Hvordan få Xbox Indie games i Norge! 
Antall innlegg: 13![]() ![]() ![]() ![]() | Noen gang hatt lyst på noen simple å gøye nedlastbare spill som Baby Maker Extreme eller Avatar Drop? Vel i denne fiffige bloggen skal jeg forklare hvordan! Rundt i mars kom et lite spill kalt Fortresscraft, som var en Minecraft klone ut på tjensten Xbox Indie Games, noe som var perfekt siden pc-en var på reparasjon og jeg trengte å bygge noe. Så dette er hvordan jeg klarte å laste det ned: Steg 1: Lag en Amerikansk Xbox live bruker. Steg 2: Registrer deg på http:/www.online-gold.de (dette er fordi de har amerikanske microsoft points koder) Steg 3: Finn fram Microsoft Points og velg hvor mange microsoft points du vil ha, husk at det skal stå [US] på slutten. Steg 4: Bestill og ta inn betalingsmetoden. Ekstra Steg: Hvis du blir bedt i en e-mail å ta inn telefonnummeret for at de så skal ringe deg for å bekrefte bestillingen, gjør det og du blir kontaktet snart. Steg 5: Du får en e-mail med et vedlegg, dette er en inscannet microsoft poeng kort. Steg 6: Ta inn denne koden enten på xboxen eller på Xbox.com. Steg 7: På den amerikanske kontoen gå på marketplace og finn fram indie games, for å så laste ned spillene eller en trial først viss du vil sjekke spillet ut først. NB: Du kan bruke Pay-pal på den amerikanske kontoen tror jeg, men jeg liker å gjøre det på denne måten. Jeg reklamerer ikke for online-gold.de bare bruker de som et eksempel på nettsteder du kan kjøpe microsoft points på. Og de er såvidt billigere en microsoft når du kjøper direkte. Koden kommer vanligvis fra 5-10 minutter. Syns dere microsoft burde innføre indie games i norge siden du kan lett skaffe det med en amerikansk konto? <b>Merkelig at det ikke er tilgjengelig på en norsk konto! ![]() | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Har lenge lurt på hvorfor Indie games ikke kommer til Europa. | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Nå får du vite hvordan du kan få det i europa | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Det kommer Minecraft til Xbox 360 uansett. Vedder på at du ikke lagde eller spurte om tillatelse til å bruke den comicen i bloggbanneren. https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_s-xclick&hosted_button_id=UXXJFNRFKWCMY | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Opensource. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Høres veldig ulovlig ut. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Går sikkert imot Terms of Use eller noe, men hvem leser dem uansett? https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_s-xclick&hosted_button_id=UXXJFNRFKWCMY | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Er sykt dårlig at indie games ikke er i Norge, ja. Men tror ikke jeg gjør dette. Holder meg til vanlige spill. Lose yourself to dance... | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Gjorde det faktisk for 2 dager siden, men det var for å sjekke om USA hadde noen demoer vi ikke hadde. Les min blogg! fantomena.bloggr.no - Ferske anmeldelser og nyheter | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Indie games til Norge hadde vært fint, kan aldri få for stort spillutvalg. "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Indie Games ser utrolig morsomt ut. Hvert fall mange av de, men velger å eventuelt vente. Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen. | |
| ||
![]() ![]() | Tror de har indie games i sverige. Vi får det nok snart her å | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer NorGaMaGamer: Opensource. Eller bedre sagt lov å bruke. Dumme 2011 meg. | |
| ||