Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dersom du ikke har noe bedre å gjøre på en lørdags ettermiddag - i påvente av Champions League-finalen, for eksempel - kan du ta en lang og omfattende test på nettet. Det er tid for å teste geek-nivået ditt.

Mitt geek-nivå lå bare på knappe 34,31734%. Dermed er jeg bare "Total Geek." Det kunne med andre ord vært høyere. Hvor høyt kommer du?

Noen smakebiter på spørsmål man kan krysse av på i testen (og som jeg krysset "ja" på):

- I know the air speed velocity of an unlaiden swallow.

- I have programmed a calculator in math class.
- I have quoted Yoda in conversation or debate, at least semi-seriously.
- I have faulted a movie for its technical and/or historical innaccuracies.
- I have read all the Harry Potter books more than once.
- I want to take over the world.
- I have had long Mac vs. PC debate.
- I have indexed and catalogued any personal collection.

Og mange, mange flere. Testen tar du her, og deretter kan du poste resultatet i kommentarfeltet.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Awesome test! jeg scoret ca 26 prosent, og ble også total geek! Har mye å strekke meg etter, nå...
  • 0
12,73063% - Geekish tendencies.
  • 0
3.35264% - Poser

Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
ehh??

1.47601% - Poser
  • 0
18%.. *Goes to bed in shame*
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
6.8% Poser.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
18%. Altså bare en Geek.

"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
39,48339% - Major Geek

Not too shabby!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
  • Ine
  • Ine
29,7048.

Spoiler:Krysset av på "exaggerated on this test to score better". (A)
Riddle me this
  • 0
23.6.

Så jeg ble "bare" geek.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
35% Total geek
What is dead may never die
  • 0
41.7%
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
20.4797- Geek
Trakk kanskje ned en del at jeg har null interesse for fantasy, sci-fi og programmering, og aldri har vært glad i matte osv.
Take off every zig, for great justice
  • 0
Jeg er dessuten geek nok til å bruke en modifisert firefox add-on til å klikke alle boksene samtidig og få svaret 100! - Liar!
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Fikk 2.58303%
  • 0
Jeg er geek!
16.05166%
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
15.49815% - Geek.
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
15.12915% - Geek

Var ikke stort jeg kunne svare ja på...
  • 0
37.82288 - Major Geek

Argh! I needz to practice more!
  • 0
37,82288% - Major geek. Jeg er ikke inn i det cosplay, anime og rollespill-greiene, så det trakk sikkert ned en god del. Kul test likefullt, kunne godt vært litt mer programmeringsrelevant.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Fikk 20% på geek testen. Jeg er tydeligvis en normal geek.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
6,8 - POSER!?!?! Tror jeg ble litt fornærma jeg.. Bullshit test, mye mer geek enn det! ^^
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Fikk 15,49815 - geek
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!