Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Heisann sveisann!

I dag skal vi lære oss å bli moderator på den mest effektive og tidssparende måten. Det er ikke så vanskelig som man skulle tro, egentlig. Det krever bare en porsjon vilje, mot og styrke. Det hjelper også å være god i senga, altså til å sove i senga. Du må være god til å sove. For god søvn er et viktig privilegium, slik at velformulerte advarsler gjør seg mulig. Det andre som også er viktig, er kunsten å omtale en annen person (les: moderator) som unik uten å virke smiskende. For ingen liker vel smiskere. Men alle liker jo positiv omtale, så med det har jeg også tatt opp en av menneskehetens største paradokser.

Her er ett eksempel:

Du elsker, la oss si The Heretic, over alt på jord. Hvordan skal du formulere deg? Du kan utvilsomt utrope din kjærlighet med "jeg elsker"! Vel, det kan gjøres på mange forskjellige måter, og det finnes ingen fasit. Men noe i denne duren bør holde:

"Hver gang jeg leser et ord av det du har skrevet, likså mange ganger forestiller jeg meg din velproporsjonerte kropp, dine dype tanker gir gjenklang i det du skriver, dine ord treffer meg som Amors kjærlighetspil, jeg ligger her beruset av mine følelser overfor deg, åh, hvilken smerte, alt jeg vil, ikke bare nå, men i all fremtid, er å kunne kjenne din pust i min nakke som en generator. Kan jeg bli moderator?"

Det er viktig å avslutte med noe som rimer på moderator, men det er ikke så veldig mange ord som gjør det. Derfor kunne det også ha vært en idé å bruke forkortelsen for det. F.eks.: "Du kan få litt toddy, hvis jeg også får være moddy!". Bare fantasien setter grenser.

For det tredje må du være seriøs. Det er vitalt. Uten seriøsitet medfølger ingen troverdighet. Hva hadde skjedd med forumet om ingen tok advarslene, påminnelsene og utestengelsene på alvor? Helvete bryter i hvert fall løs om ingen hadde tatt utestengelsene med vondt mot. Hva om alle brukerne hadde oversett det, og bare fortsatt å være brukere, på tross av utestengelsen? Jeg klarer ikke å se for meg implikasjonene.

For det fjerde er det viktig at du er innehaver av et verdenssyn som medfører at proletariatet ikke eksplisitt har et paradigme i den eksistensialistiske etymologi, selv om konkave makroambivalens cirkumfleks sett overgår eugenikkene.

Ja, hvis du utfyller disse fire punktene, bør det ikke være noe problem å oppnå ønsket mål.

Mannen under skal angivelig være verdens smarteste. Selvfølgelig bruker han briller.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Hva fae* står det i det 3 siste avsnittet?
  • 0
Jeg utfyller alle de fire punktene, i tillegg til at jeg er pen. Så når kan jeg starte?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
For det femte må du kunne sette sammen en haug med fremmedord som tilsynelatende gir mening, men som ikke har det.

blyantkvesser: Hvis du utfyller alle punktene, må du bare fortsette med det til vi omsider tar deg inn. VI LOVER.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Okey, hva søren betyr det 5 siste setningene ?
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Jeg skjønte ingenting av denne teksten, får jeg en cookie?
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Lo gjennom hele teksten.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Hvem vil vel ikke ha en generator pustende i nakken sin?
Decyfered!
  • 0
Gamingisforlife: Bruk google translate om du ikke skjønner hva som står. Sett på telugu.

Kakashi sensei: Mnei.

sonic og link: Bra du ikke lo gjennom noe annet Bra at du fant den humoristisk, for det var noe lignende som var intensjonen.

Faunvik: Hva som helst for å få det til å rime på moderator, vet du. Jeg vet ærlig talt ikke så mye om formen til Heretic, men jeg kan forsikre deg om at det er en sannsynlighet for at det ikke stemmer.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Tenkte du brukte din tid på det 3. siste avsnittet. Jeg synes jeg burde bli moderator fordi jeg klarer å tisse på do uten å bomme.
  • 0
Pics and vids or it didnt happen Zyrocz

Lagt til 2011-06-27 15:59:
Men du Zyrocz, poenget er faktisk i tisse I do, ikke PÅ.
  • 0
Strategien min er å være på IRC hele tiden, så når Ole har et litt svakt øyeblikk kl. 6 om morgenen gjør han meg til mod.
Genius!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Zyrocz: Nei, det tok egentlig ikke så lang tid. Det står all respekt til en mann som klarer å bimmelim på en treffsikker måte. Jeg vet ikke om det er nok til å bli mod. Må høre med de andre først.

Parkour Gamer: Å tisse på do eller i do er mye av det samme. Å tisse på do kan også bety å tisse i doen. Zyrocz har gjort noe så sjeldent som å finne opp en universiell beskrivelse for fenomenet.

JoEy_Odd: Ja, men virkningen er ikke permanent. Straks en av Ole'ne våkner mentalt, er du ikke noe annet enn en vanlig bruker igjen. Synd.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Don't take my buzz away
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Sure.. I can do that.
  • 0
Er dette 100% seriøst?
  • 0
120%
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Selv jeg kan gjøre dette, da kan det jo ikke være sant.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Kronoz:
120%


AWESOME!
  • 0
Hehe - bra blogg og viktig punkter der remote
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Credz for det siste! hehe
''eh'' - Link
  • 0
JoEy_Odd: Jeg prøver bare å gi deg et realistisk bilde på verden vi lever i.

tradetown: Jepp! Det skal ikke være så vanskelig

The Silenced Killer: Dette er minst 120 % seriøst, som Kronoz sier. Jeg utelukker heller ikke at prosenten til og med kan være litt høyere. Følg med i morgen.

The Cookiemonster: Du bør ikke undervurdere deg selv bare fordi du kan gjøre det. Du ser da nivået på de andre bort sett fra meg, dette er faktisk så enkelt som det høres ut som.

Bernt Erik: Hehe, som vi liker det i alle høyeste grad!

Subject 17: Takk i like måte! Du er ikke så verst du heller, påstår jeg.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Tenkte det kunne være morsomt å dra opp denne bloggen igjen med tanke på disse tidene vi lever i.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Det skal nok ikkje være noko problem med å følge disse fire punktene, så eg gjør det eg kan for å bli moderator. Eg skal vise dere kva eg er god for fra dette tidspunktet av, uten tvil.
  • 0
Jeg fulgte denne.

Spoiler:Neida.

Spoiler:Forresten, leter vi ikke etter en moderator til, remote?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!