på geek testen. Jeg er tydeligvis en normal geek.

http://markusgamesdesign.weebly.com/
Crazy Eyed Gamer93
Crazy Eyed Gamer93
6,8 - POSER!?!?! Tror jeg ble litt fornærma jeg.. Bullshit test, mye mer geek enn det! ^^

"Don't cross the crooked step"
Onyck
Onyck
Fikk 15,49815 - geek

Rule nr 1: Be EPIC!

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!