Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

hei skjere gamereactor jeg er i litt spørrene hjøren i dag og skal servere en liten histore til nå og kunne gjerne trenge litt tips og deres syns punkter.

okey så det er sånn det hele starta..

lille meg var lei og være singel jeg har levd i 16 år og bare hatt 1 kjærste på barne skolen som selfølgelig ikke var seriøst..

så da får 2 uker siden så spurte jeg en veninne om hun viste eller skjente ei jente som jeg kunne passe med... så jeg venter i spenning håper på at en jente i hele norge kan faktisk passe sammen med meg.

så pling sms(alså jeg snakka med veninna mi over sms sånn at derer forstår ) og der står det ja.

jeg ble overlykklig men så tenkte jeg... er hun tiltrekkene er hun lik meg er hun.....??

så sjekke jeg på facebook, skrev navne opp og fant henne.. og i mine øyne var hun perfekt, fin og brunt hår, nydlig smil,øynene henne var blåe som havet.. så jeg trykka legg til som venn og sendet en meling.

så var det og bare og vente og vips så ble vi venner på facebook...

vi prata litt og hun hadde hørt mye om meg fra veninna mi og at hun hadde vært på skolen min og har ment at hun har sett meg før.

jeg ble overaskett med en gang jeg tenkte, sett meg før ja men det kan jeg ikke huske.

så har vi prata vidre på facebook og msn og har fått veldig god skjemi.

hva som er skjipt men jeg kan overleve er at hun bor i tønsberg og jeg bor i horten men det kan gå.

men back to the point.. så da har jeg og henne bestemt at vi skulle møtes.

det jeg også glemte og si var atte hun og jeg har så mye tilfelles med væreandre att det er skummelt bra.

men her kommer mitt spørsmål.... jeg har kommet så langt selv men jeg er litt redd for og være altfor framm på og være helt ned på knære på hun att jeg må få noen gode råd her.

så jeg vil gjerne også forbilde atte jeg trenger også noen tips for eks att hvordan jeg kan hyppe litt ned for jeg har plutselig blitt forelska i henne og det er litt creepy og tenke på en måte...

det var alt og takk for din tid....

en kort in blikk av historien alså ;)
  • 0
Vær selvsikker, gi komplemanger og vær deg selv. Stortsett det eneste jeg kan gi deg ^^
  • 0
takker ^^
  • 0
DoGRoG stjeler henne fra deg. Han er pikenes Jens og bor i Tønsberg. Han slår deg på alle mulige måter!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
ofc .... xD
  • 0
Tips 1: Ikke spør om slikt på en gamingside full av svette, kåte nerder. Me included ;)
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
haha xD nei men det er vel noen vise svette kåte nerder her er det ikke xD
  • 0
Ville ikke satset på det.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Skriv et kjærlighetsbrev...
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Alebre Alebre jeg ser du har forbedret skrivefeilene men du har enda dine feil :3 Langdistanseforhold vet du. Det funker aldri... Dere kan prøve men etter en stund gidder hun ikke mer.
*MacGyver Theme*
  • 0
Venom@: nå er ikke horten så langt i fra tønsberg ;)
  • 0
Her er det du må gjøre! Du må behandle henne som dritt! Bitches elsker å bli satt på plass, og å bli minnet på hvem som er mannen i forholdet.

Hvis du er interessert i å score på første date, så må du gjøre dette veldig klart! F.eks: Inviter henne hjem til deg, få henne inn på rommet ditt, diskret lås døren og be henne kle av seg og ligge seg på sengen. Hvis dette ikke funker, dytt en duk med kloroform i fjeset på henne og la henne inhalere dypt. Nå har du noen kjekke timer foran deg som du kommer til å huske for resten av ditt liv, og som hun ikke kommer til å huske at har skjedd!

Lykke til!
Shitting dick nipples
  • 0
Først og fremst må du se gjennom bloggen etter skrivefeil.

Har ikke noen andre tips å komme med
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Vær deg selv....
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Dude, jeg har akkurat fått meg kjæreste jeg. Hun bor i Horten og jeg bor i Tønsberg. Null stress og alt går fett!

Bare hold kontakten og lær deg busstidene frem og tilbake mellom Tønsberg og Horten så går alt fint

Lykke til med jenta!
  • 0
DoGRoG: Dere kan jo bytte kjæreste da

Horten og Tønsberg er jo ikke langt unna hverandre så det kan jo gå det
Lykke til!

Et lite tips; Skjekk over det du skriver for skrivefeil, det gjør det mye lettere å lese!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Sjekk skriveleifene pliiis!

Men dette kan bli interessant. Har kjærste selv, men ble sammen med henne på det tradisjonelle viset ettersom det sikkert kan bli litt kleint å møte en person etter å bare ha snakket med dem online.
Kålroten
  • 0
Ville ikke satset så mye på en jente du enda ikke har møtt. For all del, møt henne, men ikke bli skuffet hvis hun ikke lever opp til forventingene dine.

Husk å vær deg selv, og ikke vær redd for å si noe feil, men bare "lev i øyeblikket".

Og forresten, prøv å kutt ned på skrivefeilene når du er her på forumet. Folk blir å ta deg mye mer seriøst skal du se ;)
A drunk mans words are a sober man's thoughts
  • 0
Siterer Strategist:
Skriv et kjærlighetsbrev...


Dristig, Strategist.
Decyfered!
  • 0
dette kunne du ha tatt i kjærlighetstråden...
Og uansett så blir tønsberg - horten langt nok. Du vil se henne hver dag om dere blir sammen, og da blir du å slite fordi skal du sitte på et tog til tønsberg hver dag? Eller som jeg husker du sa tidligere på forumet at du bor på en gård, skal du sykle eller kjøre traktor til tønsberg? jeg sier bare lykke til men om dere blir sammen så blir dette å gå i dass .

Egentlig burde du drite i kjærste nå fordi du får nok av det senere i livet
*MacGyver Theme*
  • 0
Vise ord fra en butthurt venom her, neida, men dere må møtes veldig ofte hvis det skal funke. On the other hand, det er en god unnskyldning til å overnatte.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Jeg foretok akkurat en interessant observasjon av GR's brukere. De har en tendens til å klikke på blogger med titler som: "Damer herp derp", eller "Kjærlig-derp-het" osv.
Kålroten
  • 0
Kan folk her inne, som tror de har skikkelig peiling på forhold være snille og holde kjeft? Dere ser på film og leser at langdistanseforhold ikke funker. Har du vært sammen med én, og det ikke funker, betyr det ikke at det er sånn med ALLE.

Blir rett og slett lei meg av at så mange inne på dette forumet mener at de ikke har mulighet på jenter, men allikevel leker kjærlighets-guruer...
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!