Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er ganske geek jeg og
  • 0
52,02952% - Super Geek
  • 0
11.80812% - Geekish Tendencies
  • 0
Fikk 14,76015% - Geekish tendencies.

Må si jeg er litt overrasket over det resultatet, egentlig. Tror jeg slapp lett unna siden jeg er for lat til å gjøre omtrent 60 % av det som var med på testen...
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Jeg ble også noe overrasket over mitt eget stusselige resultat, men det har nok sammenheng med at jeg har null peiling på programmering og aldri lest noe av Lovecraft eller Clarke (skammelig nok). Det, og at jeg er medium interessert i sport og trening.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
0.1845% - Poser
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Knapt 7 prosent. Bare halvparten så nerd som Ole-C. Mye der er jo bare flaut (særlig det som var relatert til Yoda og Douglas Adams, to ting jeg kjenner til, men aldri ville referert til IRL for å være morsom). Har forøvrig aldri slått meg at Ween er "geek rock", men det stemmer jo når jeg tenker meg om.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Siterer Skreifiskaren:
Knapt 7 prosent. Bare halvparten så nerd som Ole-C.


Wow, du må være en skikkelig suksess in life. Gratulerer.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Du ble sint

Uansett, trodde poenget var å få så høyt som mulig.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
6 %

Poser altså ._.
What seems to be the officer, problem?
  • 0
Fikk 9.40959 Geekish tendenicies
Free EARL! Wait, EARL is free! Yeeei!
  • 0
Siterer Skreifiskaren:
Du ble sint


http://www.myfacewhen.com/i/485.jpg

Du burde forresten sende dem en klage i så fall, siden det ikke er inkludert flere nerdefilmer.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
Du burde forresten sende dem en klage i så fall, siden det ikke er inkludert flere nerdefilmer.


Filmene er ikke nerdete, de er høykulturelle.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg fikk 8% - poser :p
Jeg har egentlig aldri satt meg noe opp i nett-rpg osv, heller ikke programeriing osv.
Jeg lesr heller ikke noen av de bøken nevnt der
Jeg er nok bare spill-geek jeg, og ikke rein geek.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
15.31365% - Geek.
Har ikke bedre ting å gjøre klokken 02:31. God natt.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!