Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Fear 3 er ikke et skrekk spill for meg men det er fortsatt et veldig bra FPS det bare ikke lever opp til skrekken.
*MacGyver Theme*
  • 0
Condemned, Penumbra, Amnesia. Alle gode horrorspill

Fear blir mer action enn skrekk for min del.
''eh'' - Link
  • 0
Er jo akkurat som med filmer. Grøssere? Hva er det for noe? Står i kategorien at det er en grøsser, men når man ser filmen begynner man og lure hvorfor det kalles grøsser. De eneste som enda lager skikkelige grøssere er japsene, og de gjør en meget god jobb der, så går det 1 år eller 2 så kopierer amerika de filmene, så blir de dårlige

Så tilbake til Fear 3. Hvorfor navnet Fear hvis du ikke skal frykte noe? Fear 3 er et typisk mainstream skytespill, og mangler totalt skrekkdelen som Fear 1 leverte ganske godt etter min mening. Men virker som de ikke tør gi ut noe de er usikker på vil selge, noe som og blir feil. Greit det nye ikke alltid er det beste, men noen må da være de første For min del kunne Fear 3 blitt så mye bedre enn dette, men er desverre ikke mye og gjøre med det nå.

Så kan jo håpe at framtiden bringer noen skikkelige skrekkspill til oss forbrukere
  • 0
Amnesia: The Dark Descent er jo bare skummelt som pokker! Det er vel det eneste skrekkspillet jeg har testet ut.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Jeg driter i buksa av Amnesia.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Det eneste spillet som har skremt meg er Minecraft. De creeperne er skumle!
Free EARL! Wait, EARL is free! Yeeei!
  • 0
Er litt drit når plutselig 100vis av creepere hopper på deg og sprenger.
  • 0
Enda mer drit når de venter på deg utenfor døra di og sprenger både deg og huset

Og derfor har jeg startet med vollgrav av lava utenfor murene til palassene mine
I tillegg lyser lavaen opp!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Selv om Resident Evil 5 i bunn og grunn ikke var et skrekkspill, så syntes jeg det var ganske gøy.

Det eneste ordentlige (med "ordentlige", da mener jeg at det faktisk inneholder skrekk) skrekkspillet jeg har spilt er 1916 Der Unbekannte Krieg. Ganske gøy indie- spill.

Jeg er ikke noe særlig fan av skrekksjangeren. Jeg holder meg til RE5, 1916 og, kanskje, Amnesia.

Lagt til 2013-07-28 14:30:
Siterer Zyrocz:
Eneste spillet jeg noen gang har blitt "redd" av, er OoT. Verdt å merke at jeg bare var rundt 5-6 år første gang jeg spilte.


Siterer sonic og link:
Zryocz: Jeg blir fortsatt skremt av Oot, og jeg er 17....


Ganske ironisk at spill som går under skrekkspill- sjangeren knapt er skumle, mens mange Nintendo spill (med 7- årsgrense, av alle ting) klarer å skremme folk skikkelig. Selv skremmer Dead Hand fra Oot meg fremdeles.
Metroid Prime kan også være litt skummel, til tider.
"Did I ever tell you the definition of insanity?"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!